AndroidHealthClinic

Huidige energieprijzen en mogelijke problematiek

Bezoekers in dit topic

Ze heeft de kast er vol mee, en gaat met de gewone was mee. toch Kathlinoo ?
Ik heb er meerdere idd :o Gaat gewoon elke week mee de was in met andere zaken die op 40 graden gewassen moeten worden.
Als jij ondergoed draagt gaat dat ook niet dagelijks in de was?
Want jij vindt een soort van dekentje vergelijkbaar met ondergoed? Oké dan :emo:
 
Ik heb er meerdere idd :o Gaat gewoon elke week mee de was in met andere zaken die op 40 graden gewassen moeten worden.

Want jij vindt een soort van dekentje vergelijkbaar met ondergoed? Oké dan :emo:
is weer leuk voor fans only. onesie van Kathlinoo met pussy juice verkopen. Steks ja hè
 
is weer leuk voor fans only. onesie van Kathlinoo met pussy juice verkopen. Steks ja hè
Lol ik heb ook gewoon een broek aan maar dacht dat Steks onder de oodie bedoelde, als in een shirt, top,.. oid
IMG_20221123_175606.jpg
 
Elke dag is wel heel overdreven, hoeveel zweet jij :roflol:
Als jij daar butt naked in bent en het warm hebt, verlies je al snel meer vocht dan je denkt.

Hoevaak was je dat dan?

Als je ze nu een dag draagt kan je ze daarna misschien via een OnlyFans verkopen, dan worden ze nog goedkoper.

EDIT: ingehaald door de realiteit helaas....
 
Als jij daar butt naked in bent en het warm hebt, verlies je al snel meer vocht dan je denkt.

Hoevaak was je dat dan?

Als je ze nu een dag draagt kan je ze daarna misschien via een OnlyFans verkopen, dan worden ze nog goedkoper.

EDIT: ingehaald door de realiteit helaas....
ongewassen verkopen voor de die hard fans :emo:
 
Wat is cuckold ?


Google zegt hoorndrager... maar hoe wordt dat bedoelt.

Ik ben blijkbaar beter in straattaal dan in (¿ wat praten jullie ?)
Dat uw vrouw zich laat nemen door andere man terwijl u toekijkt. ( niet kwaad bedoeld, is de laatste tijd in.. )
 
Wat is larp ?


Google zegt hoorndrager... maar hoe wordt dat bedoelt.

Ik ben blijkbaar beter in straattaal dan in (¿ wat praten jullie ?)

Je kan mij een PM sturen als je graag ter voorbeeld kwalitatieve adult entertaiment krijgt toegestuurd.
 
ongewassen verkopen voor de die hard fans :emo:
Dat was het hele idee, gedragen verkopen voor meer dan een nieuwe werkt alleen met (lichaams-) vocht en vlekken.

En de gelukkige koper krijgt voor niet een klein beetje extra een exclusief uitpak-filmpje: waar de oodie wordt uitgetrokken en ingepakt.
 
Als jij daar butt naked in bent en het warm hebt, verlies je al snel meer vocht dan je denkt.

Hoevaak was je dat dan?

Als je ze nu een dag draagt kan je ze daarna misschien via een OnlyFans verkopen, dan worden ze nog goedkoper.

EDIT: ingehaald door de realiteit helaas....
Als je 3x 'butt naked' voor de spiegel zegt dan verschijnt hij voor je neus.
 
En de gelukkige koper krijgt voor niet een klein beetje extra een exclusief uitpak-filmpje: waar de oodie wordt uitgetrokken en ingepakt.
Ervaring mee?
 
Back
Naar boven