AndroidHealthClinic

Hulp bij samenstellen proteinen.

Killstick

Dutch Bodybuilder
Waardering
20
Jo mede-DDBers

Ben door mijn huidige eiwitsups door en ben opzoek naar een nieuwe samenstelling gezien ik toch al hele tijd gwn hetzelfde nam.

Nu ben ik wel wat verward door al die stuff (soorten eiwitten etc wat is dat op enkele jaren geworden ???)

Ik train 3 x op de week; 2 week avonden en 1 keer zondagmorgen > voor en na de training neem ik een (kleine) shake.

Maar ik heb een bureaujob met klanten en kan tussendoor moeilijk eten dus neem ik gedurende de dag ook 2 shakes. Ontbijt, middagmaal, avondeten en in de avond zijn wel steeds vast eten met protien erin.

Nu was mijn vraag hoe stel ik die het best samen? Voor/na de training lijkt een gewone whey shake me nog steeds de beste keuze (correct me if im wrong). Maar tzijn vooral die shakes die ik tijdens de dag neem.

Hiervoor dacht ik aan Micellar Casein Perfection (Body en fit) met enkele scoops Ultra Fine Oats der door. Maar nu lees ik vaak dan Casein vooral bij opstaan en slapengaan wordt gebruikt. Is er een beter alternatief voor door de dag?

TL DR.

kleine Whey Perfection shake voor en na de training
Om 10u en 15u Micellar Casein Perfection + Ultra Fine Oats
Goed of niet goed? Waarom? Suggesties?

:lifter: Alvast bedankt voor de inbreng

Dus met een buro baan heb jij geen tijd om 2x per dag even 15 minuten te zitten en te eten?
wow..

Casein word voor het slapen genomen omdat deze vorm langzaam word afgegeven, hier heb je dus gedurende de nacht profijt van ;) Je zou ook Mass Perfection kunnen nemen tijdens je werk, vind ik zelf echt lekker!

Boeit niet wanneer je precies eet

• Topic Starter Topic Starter
Ik werk met klanten. Zijn normaal zelf niet toegelaten een fles water bij ons te hebben, enkel een glas. Dus ja dat ligt wel moeilijk. Het zal soms wel lukken, maar vaak ook niet. Dus ik neem liever het zekere voor het onzekere, zodat ik geen maaltijd moet skippen.

@ Stefanovich: Mass Perfection lijkt me inderdaad ook een oplossing.

@ Rugbylifter: ik moet het ook wel allemaal naar binnen krijgen. Ik kan tijdens men middagpauze niet alles naar binnen duwen wat ik normaal ook om 10u en 15u naar binnen duw. (ik zet er gewoon vaste uren op voor richtlijn, is vaak idd wat vroeger of later).

Dus wat is de andere mening over Micellar Casein Perfection + Ultra Fine Oats vs Mass Perfection (van mass perfection vind ik niet meteen % samenstelling)

waar het mij om gaat is, ook al werk je met klanten of van mijn part met de paus als jij geen mogelijkheid hebt om op je gemak even te eten zou ik eens in overleg gaan met de baas of je agenda even anders inrichten.
Er bestaat zoiets als arbo en je hebt recht op je pauzes.

Ik werk zelf in de zorg en ik kan om het even heel bot te zeggen niet een patient op de grond laten vallen omdat het half 11 is en tijd voor koffie is. Wat ik wel doe is 10 minuten later mijn pauze pakken en even mijn baas informeren van hey..ik ben wat later dus ik zit nog eventjes te eten. Zo niet, kun je me dalijk van de grond afrapen.

als je niet bent toegelaten om een fles water bij je te hebben zou ik daar ook eens graag over willen discussieren met een baas. Water is namelijk een levensbehoefte en zeker een werkgever mag je daar niet van ontzien.

je zult ergens keuzes moeten gaan maken want van die shakes met wat oats daar ga je niet van groeien lijkt mij..

Mass gainer tijdens de dag, Whey na training en cassein net voor het slapengaan.

Btw, waar werk jij? Lijken mij slavendrijvertjes.
ik werk ook op een bureau met klanten en drink en eet als ik daar zin in heb?
Wij bieden zelfs onze klanten drankje aan. Niets dat beter helpt om de klant in de zaak te houden.

keep up the good work
Wantmore

Terug
Naar boven