MuscleMeat

Hulp aparte schema rookie!

SoufSouf

Novice
Waardering
0
Lengte
1m71
Massa
73kg
Vetpercentage
20%
Dag iedereen!!

Nou ik ben een rookie (fitness al 6 maanden), 24 jaar, voetballer en wil in 3 maanden spierenkweken.
Ik heb veel gelezen over jaren training, oefeningen, voeding voornamelijk eiwitten, bulken etc.

Ik wil graag diezelfde postuur behouden wat ik al heb, alleen wil niet al te droog trainen,
in een korte tijd wil ik beetje resultaten zien en niet dat ik opeens na die 3 maanden een ander broekmaat moet hebben. Zelf ben ik 171 en 73 KG.

Focus ligt voornamelijk mijn borst en buik (natuurlijk moet ik alles trainen)
En armen heb ik al vanmezelf (door tricpes te trainen, die trukjes kennen jullie al neem ik aan).

Schema qua voeding, of eiwitten supplementen van belang zijn, en hoe mijn schema moet uitzien.
Dus ik wil voornamelijk pompen en niet droogtrainen.

let op ben een rookie! :D

Compound oefeningen en boven je adh calorien zitten. Voor een beginner is dit niet verkeerd

dat truukje wil ook wel leren??

waarom denk je dat je in 3 maanden kunt behalen wat je in 24 maanden niet gelukt is?

whaha, het is heerlijk die posts van jou.
maar hij heeft toch een truukje??

Dag iedereen!!

Nou ik ben een rookie (fitness al 6 maanden), 24 jaar, voetballer en wil in 3 maanden spierenkweken.
Ik heb veel gelezen over jaren training, oefeningen, voeding voornamelijk eiwitten, bulken etc.

Ik wil graag diezelfde postuur behouden wat ik al heb, alleen wil niet al te droog trainen,
in een korte tijd wil ik beetje resultaten zien en niet dat ik opeens na die 3 maanden een ander broekmaat moet hebben. Zelf ben ik 171 en 73 KG.

Focus ligt voornamelijk mijn borst en buik (natuurlijk moet ik alles trainen)
En armen heb ik al vanmezelf (door tricpes te trainen, die trukjes kennen jullie al neem ik aan).

Schema qua voeding, of eiwitten supplementen van belang zijn, en hoe mijn schema moet uitzien.
Dus ik wil voornamelijk pompen en niet droogtrainen.

let op ben een rookie! :D

Begin maar met de stickies te lezen. Daarna horen we het wel weer van je!

Terug
Naar boven