XXL Nutrition

Houdbaarheid GS tabs

JuggerNaut

Ripped Bodybuilder
Waardering
4
Heb op dit moment nog volle 2 potjes stanozolol liggen van GS..exp date: 02-2005

Zijn alle (GS) tabs zo kort houdbaar?

Ik peuzel ze in ieder geval lekker op :cool:

Gr Jugger

tsja je zou ze nu in principe nog kunnen gebruiken zonder dat de werkzame stof verdwijnt. vergeet niet dat ze uitgaan van de slechts mogelijke bewaaromstandigheden. hoogstens zou de werkzame stof na verloop van tijd steeds minder worden, maar ik zou ze idd ook niet weggooien

Ik heb er hier een paar liggen die tot 2009 goed zijn. Als je ze binnenkort nog gebruikt is er niks aan de hand.

Stuur a brother anders ff n potje op, kijk ik wel ff of ze nog goed zijn ;) :D

• Topic Starter Topic Starter
Ze zijn ongeopend geweest en hebben braaf op een koele donkere plek gelegen..no problemo dus.

2009 houdbaar Axe..dan heb ik vd zomer toevallig een oude batch gekocht ach ja..ik neem er zo nog eentje!

Grtz

de werking wordt inderdaad minder.. een exp. date geeft aan dat er op die datum nog een bepaald% werkzame stof inzit.

ziek zal je er niet van worden...

hardgainers zei:
de werking wordt inderdaad minder.. een exp. date geeft aan dat er op die datum nog een bepaald% werkzame stof inzit.

ziek zal je er niet van worden...

Misschien maar voor 50 mg ED gaan ipv 40 mg?

Waarschijnlijk hadden ze nog een hoop oude zut :eek: liggen en dachten :scratch:, die geven we maar aan juggernaut die trapt daar wel in :dance: .....zo te zien is ze het
gelukt :evil2: :laugh:

Padilla zei:
Waarschijnlijk hadden ze nog een hoop oude zut :eek: liggen en dachten :scratch:, die geven we maar aan juggernaut die trapt daar wel in :dance: .....zo te zien is ze het
gelukt :evil2: :laugh:

Kietel me even..dan kan ik ook lachen :rolleyes:

Om heel eerlijk te zijn..ik heb ze terug gekregen van een vriend waar ik ze afgelopen zomer voor had aangeschaft..heb toen idd een 'oude' batch mee gekregen.

Zonde om weg te gooien..jumjum

Jugger

goeie vraag.
ik heb namelijk precies dezelfde staan.

Terug
Naar boven