MuscleMeat

Honger

Wat zou er erg aan zijn als het wel vol zat met suiker? Als je toch je macro's al haalt en veel meer calories nodig hebt.

Meer kcal in vs kcal out is iets wat slaat op gains pakken tijdens een bulk, of vet verliezen in een cut.

Hoe die kcal samengesteld zijn (gezond/niet gezond, clean/niet clean) zal dan voornamelijk een impact hebben op je gezondheid (vb: cholesterol) en ook op bloat (eventueel invloed op bloeddruk) tijdens een kuur.

Mijn mening: cheat gerust regelmatig en maak dat je cheatmeals in je macro's passen, maar overdrijf er niet mee want zoals reeds gezegd stel je je gezondheid sowieso al wat op de proef tijdens het kuren.

Oh, dat bedoelen jullie. Ja in dat op zicht is te veel suiker etc slecht voor gezondheid. Qua kcals in VS kcals uit mag het wel (dirty bulk). Lees vaak op Amerikaanse forums "als je ongezonde kcals binnen krijgt dan maak je vet aan en geen spier massa" moet er altijd van face palmen

Ik moet de 1e gozer of chick met een goed fysiek nog zien die rond 22.00 zegt : Goh ik moet nog 800 kcal, laat ik een liter cola drinken. Wat een discussie ook zeg.

True

In mijn gym loopt altijd een klein dik mannetje rond met een Chocomel die "les geeft" aan z'n skinny matties

Dus Chocomel heeft bij mij een negatieve associatie gekregen :emo:

Chocomel heeft best goede eiwit carbs en vetten verhouding, prima om aan extra kcal te komen dus.

Nee, suiker met suiker vergelijken.
Er is niks mis met suiker. Al helemaal niet als het gepaard gaat met kwalitatieve eiwitten. Dus als je je calorieën niet kan halen is volle chocomelk een prima bron.

Suiker is de duivel right?

Terug
Naar boven