XXL Nutrition

Sticky Huidige energieprijzen en mogelijke problematiek

Jij snapt het, warme sokken + de isolatie van de slipper tov de grond is perfecto.
16691358031368494738832220255197.jpg

16691408605258913156093969389391.jpg

Lekker warm idd

Dit helpt ook wel.

1669140956555658800262437995888.jpg

2 paar is nog niet genoeg, zit een beetje in de tocht zelfs met alles dicht. Trekt door merg en been.
Dat je dat volhoud joh!
Misschien is het een opkomende mannen griep. Of toch een soa ?
Maar is niet normaal, ... door merg en been.

Of zoiets. Kan je tijdens je werk doen (it, bureauwerk)
Blijf je warm door beweging en accuutje eraan maken. Wek je ook meteen je energie op.

Kan m'n bureau in stukken hakken om een kampvuurtje te maken.

Dat je dat volhoud joh!
Misschien is het een opkomende mannen griep. Of toch een soa ?
Maar is niet normaal, ... door merg en been.
Daklozen bij de opvang hebben het beter.

Tochtstrip?
Of dit soort?
Hebben gewoon tochtstrippen maar er komt veel koude lucht van de ramen af en die trekt overal doorheen. Ook gewoon dubbelglas. :dunno: Misschien zelfs door de buitenmuur het stelt allemaal niet zoveel voor, 35-40 jaar oud. Zou bijna denken dat het gebouwd is met de aanname dat de radiators onder elk raam gebruikt zouden worden om de boel op te warmen.

Blijf je warm door beweging en accuutje eraan maken. Wek je ook meteen je energie op.
Misschien is dat te combineren met het idee van @apfelstrudel?

Kan m'n bureau in stukken hakken om een kampvuurtje te maken.

Daklozen bij de opvang hebben het beter.

Hebben gewoon tochtstrippen maar er komt veel koude lucht van de ramen af en die trekt overal doorheen. Misschien zelfs door de buitenmuur het stelt allemaal niet zoveel voor. Zou bijna denken dat het allemaal gebouwd is met de aanname dat de radiators onder elk raam geberuikt zouden worden.
Niet alle zolders zijn even goed geïsoleerd, of je nu een oud of nieuw huis koopt, twee vrienden van mij hebben daar beide zelf nog werk aan gehad.

Voor op de werkplek kan een IR-paneel of elektrische kachel helpen.

Is dat wat? Om met een uurtje per dag ofzo een deficit te maken in de cut
krijgen ouderen ook 'voorgeschreven' om te herstellen van operatie of bij weinig beweging.
ikzelf zou liever buiten flink stuk gaan fietsen of stevig wandelen om zo wat warmer te worden. maar ja, ik heb het niet zo snel koud. zit nu met dun t-shirt met lange mouw zonder verwarming achter mijn pc.

krijgen ouderen ook 'voorgeschreven' om te herstellen van operatie of bij weinig beweging.
Geen eigen ervaring mee?

ikzelf zou liever buiten flink stuk gaan fietsen of stevig wandelen om zo wat warmer te worden. maar ja, ik heb het niet zo snel koud. zit nu met dun t-shirt met lange mouw zonder verwarming achter mijn pc.
Hoeveel graden is het bij jou binnen zonder verwarming? Mja het zou voor mij ook niet voor de kou zijn meer om de tijdsverdeling, ondertussen nog wat anders kunnen doen.

Geen eigen ervaring mee?

Hoeveel graden is het bij jou binnen zonder verwarming? Mja het zou voor mij ook niet voor de kou zijn meer om de tijdsverdeling, ondertussen nog wat anders kunnen doen.
13.5 nu op de thermostaat.(schuif open en aan de zonkant raam op kantelstand) Ik beweeg zat, heb zoiets niet nodig. vanmorgen nog hard gelopen na PL training

Lage temp heb ik ook geen moeite mee ( mevr. Braunschweiger wel ) maar vocht en dus uiteindelijk schimmel is wel een dingetje in m’n 1980 huis.

Terug
Naar boven