Fitness Seller

Nieuws HP haalt driekwart van prijs TouchPad-tablet af

  • Topic starter kix
  • Startdatum
  • Reacties 21
  • Weergaven 2K
  • Volgers 6

Bezoekers in dit topic

Dit is een tablet gebaseerd op een besturingssysteem dat toch niet levensvatbaar was maar meestal zijn dit soort dumps een voorbode van een prijsdaling bij vergelijkbare producten. Tablets zijn nog steeds geen volwassen product, besturingssystemen worden bijna iedere maand ge-update (Zie Android) en Apple heeft ook al plannen voor een nieuwe Ipad-versie. Zolang die opeenvolging van nieuwe modellen zo snel blijft gaan kan je beter wachten tot het moment dat de rek er wel uit lijkt met snelheidsverhoging van de processoren en de daling van de prijzen.

Ik ga er zelf vanuit dat volgend jaar de Tegra 3 tablets rond de 300 a 350 euro zullen kosten, vooral ook om het Apple moeilijk te maken als ze hun Ipad 3 hebben uitgebracht.

eens. buiten die prijs van de tegra 3 dan... Ipad 3 pompt veel technologie in zijn komend scherm en andere hardware. Andere merken gaan volgen, en die prijzen zullen niet rond 300-350 liggen vermoed ik.
 
eens. buiten die prijs van de tegra 3 dan... Ipad 3 pompt veel technologie in zijn komend scherm en andere hardware. Andere merken gaan volgen, en die prijzen zullen niet rond 300-350 liggen vermoed ik.

Niet direct bij introductie maar het gemidelde prijspeil van de tablets gaat wel dalen en een in verzwakkende economie zullen de fabrikanten toch iets met hun prijs moeten doen willen ze nog blijven verkopen.
 
Back
Naar boven