AndroidHealthClinic

Honger

Dat het te zot voor woorden is , is wat anders.
Hij vroeg naar een oplossing.
Bij mij werkt ghrp6 en bold beide voor honger.

is ook zo, maar ghrp-6 moet ie dan ook weer cjc1295 bijzetten,.. en zo blijf je bezig.
imo moet je die dingen om geheel andere reden pakken dan honger opwekken.

gwn de ken aan je doel, proppen als een malle totdat het haast terug komt, en een paar ballen groeien (maar die krimpen tijdens een cycle, dus daarvoor weer pregnyl erbij :p)

Ik snap niet dat je niet veel kan eten, als ik niet oppas dan eet ik met gemak 8000kcal op een dag.

On topic: stoppen met kuren en eerst leren eten.

Succes.
6-7k clean is te doen op een dag.. 10k ook zonder problemen iedere dag als het moet (wel met junk dan)

Weer 1 die alleen maar kan afzeiken op een normale vraag.

Het lijkt me anders niet meer dan normaal dat je eerst zorgt dat je voeding en training beide op orde zijn voor je met een kuur begint...? :roflol:

En dan nog heeft die gelijk want ipv als een man gewoon alles netjes naar binnen te stouwen ga je hier vragen voor dingen die je honger opwekken. Stel je niet aan man, stouw het gewoon naar binnen.

Straks komen ze nog met vragen of er toevallig pillen zijn die zorgen dat je zin krijgt in trainen.

• Topic Starter Topic Starter
Maaltijd 1 (ontbijt)
0,5 liter melk met 100gr brinta
1 banaan
2 eieren

Maaltijd 2
2 broodjes met rosbief
2 broodjes met kipfilet
25 gram cashewnoten

Maaltijd 3
Shake proteine met pindakaas
2 broodjes met rosbief

Maaltijd 4
150 gram tonijn met 150gr aardappelsalade
25 gram cashewnoten

Maaltijd 5
400 gram aardappelen
500 gram groente
1 biefstuk 200gr

Direct na trainen
250ml melk met 28gram whey
1 banaan

Maaltijd 6
100 gram zilvervliesrijst
100gram kipfilet

Maaltijd 7
500gram magere kwark

• Topic Starter Topic Starter
Het lijkt me anders niet meer dan normaal dat je eerst zorgt dat je voeding en training beide op orde zijn voor je met een kuur begint...? :roflol:

En dan nog heeft die gelijk want ipv als een man gewoon alles netjes naar binnen te stouwen ga je hier vragen voor dingen die je honger opwekken. Stel je niet aan man, stouw het gewoon naar binnen.

Straks komen ze nog met vragen of er toevallig pillen zijn die zorgen dat je zin krijgt in trainen.

Valt me alleen op dat in alle topics waar iemand wat vraagt gelijk iedereen word afgezeken.

En zoals nu gepost mijn voeding per dag, wat ik al 6 jaar gemiddeld naar binnen stouw .
Alleen bij deze kuur is de honger weg en heb ik moeite om het weg te krijgen.
Vandaar mijn vrij normale vraag.

Nou gooi er wat shakes bij van 100 gram oats, 50 gram whey, 15 ml lijnzaad olie en 300 ml melk. Heb je 800 kcal per shake er bij. Doe er 2 van en pak Chocomel is 2400 kcal.

Valt me alleen op dat in alle topics waar iemand wat vraagt gelijk iedereen word afgezeken.

En zoals nu gepost mijn voeding per dag, wat ik al 6 jaar gemiddeld naar binnen stouw .
Alleen bij deze kuur is de honger weg en heb ik moeite om het weg te krijgen.
Vandaar mijn vrij normale vraag.

Vraag is misschien wel normaal maar het antwoord is gewoon voor de hand liggend. Gewoon dooreten en niet nadenken. Kijk wat furious pete weg stouwd, dat je dat zelf niet kan is puur een geestelijke beperking geen fysieke.

Sowieso 100% clean eten in de bulk is overrated, gewoon zorgen dat je genoeg fatsoenlijk eten binnen krijgt, de rest aanvullen met shit als Chocomel, mcdonalds of wat dan ook gaat je echt niet beperken in je gains.

Als je moeite hebt met eten, waarom ga je dan zulke maaltijden eten?

Maaltijd 5
400 gram aardappelen
500 gram groente
1 biefstuk 200gr

Halveer de groente, vervang aardappelen voor pasta of aardappelpuree, vervang zilvervliesrijst voor normale rijst.

Uberhaupt je kipfilet meals vervangen voor rijst/patsa. wie wilt er nou kipfilet met rijst eten? Al helemaal in de bulk..

Je kan je noten ook verdubbelen, easy kcal. Kwark van mager naar vol gaan. Tal van opties om meer te eten die niet je eetlust in de weg zit.

Volle melk
Volle kwark
Ipv kip/biefstuk gehakt nemen
Voller beleg zoals kaas oid
Bij kipfiletbeleg pindakaas eronder
Maaltijd 3 havermout in de shake
Aardappel vervangen door pasta/rijst en sausje bij het avondeten.

Genoeg mogelijlheden

Als je moeite hebt met eten, waarom ga je dan zulke maaltijden eten?

Maaltijd 5
400 gram aardappelen
500 gram groente
1 biefstuk 200gr

Halveer de groente, vervang aardappelen voor pasta of aardappelpuree, vervang zilvervliesrijst voor normale rijst.

Uberhaupt je kipfilet meals vervangen voor rijst/patsa. wie wilt er nou kipfilet met rijst eten? Al helemaal in de bulk..

Je kan je noten ook verdubbelen, easy kcal. Kwark van mager naar vol gaan. Tal van opties om meer te eten die niet je eetlust in de weg zit.

"wie wilt er nou kipfilet met rijst eten"???

Kip met rijst is mijn go-to lately lol ik stouw er 2500 kcal van naar binnen elke dag

Van te veel rood vlees wordt ik kostmisselijk

Gewoon dom door stouwen heeft geen nut vind ik. Zoiets blijf je niet jaren volhouden en waarom zou je dat ook willen, je hele dagen ongelukkig voelen door je hobby. Vind voor jezelf uit welk eten goed voor jou werkt. For instance, als ik iets van pasta of oats eet heb ik echt een aantal uur absoluut geen zin in eten tenzij ik er digestive enzymes bij neem. Als ik daarentegen rijst met kip ofzo eet lust ik na een uur wel weer een maaltijd. Seth Feroce heeft er een interessant filmpje over op Youtube.

Ben altijd jaloers als ik dit soort topics lees.

Ik heb echt de hele dag door honger...

Krijg makkelijk 5000kcal clean weg.

Als ik aan de bold zit heb ik 24/8 honger.
Zit wel op 1gr p/w...

Misschien bold uppen ?

Terug
Naar boven