MuscleMeat

Hulp met anabole (voor een oudere man)

Bezoekers in dit topic

Ik zie dat dit een ouder Topic is van 5 jaar geleden, maar ben wel benieuwd of er nog resultaten zijn gebooked na alle advies...
Topicstarter heeft nooit meer gepost op dit forum. Dit waren zijn drie enigste berichten.
 
Bedankt Skydirk,
Ik was gewoon nieuwsgierig, maar was even in lichte shock
Ben zelf 55 jaar, heb net licht hart attack overleefd, had totaal niks met anabolen te maken hoor,
Maar probeer ook weer droger te trainen/eten/hiit/cardio, ben alleen veel sneller moe na attack....
 
Bedankt Skydirk,
Ik was gewoon nieuwsgierig, maar was even in lichte shock
Ben zelf 55 jaar, heb net licht hart attack overleefd, had totaal niks met anabolen te maken hoor,
Maar probeer ook weer droger te trainen/eten/hiit/cardio, ben alleen veel sneller moe na attack....

Beterschap
 
Thanks Rick29
Ik ben nieuw hier, maar ook nog nooit op een forum geweest, dus ben nog even uitzoeken hoe dit werkt, ben erg blij met alle ervaringen en informatie
Bedankt allemaal
 
Bedankt Skydirk,
Ik was gewoon nieuwsgierig, maar was even in lichte shock
Ben zelf 55 jaar, heb net licht hart attack overleefd, had totaal niks met anabolen te maken hoor,
Maar probeer ook weer droger te trainen/eten/hiit/cardio, ben alleen veel sneller moe na attack....
Veel beterschap gewenst. Zelfs na een lichte attack kan je nog een sportief leven leiden. Nu wordt je tenminste in het oog gehouden en zal je waarschijnlijk ook veel meer op je voeding letten. Er zijn zelfs mensen die na een hartaanval leren sporten en zelfs de Mont Ventoux beklimmen met de fiets.
 
Onwijs bedankt voor de motivatie Skydirk,
Echt super, by the way, ik wens iedereen hier een gezond en nog gespierder 2019 toe.
En Sydirk,
Groetjes vanuit zuid Spanje
 
Veel beterschap gewenst. Zelfs na een lichte attack kan je nog een sportief leven leiden. Nu wordt je tenminste in het oog gehouden en zal je waarschijnlijk ook veel meer op je voeding letten. Er zijn zelfs mensen die na een hartaanval leren sporten en zelfs de Mont Ventoux beklimmen met de fiets.
Maar niet met anabolen...
 
Veel beterschap gewenst. Zelfs na een lichte attack kan je nog een sportief leven leiden. Nu wordt je tenminste in het oog gehouden en zal je waarschijnlijk ook veel meer op je voeding letten. Er zijn zelfs mensen die na een hartaanval leren sporten en zelfs de Mont Ventoux beklimmen met de fiets.

Er zijn zelfs mensen die geen ene fuck aan hun levenstijl veranderen, dat vind ik nog veel indrukwekkender.
 
Back
Naar boven