- Waardering
- 2.155
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 122kg
- Vetpercentage
- 15%
Ben altijd jaloers als ik dit soort topics lees.
Ik heb echt de hele dag door honger...
Krijg makkelijk 5000kcal clean weg.
En cutten is altijd en hel.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben altijd jaloers als ik dit soort topics lees.
Ik heb echt de hele dag door honger...
Krijg makkelijk 5000kcal clean weg.
Gewoon niet p*ssy zijn en eten naar binnen stouwen
Anders gewoon chocomel, is ook 800 kcal per pak.
Zuivel vs cola vergelijken...Is dat niet al lang achterhaalt omdat je jezelf gewoon vol stopt met een hoop suiker, dus je kan dan net zo goed cola drinken... ?
ik kan beide wel goed drinken, maar net zo goed... ik kan net iets beter chocomelk drinken want die prik in cola gaat op een gegeven moment wel tegenstaanIs dat niet al lang achterhaalt omdat je jezelf gewoon vol stopt met een hoop suiker, dus je kan dan net zo goed cola drinken... ?
Is dat niet al lang achterhaalt omdat je jezelf gewoon vol stopt met een hoop suiker, dus je kan dan net zo goed cola drinken... ?
Definieer slecht. Zie zelf niet echt de erg in in volle zuivel of gehakt in plaats van biefstuk.Wat een reacties. Je volstouwen met vuiligheid (Mc donalds, gehakt ipv biefstuk, volle chocomelk, enz...) om gewicht te winnen. Voor mij gaat trainen nog altijd samen met een gezonde levensstijl. Anabolen die al slecht zijn voor je hart en aders en dan nog slecht eten erbij om de zaak nog wat erger te maken.
Chocomel met zuivel vergelijken....
Ik vind dat je helemaal gelijk hebt maar het is ieders vrije keuze. Al is het een heel slecht advies.Wat een reacties. Je volstouwen met vuiligheid (Mc donalds, gehakt ipv biefstuk, volle chocomelk, enz...) om gewicht te winnen. Voor mij gaat trainen nog altijd samen met een gezonde levensstijl. Anabolen die al slecht zijn voor je hart en aders en dan nog slecht eten erbij om de zaak nog wat erger te maken.
Wat een reacties. Je volstouwen met vuiligheid (Mc donalds, gehakt ipv biefstuk, volle chocomelk, enz...) om gewicht te winnen. Voor mij gaat trainen nog altijd samen met een gezonde levensstijl. Anabolen die al slecht zijn voor je hart en aders en dan nog slecht eten erbij om de zaak nog wat erger te maken.
Onzin, aanzet van orgaanvet wordt zeker niet volledig bepaald door alleen dieet keuzes, en al helemaal niet als deze keuzes in aanvulling zijn op een gezond basisdieet.Iemand die aan de AS zit en vindt dat hij niet genoeg honger heeft, zou ik zaken aanraden zoals havermout, kip, bruine rijst, tonijn, mager rundsvlees, noten, eiwitshakes maar geen ongezonde dikmakers zoals gehakt, Mc Donalds, volle chocomelk. Het enigste wat je daarvan krijgt, is een dikke buik, orgaanvet enz....En vind je dat je te weinig vetten binnenkrijgt, neem dan 3 keer per dag een eetlepel olijfolie.
Op mijn bloedtesten komt het altijd uit dat mijn vit B12 veel te hoog is. Komt het dan (onder andere) hierdoor dat ik constant honger heb?

honger is een zeer complex iets en zoals je aangeeft met je (sowieso) no way terug te brengen naar 1 enkele oorzaak. de mate waarin vit b12 honger stimuleert is volgens mij in suprafysiologische hoeveelheden. Het gaat dan vooral om injects met b12Op mijn bloedtesten komt het altijd uit dat mijn vit B12 veel te hoog is. Komt het dan (onder andere) hierdoor dat ik constant honger heb?![]()
Mijn b12 was 10-15x hoger dan de bovengrens. De dokter zei dat ik me geen zorgen moest maken. Momenteel ligt nu een stukje lager (nog veel te hoog) maar heb inderdaad minder honger dan vroeger. Is zomaar een opmerking, kans dat het puur toeval is is ook groot.honger is een zeer complex iets en zoals je aangeeft met je (sowieso) no way terug te brengen naar 1 enkele oorzaak. de mate waarin vit b12 honger stimuleert is volgens mij in suprafysiologische hoeveelheden. Het gaat dan vooral om injects met b12
Geen idee. Was nog geeneens 18 jaar en at wel enorm veel. At toen echt minstens 2-3x zoveel als nu. Ben nu wel gestopt met groeien in de lengte en sport minder intensief. Ik deed aan krachttraining en speelde voetbal op hoog niveau dus verbrandde ook wel wat.10x hoger? Hoe deed je dat, dat kan niet meer van vlees en zuivel zijn geweest.
Wat is het dan volgens jou? Eiwitten zijn vandezelfde kwaliteit als reguliere melk.
Wat zou er erg aan zijn als het wel vol zat met suiker? Als je toch je macro's al haalt en veel meer calories nodig hebt.De hoeveelheid toegevoegde suiker aan Chocomel valt nog best mee