MuscleMeat

Hulp met voeding

BartezZz

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
82kg
Vetpercentage
13%
Hallo allemaal,

Dit is mijn alleerste post hier. Dus mocht ik iets verkeerd doen dan hoop ik dat te horen. Mijn vraag (zoals de titel al zegt) is of jullie kunnen helpen met mijn voeding. Ik wil namelijk spiermassa aankomen. Ik heb inmiddels al een schema (trainings schema, deze is al goed volgens mijn begeleider op de sportschool + voedingsschema) voor mijn voeding gemaakt. Zouden jullie hier even naar kunnen kijken? Overige gegevens die misschien van belang zijn om te weten:

20jaar
1,86 meter lang
80KG
vet% 8

Streef gewicht: 100 to 110KG
Streef vet%: 7 tot 9%

Mijn voedings schema is als bijlage toegevoegd

Alvast bedankt allemaal

btw: mijn trainer heeft GEEN verstand van voeding

Bijlagen

Laatst bewerkt:
zie geen voedingsschema???

Uitstekend schema, sinds ik ipv kwark frontsquatstang eet maak ik de gains van mijn leven.

• Topic Starter Topic Starter
Oud trainings schema stond per ongeluk geupload. Mijn voedings schema staat er nu wel goed op :P

Kwark 's ochtends en 's avond? Die in de ochtend kan je weg laten, je krijgt over de dag genoeg eiwitten binnen, je hebt die trage eiwitten van de kwark's ochtends niet nodig.

Ook neem je wel véél sups, je haalt bijna niets uit voeding.

Maar zou je even willen berekenen hoeveel eiwitten, vetten en koolhydraten je daarmee binnenkrijgt?
En hoeveel daarvan uit sups komen, als je tijd over hebt

---------- Toegevoegd om 14:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:06 ----------

Ook krijg je op het 1ste oog heel weinig vetten binne

• Topic Starter Topic Starter
Kwark 's ochtends en 's avond? Die in de ochtend kan je weg laten, je krijgt over de dag genoeg eiwitten binnen, je hebt die trage eiwitten van de kwark's ochtends niet nodig.

Ook neem je wel véél sups, je haalt bijna niets uit voeding.

Maar zou je even willen berekenen hoeveel eiwitten, vetten en koolhydraten je daarmee binnenkrijgt?
En hoeveel daarvan uit sups komen, als je tijd over hebt

---------- Toegevoegd om 14:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:06 ----------

Ook krijg je op het 1ste oog heel weinig vetten binne

Eiwitten uit mijn voeding of supplementen berekenen? Weinig vet is toch niet erg of wel?

Eiwitten uit mijn voeding of supplementen berekenen? Weinig vet is toch niet erg of wel?
Zet er maar bij hoeveel kcal, koolhydraten, vetten en eiwitten in je afzonderlijke maaltijden zitten, en zet er een totaal van die dag bij.

Vetten heb je ook nodig brah, lees de sticky's over voeding.

Maak dat schema maar eerst compleet, met de andere maaltijden erbij, denk dat je te weinig koolhydraten binnen krijgt,

je heb wel al genoeg eiwitten.

Terug
Naar boven