MuscleMeat

Hulp met afvallen

yazzir

Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
92kg
Vetpercentage
22%
Graag zou ik jullie mening willen wat betreft mijn trainings en voedingschema.

leeftijd: 24
gewicht: 92 kg
lengte: 181 cm
vetpercentage: +/- 23%
lichaamstype: mesomorph

Mijn doel is om zo snel mogelijk mijn vetpercentage te verlagen, behoud of vergroten van spiermassa is niet van belang.

Mijn eet schema is als volgt:

09.00:
eiwit shake
2 sneetjes volkloren brood met pindakaas

12.00
1 kop komkommer tomaat en sla
tonijn op plantaardigeolie en stukjes feta kaas en zwarte olijven
2 gekookte eieren met eigeel

15.00
1 appel

18.00
een stuk vlees (magere runderlap, kip of vis) bereid op de foreman grill zonder vet
een mix van gestoomde of gegrilde groenten

21.00
250 gram magere kwark
stuk fruit of onbewerkte noten

en over de hele dag ongeveer 4 liter water

Ook heb ik thuis nog een pot creatine, animal cuts en omega3 capsules liggen. Zou ik dit kunnen gebruiken om sneller resultaten te krijgen?

mijn trainingsschema is al volgt:
Full body krachttraining met zware gewichten 3 sets met 8-12 reps 1 oefening per spiergroep
cardio op de crosstrainer waarbij ik mijn snelheid aanpas zodat mijn hartslag op 75% blijft (144 slagen per minuut)
start training 19.30
dag 1 - fullbody + 50 min cardio
dag 2 - 1 uur cardio
dag 3 - fullbody + 50 min cardio
dag 4 - 1 uur cardio
dag 5 - fullbody + 50 min cardio

dag 6 - 1 uur joggen met lage snelheid

Jullie meningen worden op prijs gesteld.

Laatst bewerkt:
full body lijkt mij niet nodig 3x per week. je kan net zo goed 2 spiergroepen trainen per keer op de dagen dat je (fullbody)traint.
ik zou wel de vettige dingen minderen. pindakaas en noten en olie brengen je calorie inname al snel veel hoger dan je zou denken.
zelf ben k van 90 naar 60 kilo gegaan in 3-6 maanden door ook veel cardio te doen en weinig aan mijn dieet. hierbij heb k veel spier verloren. ik zou je dieet bodybuilder waardig maken door een hoge eiwit inname want het is zonde om weer hard te moeten werken voor je verloren spieren(het maakte je niet uit of je zou behouden of groeien, maar ik wilde ook zo snel mogelijk afvallen, en dat had ik verkeerd aangepakt, en daar kwam ik te laat achter) ik heb zelf gezien dat k het fout aangepakt heb. maar ben nu goed op weg nr een gespierder en sportiever lichaam. voor de rest heb je wel een gezond dieet. :D

Is dit je huidige eetschema?

Of het schema waar je nu mee wilt beginnen?

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben hier sinds maandag mee begonnen, dus dit is dag 3.

Oke.

Heb je uitgerekend wat je per dag nodig hebt aan voedingsstoffen?
Want zo op het eerste oog krijg je veel te weinig voedingsstoffen binnen.

En ik zeg dit omdat naar mijn idee afvallen het beste langdurige effect heeft indien het slow but steady gebeurt.
Als je ZSM 10kg wilt afvallen kan je stoppen met eten, maar daarna komt het er vaak ook snel weer aan.

Dus als je weet hoeveel je nodig hebt op een normale dag, en daar iets onder gaat zitten lijkt mij dat de beste invulling.

Comments hierop?

Laatst bewerkt:
je principe ziet er niet slecht uit imo

Terug
Naar boven