AndroidHealthClinic

How to bench by Dave Tate

Nice one "jesaja"

Hij beschrijft precies het probleem wat ik ondervind met uitpakken op die achterlijke "luxe" design bankjes met monster uitpakhoogte. Enige oplossing is dan een smallere greep of aangever:mad:

Wow. Zo bench ik dus echt NIET, en ik dacht dat ik het goed deed.

*staat in een hoek, en voelt zich aangesproken*

Zag het al vandaag, haha ik vind zen sT van filmpjes wel zalig. Ik probeer nu ook zoveel mogelijk te benchen zoals hij zegt en het helpt. Men bench ging van 140 met bounce naar 150 gecontrolleerd en men techniek is nog ver van goed. Kleine details kunnen veel helpen, goed uit de benen duwen en schouderbladen samennijpen. Keihard nijpen in de barbell helpt bij mij ook om de bar goed op de basis van men hand te houden.

Vanavond ook eens kijken, want m'n Bench is zo gay als Bruno.

Wel weer een goede ververser van me techniek.
Thnx!

lol... geniaal filmpje weer

dat uitpakken heb ik dus ook.. daar baal ik altijd zo van, al men stabiliteit is pleiten zodra ik de bb in men handen krijg

jups knap filmpje, heb ook is ooit geprobeerd met kettingen, geeft int begin raar gevoel. is het maar een gedacht mss maar op het filmpje bencht hij met zijn ellebogen ver naar binnen, bijna naast lichaam of ben ik mis?

Toch die J-Hooks maar een stuk afslijpen van het weekend :).

shit man, ik moet die bar ook een halve meter uit die vangers tillen om hem dr uit te krijgen. Daar komt ook bij dat ie net te hoog is dus ik moet hem vrij smal pakken.
Maar zeker goed filmpje idd

Altijd goed deze fimpjes. Op youtube staan er ook een over de bench en boxsquat. Shit van elitefts en west side barbell vind ik echt super.

héhé, goed filmpje :D

haha geweldig filmpje + een goede uitleg zal van de week eens proberen

hij heb ze ellebogen wel dicht bij zn lichaam zeg

Je hebt dit filmpje op het verkeerde forum gepost! ;)
Goed filmpje! :thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
shit man, ik moet die bar ook een halve meter uit die vangers tillen om hem dr uit te krijgen. Daar komt ook bij dat ie net te hoog is dus ik moet hem vrij smal pakken.
Maar zeker goed filmpje idd

Zeker zo'n panatta bankje?

Die panatta heb ik vd week op gelegen...suckt hard

Om over technogym maar te zwijgen...

Bankjes die meteen aan zo'n bench rek vast zit gelast op die health city gyms. Die zijn pas k*t. Bankjes zijn zo smal dat je er bijna af valt en de J-hooks zijn reusachtig. Kan er geen reet mee.

Maar thuis heb je ook zoiets. Op de "vangers" heb je ook een verhoging waar je de barbell overheen moet tillen en dan komt de bovenrug losser :(

Is enorm wennen om op westside manier te liften, maar het heeft veel vooruitgang gebracht om langer termijn. Triceps en schouders werden snel sterker en in no time van 70kg naar 110kg gegaan qua 1rm :D

Terug
Naar boven