XXL Nutrition

Hulp!? 15 jaar 1e Thread!

• Topic Starter Topic Starter
Ewa weetje ik wil ook die sixpackka mang, zodat die smatjes op het strand mijn beachboy lichaam kunnen zien shinen. Ik train die biceps en buikje only toch, die zijn t belangrijkst. 200KG bench press ja mang.

Ik snap bijna niks van je taal!? , maar ik doe het niet daarom. Ik vind Bodybuilden leuke sport je hebt controle over je lichaam conditie alles! en je word beloont met Smatjes Inderdaad.

Nou weet ik niet of ik 't serieus moet nemen/...

Ik heb een paar vragen in mijn hoofd , waar ik geen antwoord op kan vinden..
Mijn vragen zijn als volgt:

1. Ben ik te jong om krachtraining etc. te doen!? , kan dit mijn groei stoppen??
2. Moet je proteine shakes altijd na de training drinken? of soms.
3.Ik krijg maar geen six pack , ik train thuis mijn cores om de uur doe ik buikspier oefeningen , en op de sportschool.
4. Ik train mijn hele lichaam als ik op de sportschool ben, Moet ik een traningschema hebben ?

Dat waren mijn vragen , het meest ben ik bang dat ik niet meer ga groeien...

Bedankt voor het helpen , ik waardeer het. :D

nice, heb je ook een quadcore?
ik probeer al jaren van een 4-pack naar een 8-pack te komen, maar het lukt maar niet ookal gebruik ik dagelijks pindakaas :mad:

hoe gaat het ermee retestreak? 15 is een mooie leeftijd om mee te beginnen, als je het nu goed aanpakt ben je op je 18e mooi buff ;)

en ja goed trainings en voedingsschema zijn erg belangrijk :)

hoe gaat het ermee retestreak? 15 is een mooie leeftijd om mee te beginnen, als je het nu goed aanpakt ben je op je 18e mooi buff ;)

en ja goed trainings en voedingsschema zijn erg belangrijk :)

Dat sowieso als ie nu begint, helaas had ik toen het licht nog niet gezien en pas afgelope december ;p

iedereen loopt je te trollen omdat je je eerst wat in moet lezen... kijk eerst wat rond op het forum, fitness 2 maanden en dan beantwoorden de meeste vragen zich vanzelf. over je sixpack, train ze door 2 oefeningen 4x8 reps te doen op de sportschool. Anders krijg je nauwelijks massa op je abs...

Terug
Naar boven