XXL Nutrition

Hondenhok kopen in rotterdam ?

Ik heb niet het hele topic gelezen dus ik weet niet of dit al genoemd is, maar Pet's Place bij de Oosterhof heeft volgens mij de grootste keus in dit soort hokken.
Bij kleinere dierenwinkels kan het vaak alleen op bestelling.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb niet het hele topic gelezen dus ik weet niet of dit al genoemd is, maar Pet's Place bij de Oosterhof heeft volgens mij de grootste keus in dit soort hokken.
Bij kleinere dierenwinkels kan het vaak alleen op bestelling.

Was gister bij alexander gister pets place xl ze hebben van alles maar geen hokken. En de aapies hier hebben mij toch overgehaald om geen husky te nemen nja dan ga ik gewoon voor een kangal.

:roflol:

Als je maar weet wat je doet goed is.

Ik wil ook heel graag een hond hebben maar ik weet dat ik hem niet genoeg aandacht kan geven en daarom doe ik dat ook niet. Maar zodra ik meer tijd heb ga ik zeker een hond kopen.

succes ;)

Was gister bij alexander gister pets place xl ze hebben van alles maar geen hokken. En de aapies hier hebben mij toch overgehaald om geen husky te nemen nja dan ga ik gewoon voor een kangal.
Toch vind ik dat wel verstandig van je !

Ohw ja... als je pa daar vandaan komt, komt t vast goed. De Anatolische Herdershond is gelukkig wel makkelijk, daar kan niets aan fout gaan. Scheelt alweer.
Vandaar ook dat er zoveel van zulke honden rondom Rotterdam in de asielen zitten, die vaak pas een jaar oud zijn

@ OP,

Misschien een mopshondje overwegen?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Serieus, heb er zelf ook één :D
Alleen weet ik niet of ze buiten mogen slapen. Maar het is zo'n klein ding, dat vind je moeder vast niet erg + ze hebben een heel rustig karakter.

Lijkt me een perfect beestje in jouw situatie.

Aaaahhwwwwww :D

• Topic Starter Topic Starter
@ OP,

Misschien een mopshondje overwegen?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Serieus, heb er zelf ook één :D
Alleen weet ik niet of ze buiten mogen slapen. Maar het is zo'n klein ding, dat vind je moeder vast niet erg + ze hebben een heel rustig karakter.

Lijkt me een perfect beestje in jouw situatie.

Maar ik heb ook als bewaakhondje nodig he!
Want me buurman de huis is leeggemaakt paar weken geleden.
En kwam toevallig een dief tegen achter in de tuin van me buurvrouw liep rennend met een bijl naar buiten toe maar hy was te snel en weg wasie..
Als hij goed bewaakt en vriendelijk is neem ik die wel. Enige reden van me ma is dat ze bang is dat ze gebeten kan worden door de hondje of overal vol met poep achterlaat.

Maar ik heb ook als bewaakhondje nodig he!
Want me buurman de huis is leeggemaakt paar weken geleden.
En kwam toevallig een dief tegen achter in de tuin van me buurvrouw liep rennend met een bijl naar buiten toe maar hy was te snel en weg wasie..
Als hij goed bewaakt en vriendelijk is neem ik die wel. Enige reden van me ma is dat ze bang is dat ze gebeten kan worden door de hondje of overal vol met poep achterlaat.

Perfect hondje dus!
Enige wat ie zal doen is blaffen, maar dat doen de meeste honden (idd, ook de grotere). En het is een heeeeeeeeeeeeeel vriendelijk hondje. Dat beest durft nog niet eens in een vlieg te bijten en is perfect om op schoot te nemen. Ik durf te wedden dat je moeder er helemaal verliefd op word.

En tja, poepen doet ie natuurlijk wel. :D
Maar ze worden ook niet zo groot hè, dus het zijn maar kleintjes die ze achter laten. Ze zijn verder heel zelfstandig en zijn allang tevreden als je maar ff langs 'm komt zitten. Kunnen verder ook prima 8 uur lang alleen gelaten worden.

Je zult niet zo heel veel grote honden vinden die 8 uur lang alleen zitten prima vinden. Mijn ervaring is, hoe groter = energieker + meer behoefte aan aandacht + groter onderhoud. En uit jouw verhaal maak ik op dat dat juist niet de bedoeling is.

Mopshondjes zijn niet de gezondste hondjes die er zijn. Verder wel grappig.

Mopshondjes zijn niet de gezondste hondjes die er zijn. Verder wel grappig.

Klopt. Ze hebben snel ademhalingsproblemen en in de zomer moet je er niet al te lang mee lopen.

Maar verder valt het wel mee.
Volgens mij leven ze gewoon niet al te ''lang''. Dus het is niet zo dat ze constant ziek zijn dacht ik.

Mooi dat ie niet lang leeft. Als deze versleten is kan hij sneller een husky kopen.:trollface:

Ontopic : ahhwwwww

Terug
Naar boven