Fitness Seller

Hulp gevraagd online fitness enquête (+karma)

Bezoekers in dit topic

done.

bij sommige vragen zou ik liever meerdere opties kunnen aanduiden
 
done

inb4 reclame voor hoogtekamers en benfit.......

verwachte een algemeen fitness enquete, maar ging alleen maar over die hoogtekamer rommel, wat me geen fluit boeit...
 
Done
Maar wat nu als je niet zou willen trainen in de Hoogtekamer (vraag 9 geloof ik). Dan gaat vraag 10 daarop door...
 
Iedereen tot zover bedankt, ook voor het meedenken over de inhoud! Kan pas over 24u weer karma uitdelen, dus even geduld nog :thumb:

done

inb4 reclame voor hoogtekamers en benfit.......

verwachte een algemeen fitness enquete, maar ging alleen maar over die hoogtekamer rommel, wat me geen fluit boeit...
Het is echt geen reclame, maar voor mijn (onafhankelijke) onderzoek is het essentieel wetenschappelijke manier aan te tonen of er vraag is naar de (vrij unieke) hoogtekamer en een lifestyleprogramma. Dit soort programma's worden tegenwoordig in veel centra aangeboden, maar is men wel bereid om (extra) geld uit te geven?

Done
Maar wat nu als je niet zou willen trainen in de Hoogtekamer (vraag 9 geloof ik). Dan gaat vraag 10 daarop door...
Ik snap het, dat is ook wel een klein foutje. De enquête was namelijk ontworpen als een schriftelijke versie, met een heleboel eisen van zowel opdrachtgever als opleiding, bijv. dat het invullen max. 5min mocht duren en dus niet teveel vragen gesteld konden worden. Vandaar dat een simpele vraag die bijvoorbeeld wel bij het andere product staat (''Bent u geïnteresseerd in dit product?'') noodgedwongen geschrapt moest worden. Bij de schriftelijke versie werd wel vermeld dat wanneer een vraag niet relevant was, deze mocht worden overgeslagen. Ik fix wel even een logische 'route' bij de genoemde vraagstelling! :thumb:
 
Done! Kom uit Hoorn, maar helaas stond dat er niet bij :P
 
Maar wil nog wel karma hebben...
 
Done, al hebben sommige vragen vreemde uitwerkingen.. wanneer ik nee in druk bij wilt u gebruik maken van Benfit.. ik ineens ga naar hoeveel wilt u uitgeven :P
 
Done, alleen vond ik de vraag over dat Benfit wat dat zou mogen kosten beetje lastig. Heb geen idee wat je er exact voor krijgt, dus om er dan een prijskaartje aan te hangen...
 
Heb nog steeds geen karma :P
 
Bedankt tot zover! Iedereen t/m #28 heeft als het goed is karma ontvangen! De rest komt nog, want ik heb teveel karma uitgedeeld de afgelopen 24u :thumb:
 
Back
Naar boven