AndroidHealthClinic

hulp nodig bankdrukken

Sander36

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
68kg
Vetpercentage
9%
Ey mensen

Ik blijf al 1-2 maanden op 40-45 kg hangen bij benchpress. Enig idee hoe ik het kan verbeteren wat moet ik allemaal doen of trainen

alvast bedankt

eten en fatsoenlijk trainen :)

Ey mens
meer eten beter trainen

5x5, 3x3, meer eten, harder trainen, wilskracht.

Sinds ik meer varrieer van oefeningen gaat het bij mij een stuk harder.
Dus niet enkel bankdrukke..

zorg dat je ook je triceps en schouders goed traint en ga voor meer gewicht en minder herhalingen.. dan neemt kracht vanzelf toe!

zorg dat je ook je triceps en schouders goed traint en ga voor meer gewicht en minder herhalingen.. dan neemt kracht vanzelf toe!

Wat MagnusMarvin al zegt: zorg dat je ook je triceps en schouders goed traint en ga voor meer gewicht en minder herhalingen

ik ben 51kilo ik kan 50kg bankdrukken goed of slecht?

Wat MagnusMarvin al zegt: zorg dat je ook je triceps en schouders goed traint en ga voor meer gewicht en minder herhalingen

ik ben 51kilo ik kan 50kg bankdrukken goed of slecht?

Allebei slecht ;)

Heb je al naar je techniek gekeken? rug hol, hakken de grond in drukken, vinger op de ring, knijpen in de stang, stang uit elkaar proberen te trekken, rustig zakken, seconde stilleggen op de borst en vervolgens explosief, met leg drive, uitdrukken :)

BBosman hij is 62kg hij doet 45k bandrukken dan zeg jij tegen mij is slecht:S? terwijl ik nog nooit heb gefitnesst of wat dan ook

Dat je nooit hebt gefitnest heb je nooit verteld, en ik geef simpelweg antwoord op je vraag... 62kg / 45kg is natuurlijk ook niet zo top, zeker als je er al 2 maanden tegenaan hikt...

low rep (2-5 reps), high volume, 2 maal in de week benchen, minimum een rep van failure.

Hiermee ging men bench het best vooruit.

Niet teveel op benchpress doodstaren en vooral ook veel andere borst oefeningen doen zoals DB fly's en misschien is incline proberen? Verder je ook is serieus over voeding in gaan lezen, want je gewicht is zeer laag en je zal dus duidelijk meer moeten gaan eten. Zonder goede voeding ga je geen (of nauwelijks) spiermassa aanzetten en word je dus automisch ook niet snel sterker.

meer eten..

Weights are just a tool my friend.

Inderdaad, uiteindelijk zal je wel meer gewicht moeten nemen om gespierder te worden maar nu heb je veel meer aan een goede techniek en juiste trage uitvoering zodat je je borst goed voelt aanspannen tijdens de oefening. Ga je veel meer aan hebben dan veel gewicht en slechte uitvoering wat ik veel zie bij mij in de fitness.

Terug
Naar boven