Fitness Seller

Hulp nodig! (Afvallen met of zonder clenbuterol)

Edi

Novice
Waardering
0
Lengte
1m91
Massa
113kg
Beste,

Ik ben hier nieuw in het forum en ik zou graag iets willen vragen.
Ik zou graag terug willen fitnessen en mijn buikje weg krijgen...

Ben zelf nu 113 KG en 1.90m.
Wat zou het ideale gewicht zijn en zou ik daarvoor 'Clenbuterol' gebruiken?

De bedoeling is dat ik zo snel mogelijk afval (voor de zomer liefst).

Ik kan elke dag gaan fitnessen en mijn voedingsschema aanpassen indien nodig!

Groetjes

Ik weet niet of jij het weet maar wellicht weet je dat Clenbuterol een bronchodilatator is en in Belgie en Nederland alleen gebruikt word voor paarden met ver ontwikkelde astma?

Ik bedoel de werking van dit middel tegenover efedrine is dat clenbuterol een langere werkingskracht heeft. Clenbuterol zorgt er namelijk voor dat je luchtwegen verder open gaan staan en dat het slijm in je luchtwegen super snel losgemaakt worden waardoor adem halen makkelijker gaat. Jij hebt geen slijm zoals een astmatisch paard heeft!!! :( Wel gaan je luchtwegen verder openstaan. Mocht je dit allemaal weten dan wens ik je veel succes, gezien je schrijftaal en de haast die daar mee gepaard gaat lijkt het mij eerder dat je een vlieg met een atoombom probeert te vermoorden :(

Kijk iig uit als je dit soort middelen gaat gebruiken. "Haastig spoed is zelde goed" ;)

PS: Vraag me niet waarom ik dit weet, want een eeuwige honger naar informatie icm met een fotografisch geheugen is niet altijd leuk ;)

Succes iig.

klopt helemaal wat hierboven staat, alleen is het wel een feit dat je met Clenbuterol veel vet gaat verbranden en het je spiermassa lijkt te berschermen.

van wat ik gelezen en gehoord hebt gaat dit gepaard met hogere hartslag etc.

verder zal ik als ik jou was eerst eens kijken of je zoveel risico's wil nemen om snel je vet kwijt te raken.

ga nog wat meer inlezen!

• Topic Starter Topic Starter
Nja, jullie hebben gelijk. Maar ik zou echt zo snel mogelijk liefst in 2maanden 10KG kwijt willen...
Wat raden jullie me aan?

klopt helemaal wat hierboven staat, alleen is het wel een feit dat je met Clenbuterol veel vet gaat verbranden en het je spiermassa lijkt te berschermen.
Klopt ook helemaal ;)

@ Edi: 10KG in 2 maand zou betekenen dat je 1.25kg per week moet verliezen. Dit getal is te halen. Echt zal je (mits genoeg water gedronken te hebben) een goeie 3 kg vocht verliezen in de eerst week. Reken die kg's aub niet mee, want dat behoort niet tot de doelgroep. We willen vet weg en niet alleen vocht.

10KG vet in 2 maand (totaal dus 13-15kg op je weegschaal) is best tricky. uitgaande van het gemiddelde, dus 14kg zou je dus 14 / 8 = 1.75KG pw moeten afvallen. (dit is dan incl vocht gedurende deze twee maand)

Ik ga ervan uit dat jouw metabolisme niet optimaal is en op een laag pitje functioneert. Dat zal dan ook één van de redenen zijn dat dit niet makkelijke te realiseren is ZONDER het bovenstaande genoemde middel. Je zou kunnen overwegen om groene thee tabletten te slikken en vochtafdrijvend voedsel te nuttigen. Of homeopathische middelen van de tuiner of DA-drogist.

Antwoord op je vraag: Stel niet te grote en onrealistische doelen, je zult hoogstwaarschijnlijk stranden en een teleurstelling rijker zijn wat weer resulteert in het stoppen van je poging. Trek lekker 3 maand of 3.5 maand ervoor uit en dan heb je kans dat je je body in aug en sept nog kan showen ;)

@PeTTerPaTer : Bedankt man voor u info, dus jij zou voorstellen dat ik zo iets zoals thee tabletten zou aankopen?
Zou je me ook zo een voorbeeld kunnen geven?

Zeg maar gewoon je hoor ;)

Het verhaal met groene thee is dat het je stofwisseling/metabolisme verhoogt waardoor je uiteindelijk sneller en makkelijker vet afvalt. Plus het feit dat het ontgiftend werkt o.a door de antioxidanten die in groene thee zitten. Je kunt ook groene thee kopen en zelf zetten (1 kg pot bij de tuiner kost 10 euro ofzo, kun je half NL mee voorzien maar toe maar) Alleen dan moet je echt vies veel drinken wil je beetje effect hebben. bijvoorbeeld niet 2L water pd maar 2L groene thee, je gaat heel erg van groene thee plassen (mijn ervaring) en dat heb je met pilletjes minder.

Groene thee pillen zijn dacht ik 9.90 euro voor.....hmmmmmm 60 pillen dacht ik? Ik ben vrij obstinaat (sorry, ken echt even geen ander woord haha) en houd me nooit aan de voorgeschreven dosis die op sups staan voor sporters enz. Zeggen ze neem 2 per dag dan neem ik er 1. Waarom? het moet snel op en ze willen dat je nieuwe koopt. Deze vlieger gaat niet altijd op natuurlijk, moet je zelf inschatten. En als het resultaat uitblijft dan kun je altijd de aangegeven dosis gebruiken of zelfs meer omdat ieder lichaam anders is.

Je kunt in "post je foto" mijn progressie zien van de afgelopen 11/12 maand. (net deze week gepost) dit heb ik gedaan zonder enkel homeopathische middel (middelen uit de natuur, die niet wetenschappelijk bewezen zijn maar soms wel effect hebben, net zoals pseudowetenschap :))

Je kunt zelf bepalen of je het koopt of niet, zou wel adviseren om eerst de juiste informatie op te doen voordat je overschakelt op het kopen van dit soort supplementen, omdat het soms wel in de kosten kan lopen! Zeker als je last krijgt van het fenomeen "Placebo effect" ! haha. :D

Succes.

Bedankt man! en ik heb u progressie gezien, zeer mooi!
Ik zal eens rondzoeken maar clenbuterol is dus afgeraden? Ik heb er wat info van opgezocht en Before & After. Allemaal binnen de 10 weken etc. Daarmee dat ik het vroeg maarja kzal nog meer opzoek werk doen voordat ik 'echt' iets zal aanschaffen hé.

zeker, gaat clenbuterol gepaart met een goed dieet HARD...

maar het zijn steroiden, en als ik je zo hoor praten heb je nog geen jarenlange ervaring en zal dus ook deze middelen nog niet gaan overwegen.

goed aan je voedingsschema houden en idd misschien die groene thee proberen!

dat ga ik trouwens ook maar eens proberen.

die groene thee proberen!

dat ga ik trouwens ook maar eens proberen.

Succes! Kennissen van mij zijn er wel over te spreken, het is geen wondermiddel als efedrine maar wel gezonder en bij consistent gebruik ga je zeker wel resultaat behalen. Succes! :D

Terug
Naar boven