XXL Nutrition

Horror

heb er enkele gedownload op hoop dat er toch 1 of 2 goed zijn.. iemand die zijn mening kan geven welke ik al in de prullenmand kan zwieren of welke ik eerst zou moeten zien :p dit zijn ze : Evil Dead, mama, the devil inside, the haunting in connecticut 2, the posession & the seasoning house

Heb ook overlaatst i spit on your grave 2 gezien, vond het beter dan de eerste, maar wel vrij bruut :/ en soms ziekelijk :p

Mama vond ik best een para film

Evil dead de remake was toch wel zeeer onaangenaam.

post deleted (wrong topic)

the conjuring is een leuke is van 2013

Heb hem in de bioscoop gezien, zeker de moeite waard om te kijken!

Werd al eerder vernoemd maar ik vind Martyrs toch echt een aanrader! Zekers de 1e helft van de film gaf toch best wel een onaangenaam gevoel :D Echt een film waar je na afloop toch wel even over nadenkt.

gisterenavond V/HS/2 gezien, niet elk verhaal was top maar overall toch vrij goed! vooral de firstperson zombie vond ik aangenaam.. aanrader voor mensen die de 1ste goed vonden :)

Van de week de nieuwe Chucky gezien, het is een Chucky film :p Leuk om 1x te zien en thats it.

Laatst bewerkt:
Deze vind ik persoonlijk een topper!!
Destijds in de zaal gaan kijken en der zijn toen wel enkele personen vertrokken alvoor de film klaar was en hoorde er 3 die passeerde huilen! lol!! :eek: :rolleyes:

http://www.youtube.com/watch?v=l5I1q4KhKNU

I spit on your grave 2 vond ik echt té ziekelijk

Deze vind ik persoonlijk een topper!!
Destijds in de zaal gaan kijken en der zijn toen wel enkele personen vertrokken alvoor de film klaar was en hoorde er 3 die passeerde huilen! lol!! :eek: :rolleyes:

http://www.youtube.com/watch?v=l5I1q4KhKNU

2005 heeft gebeld...

Volgens mij heeft zo´n beetje iedereen die film wel gezien, en ik vond em wel meevallen. Ben meer van de geesten en demonen, dingen van vlees en bloed poep ik niet zo voor.

---------- Post added at 21:51 ---------- Previous post was at 21:51 ----------

I spit on your grave 2 vond ik echt té ziekelijk

Ff downloaden, vond 1 ook wel nice.

The human centipede vond ik erg mooi en heeft me geraakt.

Hmmm nu deel 1 aan het downloaden, benieuwd!

Iemand nog andere goeie (beetje onbekende) horrors? :D

Deel 1 vind ik leuker. Die verkrachtingsscenes zijn sowieso k*t, maar bij deel 1 kun je je er wel overheen zetten. In deel 2 is 2/3 film verkrachting .. beetje te veel van het goede:rolleyes:

Evil dead remake gezien, zaten leuke stukjes in vond ik.. niet heel impressive.

I spit on your grave 1 net afgekeken. Leuke horror met paar freaky stukjes :D

Sinister en The Conjuring vond ik echt bruut.

Terug
Naar boven