Fitness Seller

Hulp bij voedingsschema

PatrickV

Novice
Waardering
0
ik ben 21, meet 1m78 en weeg 75kg

ik heb een tweetal maanden krachtraining (3 keer per week) en cardio (ook 3 keer per week) gedaan, maar zonder veel resultaat. Aangezien ik geen voedingsschema volgde hebben ze mij dat aangeraden in een andere sectie op dit forum.
Doel is vooral om vet te verliezen (billen en buik) en om spiermassa te vergroten.

Supplementen en speciale voeding, daar pas ik liever voor.
Ik heb geen enkel idee hoe ik eraan moet beginnen, en ook de verschillende sticky's blijven voor mij Chinees. wie kan me helpen met het opstellen van zo'n schema?

Zonder brandstof kan je het schudden

Ik ben van mening van dat als je resultaat wil hebben dat je moet eten veel en vaak. Zonder degelijk voedingsschema kan je resultaat wel vergeten. Tevens train je nog maar 2 maanden, je lichaam heeft tijd nodig om zich om te vormen. Jij weegt 75 kilo en als je echt resultaat wil zien dan zou ik op zn minst op 150gram eiwit per dag gaan zitten(uiteraard verdeeld). Denk er aan dat het bodybuilden of powerliften geen haastsport is, het kost jaren.;)

• Topic Starter Topic Starter
Nederlands leren...

OT: verdiepen in de sticky's... Kom op man, je kan toch wel nederlands lezen? Zijn juist heel simpel geschreven. Grootste punt is dat de meeste geen zin hebben om ze te lezen
en je voeding kiezen op basis van aantal calorieën... hoe begin je daaraan? in de supermarkt alles afgaan en op de verpakking kijken?
jullie hebben daar toch meer ervaring mee?

en je voeding kiezen op basis van aantal calorieën... hoe begin je daaraan? in de supermarkt alles afgaan en op de verpakking kijken?
jullie hebben daar toch meer ervaring mee?

Ja, op iedere verpakking staat de hoeveelheid Kcals Eiwitten en Koolhydraten. Gewoon kijken en zo je voeding uitzoeken.

Terug
Naar boven