XXL Nutrition

hotmail verstuurd automatisch mailtjes

wwe

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
1.154
Lengte
1m71
Massa
83kg
Vetpercentage
15%
Vele van jullie zullen hier vast bekend mee zijn. Sinds een tijdje stuurt mijn hotmail opeens raare mailtjes naar mn contact personen met bv een link erin. Zal wel naar een rotzooi site zijn. Ik weet niet hoe het komt dat hotmail dit doet en vind het niet zo fijn. Is er hier iets tegen te doen?

Zou ww even veranderen en computer scannen

Verander je wachtwoord naar iets met minstens 1 cijfer in.

• Topic Starter Topic Starter
Mn wachtwoord is nu inderdaad vrij makkelijk, die dus even veranderen? Is het dan zo dat iemand of een programma me gekraakt heeft en op die manier mails verstuurd?

Ik krijg zelf trouwens ook best vaak zulke mailtjes van anderen het zal dus wel een veel voorkomend probleem zijn:(

waarschijnlijk zelf een keer op een link in zo'n mailtje geklikt. vervolgens je gegevens in gevoerd. en ja, zo wordt je genaait. Niet meer doen!

vrius, ik krijg ook van zulke mails

Normaal als je ook cijfers er in verwerkt wordt het wachtwoord moeilijker te kraken.
Heb ik mij laten vertellen alleszins, correct me if i'm wrong :)

waarschijnlijk zelf een keer op een link in zo'n mailtje geklikt. vervolgens je gegevens in gevoerd. en ja, zo wordt je genaait. Niet meer doen!

Ik heb nog nooit mn gegevens bij zoiets ingevoerd en zeker geen wachtwoord. Daarom vraag ik me ook af hoe dat kan.

Ik heb nog nooit mn gegevens bij zoiets ingevoerd en zeker geen wachtwoord. Daarom vraag ik me ook af hoe dat kan.

Ik had precies hetzelfde, echter werd er geen mail naar een contactpersoon gestuurd maar naar een voor mij volledig onbekende mailadressen.

Ik heb er verder niks aan gedaan, maar ik kon op een gegeven moment niet meer op mijn hotmail omdat microsoft mijn adres had geblokt door die mails, nu moest ik zelf overnieuw inloggen etc. (paar dingen invullen) en toen was het weg. Microsoft had dit zelf verwijderd ofzoiets.. maar dit duurde wel lang dus misschien kun je zelf een mail naar microsoft sturen o.i.d.

Good luck ;)

Ik had precies hetzelfde, echter werd er geen mail naar een contactpersoon gestuurd maar naar een voor mij volledig onbekende mailadressen.

Ik heb er verder niks aan gedaan, maar ik kon op een gegeven moment niet meer op mijn hotmail omdat microsoft mijn adres had geblokt door die mails, nu moest ik zelf overnieuw inloggen etc. (paar dingen invullen) en toen was het weg. Microsoft had dit zelf verwijderd ofzoiets.. maar dit duurde wel lang dus misschien kun je zelf een mail naar microsoft sturen o.i.d.

Good luck ;)

Thank , heb zojuist mn wachtwoord veranderd en hoop dat ik nu niet meer automatisch mailtjes verstuur, mocht dit niet geholpen hebben dan plaats ik het hier.

Je kan het best hotmail vervangen met gmail of gewoon een extra mail account aanmaken bij je ISP. Alles van M$ is makkelijk te hacken en hackers mikken ook vooral op M$ producten en diensten omdat daar de meeste slachtoffers te maken zijn.

Alles van MS sucks bigtime.

Om gelijk MS de schuld te geven.. Meeste virussen heb je aan jezelf te danken door op rare links te klikken

Haha, dat hackers zich vooral richten op Windows PC's heeft vast niets te maken met het feit dat het overgrote gedeelte (85+%) van alle mensen nog gewoon windows gebruiken.

Terug
Naar boven