Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

wat vinden de mensen verder achter de gedachte van archen en je rom zo verkleinen ?
je laat de bar gewoon minder ver zakken zo.
hij zegt zelf ook dat afstand gehalveerd is.
ik lig zelf altijd gewoon plat.
soms zie je mensen zo idioot rug hollen dat ze nog maar 3 cm hoeven te zakken.
maak dan gewoon 1/8ste rep
.wat vinden de mensen verder achter de gedachte van archen en je rom zo verkleinen ?
je laat de bar gewoon minder ver zakken zo.
hij zegt zelf ook dat afstand gehalveerd is.
ik lig zelf altijd gewoon plat.
soms zie je mensen zo idioot rug hollen dat ze nog maar 3 cm hoeven te zakken.
maak dan gewoon 1/8ste rep
Benchen is een van de belangrijkste oefeningen voor de borst...mits je hem goed doet!Ik zou zelfs bijna nooit benches doen als ik bodybuilder zou zijn. Volgens mij zijn er veel betere oefeningen om je borst te trainen!
Benchen is een van de belangrijkste oefeningen voor de borst...mits je hem goed doet!
Ik zou zelfs bijna nooit benches doen als ik bodybuilder zou zijn. Volgens mij zijn er veel betere oefeningen om je borst te trainen!
Nou.. de technogym die ik ken is wel redelijk breed.. die van panatta is supersmal en glad...
als je meer wilt benchen is archen natuurlijk beter.
maakt alles ook veel tighter waardoor je meer spieren kan betrekken.
Tenzij je BBer bent is volges mij archen way to go.
Uhm...duh? Het is powerliften dus moet je zoveel mogelijk gewicht verplaatsen die aan een bepaalde norm voldoet. Niet zo gek dat je dan de ROM zoveel mogelijk verkort. En dat is heel wat anders dan 1/8ste rep terwijl je plat ligt.

rom verkorten is wel degelijke bijna hetzelfde als een halve rep maken
maak maar is een halve rep dan kan jij ook veel meer gewicht pakken
de afgelegde weg is dan precies hetzelfde als met een arch alleen dan zou hij niet tellen omdat je borst niet aangeraakt heb![]()
kan prima
lang last gehad van mijn polsen
toen overgestapt naar false grip
probleem opgelost