DamonS13
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 65kg
- Vetpercentage
- 5%
Er zullen hier vast al honderden topics over zijn, maar aangezien ik mezelf toch als n geval apart beschouw wou ik duidelijk uitleggen wat mijn situatie is zodat ik hier goed antwoord op krijg.
Ik ben sinds 3 weken nu 4 keer per week vrij intensief gaan sporten en doe elke dag buikspier oefeningen ongeveer 5 verschillende oefeningen. Voordat ik naar de sportschool ging deed ik ook al buikspier oefeningen die ik van youtube had.
Alleen heeft het nog niks uitgehaald en aangezien ik 1 skinny ass mofo ben dacht ik toch wel enigzins wat aan resultaten te zien..
Ik ben 1.80 weeg 65 en heb 5.4% bf
Ik voel wel flink buikspieren maar zie niks en als k aanspan nauwelijks iets..
Ik had ook gehoord dat je onderliggende buikspieren hebt ofzo die moet trainen en dat die de bovenste liggende buikspieren naar voren duwen waardoor je de bovenliggende gaat zien.
Klopt dit?
Kan men mij helpen?
Ik ben sinds 3 weken nu 4 keer per week vrij intensief gaan sporten en doe elke dag buikspier oefeningen ongeveer 5 verschillende oefeningen. Voordat ik naar de sportschool ging deed ik ook al buikspier oefeningen die ik van youtube had.
Alleen heeft het nog niks uitgehaald en aangezien ik 1 skinny ass mofo ben dacht ik toch wel enigzins wat aan resultaten te zien..
Ik ben 1.80 weeg 65 en heb 5.4% bf
Ik voel wel flink buikspieren maar zie niks en als k aanspan nauwelijks iets..
Ik had ook gehoord dat je onderliggende buikspieren hebt ofzo die moet trainen en dat die de bovenste liggende buikspieren naar voren duwen waardoor je de bovenliggende gaat zien.
Klopt dit?
Kan men mij helpen?

ok