AndroidHealthClinic

Hulp!? 15 jaar 1e Thread!

retestreak

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m75
Massa
75kg
Vetpercentage
18%
Ik heb een paar vragen in mijn hoofd , waar ik geen antwoord op kan vinden..
Mijn vragen zijn als volgt:

1. Ben ik te jong om krachtraining etc. te doen!? , kan dit mijn groei stoppen??
2. Moet je proteine shakes altijd na de training drinken? of soms.
3.Ik krijg maar geen six pack , ik train thuis mijn cores om de uur doe ik buikspier oefeningen , en op de sportschool.
4. Ik train mijn hele lichaam als ik op de sportschool ben, Moet ik een traningschema hebben ?

Dat waren mijn vragen , het meest ben ik bang dat ik niet meer ga groeien...

Bedankt voor het helpen , ik waardeer het. :D

1. Je kan gerust beginnen met krachttraining, keep in mind dat techniek altijd belangrijker is dan gewicht. Dus niet te zwaar gaan.
2. Volgens mij kan je prima gainen zonder eiwitshakes, zeker omdat je nog 15 bent en dus nog groeit. Maar ik neem die van mij altijd direct na de training.
3. six pack wordt zichtbaar als je een laag vp hebt
4. Lijkt me wel handig ja

Gewicht langzaam opbouwen met goede techniek. Pezen/botten alles moet meegroeien. Vergeet vooral de compounds niet, begin gewoon met de stang en lees/kijk hoe de compounds (bankdrukken, squatten en deadliften) moeten.

Verder: ga de stickies lezen. Sixpack en gespierder worden gaat niet samen, cutten of bulken. En maak eerst maar eens een goed voedingsschema voordat je aan supplementen begint.

waarom reageren jullie eigenlijk? Hij kan letterlijk alles terug vinden in de stickies wat een lui kind .

• Topic Starter Topic Starter
Re

1. Je kan gerust beginnen met krachttraining, keep in mind dat techniek altijd belangrijker is dan gewicht. Dus niet te zwaar gaan.
2. Volgens mij kan je prima gainen zonder eiwitshakes, zeker omdat je nog 15 bent en dus nog groeit. Maar ik neem die van mij altijd direct na de training.
3. six pack wordt zichtbaar als je een laag vp hebt
4. Lijkt me wel handig ja

Bedankt :) , Dus VP= Vet percentage!?
Hoe kan ik het makkelijkst dat verlagen? , dieet , medicijnen

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 23:21 ----------

Bedankt :)

Bedankt :) , Dus VP= Vet percentage!?
Hoe kan ik het makkelijkst dat verlagen? , dieet , medicijnen

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 23:21 ----------

Bedankt :)

Dieet en eventueel cardio.

Beste is om op onderhoud te eten en dagelijks ongeveer 500 calorieen te verbranden met cardio (die je natuurlijk niet in je onderhoud meerekent)
Als je geen zin in cardio hebt kan je ook 500 calorieen onder je onderhoud eten, of je kan het combineren.

Gewicht langzaam opbouwen met goede techniek. Pezen/botten alles moet meegroeien. Vergeet vooral de compounds niet, begin gewoon met de stang en lees/kijk hoe de compounds (bankdrukken, squatten en deadliften) moeten.

Verder: ga de stickies lezen. Sixpack en gespierder worden gaat niet samen, cutten of bulken. En maak eerst maar eens een goed voedingsschema voordat je aan supplementen begint.

onzin, als je gewoon clean eet en netjes je behoefte uitrekent bij jouw persoonlijke bewegingsfactor zul je gewoon droog blijven en groeien.

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 23:25 ----------

waarom reageren jullie eigenlijk? Hij kan letterlijk alles terug vinden in de stickies wat een lui kind .

omdat panzer deze jonge verkeerd voorlicht.

punt is alleen, hij heeft geen sixpack.

onzin, als je gewoon clean eet en netjes je behoefte uitrekent bij jouw persoonlijke bewegingsfactor zul je gewoon droog blijven en groeien.

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 23:25 ----------

omdat panzer deze jonge verkeerd voorlicht.

Bedankt jij bent vast iemand die veel weet over bodybuilden..
Ik zal maar zeggen met gewicht optillen train ik met 120 kilo
ik hoop dat ik door blijf groeien , maar ik ga netjes eten.

Dit is een troll sws :') 120KG my ass

Dit is een troll sws :') 120KG my ass

Geen troll hahaha , ik doet het tijden (Switching Bij F4F , Fit for free)
en 120 k is de max daar.. en dat doe ik ook
de getallen zijn als volgd:
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12 en ik doe 12 12 is dan 120 kilo togh!?

Het is er wel , maar wel onder mijn laagje vet waarvan ik niets kan zien van die abs

Ja logisch.. Net zoals de zon die op dit moment schijnt ;)

Doelde er alleen op dat je nauwelijks spiermassa aan kunt zetten als je droger wilt worden... mijn excuses als het verkeerd overkwam.

Geen troll hahaha , ik doet het tijden (Switching Bij F4F , Fit for free)
en 120 k is de max daar.. en dat doe ik ook
de getallen zijn als volgd:
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12 en ik doe 12 12 is dan 120 kilo togh!?

Ja, ik denk dat als je legpress 10x op 70KG doet je heb ook wel 1x op 700 kan? Toch? :o:o

hahahaa , laat maar zitten :P hoeveel kilo doet er niet toe.

Ewa weetje ik wil ook die sixpackka mang, zodat die smatjes op het strand mijn beachboy lichaam kunnen zien shinen. Ik train die biceps en buikje only toch, die zijn t belangrijkst. 200KG bench press ja mang.

Terug
Naar boven