AndroidHealthClinic

Hulp gevraagd online fitness enquête (+karma)

Bezoekers in dit topic

Bedankt iedereen!! Ben nu net over de helft van wat ik nodig heb, jullie mening wordt erg gewaardeerd :thumb:
 
Gedaan, maar de concepten van de Hoogtekamer en BenFit spraken mij totaal niet aan. Alleen de Hoogtekamer zou nice zijn i.v.m. topsport, maar niet voor de gemiddelde sporter.
 
Bedankt voor je feedback! De gemiddelde sporter zal er waarschijnlijk geen noodzaak in zien inderdaad

Er is op dit moment geen wetenschappelijk onderzoek naar de effecten van de Hoogtekamer gedaan. Wel blijkt uit ervaringen van huidige gebruikers, een aantal (pro)kickboxers, spinners en bergbeklimmers dat ze wel degelijk profijt hebben gehad van het trainen in de Hoogtekamer gezien hun resultaten/prestaties. Het zou waarschijnlijk ook mensen die willen afslanken kunnen ondersteunen in het halen van hun doelen en misschien heeft het ook wel positieve effecten op krachtsporters, maar zoals gezegd is dit nog niet bewezen.

Ik heb op dit moment met name meer vrouwelijke respondenten nodig van 25 jaar en ouder, maar de heren mogen de enquête ook nog steeds invullen :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Bedankt! :thumb:

Ik heb al bijna genoeg respondenten, maar mochten jullie de enquete nog willen invullen kan het vandaag nog, daarna ga ik alles definitief verwerken! :thumb:
 
done, succes nog.
 
Back
Naar boven