- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Ik vond mijn antwoord beter en leuker, dan maar wat minder waar.Nope, ik alleen geen heel koude vloer door een pu-gietvloer.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vond mijn antwoord beter en leuker, dan maar wat minder waar.Nope, ik alleen geen heel koude vloer door een pu-gietvloer.
Jij snapt het, warme sokken + de isolatie van de slipper tov de grond is perfecto.
![]()
Dat je met zo'n temperatuur sokken en een lange broek aanhebt.
Lekker hoor
2 paar is nog niet genoeg, zit een beetje in de tocht zelfs met alles dicht. Trekt door merg en been.
Dat je dat volhoud joh!2 paar is nog niet genoeg, zit een beetje in de tocht zelfs met alles dicht. Trekt door merg en been.
Tochtstrip?2 paar is nog niet genoeg, zit een beetje in de tocht zelfs met alles dicht. Trekt door merg en been.
Misschien een elektrische buttplug kopen die je van binnenuit opwarmt.2 paar is nog niet genoeg, zit een beetje in de tocht zelfs met alles dicht. Trekt door merg en been.
Daklozen bij de opvang hebben het beter.Dat je dat volhoud joh!
Misschien is het een opkomende mannen griep. Of toch een soa ?
Maar is niet normaal, ... door merg en been.
Hebben gewoon tochtstrippen maar er komt veel koude lucht van de ramen af en die trekt overal doorheen. Ook gewoon dubbelglas.Tochtstrip?
Of dit soort?
![]()
Tochtstopper dier | Action NL
Polyester tochtstopper in dierenvorm om tocht tegen te houden. | Bezoek vandaag jouw favoriete Action winkel in Nederland!www.action.com
Misschien zelfs door de buitenmuur het stelt allemaal niet zoveel voor, 35-40 jaar oud. Zou bijna denken dat het gebouwd is met de aanname dat de radiators onder elk raam gebruikt zouden worden om de boel op te warmen.Misschien is dat te combineren met het idee van @apfelstrudel?Of zoiets. Kan je tijdens je werk doen (it, bureauwerk)![]()
VirtuFit DB1.0 Opvouwbare Deskbike - Bureaufiets met Computer - Gratis trainingsschema | Fitwinkel.nl
Met de VirtuFit DB1.0 Opvouwbare Deskbike verbrand je calorieën terwijl je werkt! Deze bureaufiets helpt jou om gezond en in beweging te blijven, ook al heb je een kantoorbaan. Door regelmatig te bewegen houd je je conditie op peil en je brein actief. Hierdoor beleef je niet alleen meer lol aan...fitwinkel.nl
Blijf je warm door beweging en accuutje eraan maken. Wek je ook meteen je energie op.
Niet alle zolders zijn even goed geïsoleerd, of je nu een oud of nieuw huis koopt, twee vrienden van mij hebben daar beide zelf nog werk aan gehad.Kan m'n bureau in stukken hakken om een kampvuurtje te maken.
Daklozen bij de opvang hebben het beter.
Hebben gewoon tochtstrippen maar er komt veel koude lucht van de ramen af en die trekt overal doorheen. Misschien zelfs door de buitenmuur het stelt allemaal niet zoveel voor. Zou bijna denken dat het allemaal gebouwd is met de aanname dat de radiators onder elk raam geberuikt zouden worden.
Of zoiets. Kan je tijdens je werk doen (it, bureauwerk)![]()
VirtuFit DB1.0 Opvouwbare Deskbike - Bureaufiets met Computer - Gratis trainingsschema | Fitwinkel.nl
Met de VirtuFit DB1.0 Opvouwbare Deskbike verbrand je calorieën terwijl je werkt! Deze bureaufiets helpt jou om gezond en in beweging te blijven, ook al heb je een kantoorbaan. Door regelmatig te bewegen houd je je conditie op peil en je brein actief. Hierdoor beleef je niet alleen meer lol aan...fitwinkel.nl
Blijf je warm door beweging en accuutje eraan maken. Wek je ook meteen je energie op.
Is dat wat? Om met een uurtje per dag ofzo een deficit te maken in de cut![]()
DeskShaper - Stoelfiets Deskbike Pedaaltrainer - inklapbaar Bureaufiets - Fietstrainer... | bol
DeskShaper - Stoelfiets Deskbike Pedaaltrainer - inklapbaar Bureaufiets - Fietstrainer met Display - Hometrainer met Weerstand. • Elke dag 30 minuten...www.bol.com
krijgen ouderen ook 'voorgeschreven' om te herstellen van operatie of bij weinig beweging.Is dat wat? Om met een uurtje per dag ofzo een deficit te maken in de cut
Geen eigen ervaring mee?krijgen ouderen ook 'voorgeschreven' om te herstellen van operatie of bij weinig beweging.
Hoeveel graden is het bij jou binnen zonder verwarming? Mja het zou voor mij ook niet voor de kou zijn meer om de tijdsverdeling, ondertussen nog wat anders kunnen doen.ikzelf zou liever buiten flink stuk gaan fietsen of stevig wandelen om zo wat warmer te worden. maar ja, ik heb het niet zo snel koud. zit nu met dun t-shirt met lange mouw zonder verwarming achter mijn pc.
13.5 nu op de thermostaat.(schuif open en aan de zonkant raam op kantelstand) Ik beweeg zat, heb zoiets niet nodig. vanmorgen nog hard gelopen na PL trainingGeen eigen ervaring mee?
Hoeveel graden is het bij jou binnen zonder verwarming? Mja het zou voor mij ook niet voor de kou zijn meer om de tijdsverdeling, ondertussen nog wat anders kunnen doen.
Ik dacht anders kom ik wel bij jou chillen maar laat maar dan. Bikkel wel.
Ik vertik het momenteel ook om de verwarming al op te zetten. Leef momenteel in m'n Oodie en nog steeds geen kou met dat dingIk dacht anders kom ik wel bij jou chillen maar laat maar dan. Bikkel wel.