Beaudien
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 74
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb niet het hele topic gelezen dus ik weet niet of dit al genoemd is, maar Pet's Place bij de Oosterhof heeft volgens mij de grootste keus in dit soort hokken.
Bij kleinere dierenwinkels kan het vaak alleen op bestelling.
Toch vind ik dat wel verstandig van je !Was gister bij alexander gister pets place xl ze hebben van alles maar geen hokken. En de aapies hier hebben mij toch overgehaald om geen husky te nemen nja dan ga ik gewoon voor een kangal.
Was gister bij alexander gister pets place xl ze hebben van alles maar geen hokken. En de aapies hier hebben mij toch overgehaald om geen husky te nemen nja dan ga ik gewoon voor een kangal.

@ OP,
Misschien een mopshondje overwegen?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Serieus, heb er zelf ook één
Alleen weet ik niet of ze buiten mogen slapen. Maar het is zo'n klein ding, dat vind je moeder vast niet erg + ze hebben een heel rustig karakter.
Lijkt me een perfect beestje in jouw situatie.
Maar ik heb ook als bewaakhondje nodig he!
Want me buurman de huis is leeggemaakt paar weken geleden.
En kwam toevallig een dief tegen achter in de tuin van me buurvrouw liep rennend met een bijl naar buiten toe maar hy was te snel en weg wasie..
Als hij goed bewaakt en vriendelijk is neem ik die wel. Enige reden van me ma is dat ze bang is dat ze gebeten kan worden door de hondje of overal vol met poep achterlaat.

Mopshondjes zijn niet de gezondste hondjes die er zijn. Verder wel grappig.