Alkmaar072
Cool Novice
- Waardering
- 90
- Lengte
- 1m88
De Peiling: Friet van McDonalds helpt mogelijk tegen kaalheid
En niet meer kaal en bulken met patat.
En niet meer kaal en bulken met patat.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat het te zot voor woorden is , is wat anders.
Hij vroeg naar een oplossing.
Bij mij werkt ghrp6 en bold beide voor honger.
)Idem hier4k a 4.5 houdt t echt wel op bij mij. rest aanvullen met rommel

Weer één die kiest voor de makkelijk weg.
3e kuur, maar niet fatsoenlijk kunnen eten....![]()
6-7k clean is te doen op een dag.. 10k ook zonder problemen iedere dag als het moet (wel met junk dan)Ik snap niet dat je niet veel kan eten, als ik niet oppas dan eet ik met gemak 8000kcal op een dag.
On topic: stoppen met kuren en eerst leren eten.
Succes.
Weer 1 die alleen maar kan afzeiken op een normale vraag.

Het lijkt me anders niet meer dan normaal dat je eerst zorgt dat je voeding en training beide op orde zijn voor je met een kuur begint...?
En dan nog heeft die gelijk want ipv als een man gewoon alles netjes naar binnen te stouwen ga je hier vragen voor dingen die je honger opwekken. Stel je niet aan man, stouw het gewoon naar binnen.
Straks komen ze nog met vragen of er toevallig pillen zijn die zorgen dat je zin krijgt in trainen.
Valt me alleen op dat in alle topics waar iemand wat vraagt gelijk iedereen word afgezeken.
En zoals nu gepost mijn voeding per dag, wat ik al 6 jaar gemiddeld naar binnen stouw .
Alleen bij deze kuur is de honger weg en heb ik moeite om het weg te krijgen.
Vandaar mijn vrij normale vraag.
Als je moeite hebt met eten, waarom ga je dan zulke maaltijden eten?
Maaltijd 5
400 gram aardappelen
500 gram groente
1 biefstuk 200gr
Halveer de groente, vervang aardappelen voor pasta of aardappelpuree, vervang zilvervliesrijst voor normale rijst.
Uberhaupt je kipfilet meals vervangen voor rijst/patsa. wie wilt er nou kipfilet met rijst eten? Al helemaal in de bulk..
Je kan je noten ook verdubbelen, easy kcal. Kwark van mager naar vol gaan. Tal van opties om meer te eten die niet je eetlust in de weg zit.