MuscleMeat

Hulp nodig bij thuis training

Wesleyy045

Novice
Waardering
0
Hey.

Ik train nu al een tijdje thuis, maar ik merk dat ik téweinig vooruitgang heb dus ik wil graag wat veranderen, toch ga ik nog niet naar een sportschool.
Ik zou graag mijn oefeningen willen aanpassen, want ik train nu maar wat door elkaar, ik heb niet echt een idee wat ik precies moet gaan trainen.
Ik heb al eens geprobeerd een schema te maken, maar omdat ik thuis train en dus weinig apparatuur heb kan ik vele oefingen niet doen.
Ik heb alleen maar dumbbells ;d

Maargoed. Niet zeiken daarover. (A)
Ik wil gewoon weten hoe ik het beste kan trainen.
Ik wil gewoon een basis leggen, meer niet.
Op het moment doe ik alleen "Dumbbell Curls" en "Hammer Curls".
En natuurlijk push-ups, sit ups, crushes.
Ik wil dus ook mijn buik mee trainen ^^.

Maar hoe kan ik het nou het beste aanpakken?

Alvast Bedankt

Vergeet je peniscurl ook niet éh.

• Topic Starter Topic Starter
Valt te zien dat je uit Belgie komt .. :o

Je zal zeker een goede basis leggen met wat bicep en buik werk ;)
Ik zou in jou geval eens rustig de tijd nemen en wat stickies beginnen lezen, het zal je alvast beter op weg zetten.

Waarom niet naar een sportschool waar je meer apparatuur hebt?
Nu train je niet meer dan je buik,biceps en borst...

wat dacht je van je benen ? je rug? triceps? schouders? onderrug? kuiten?
Of heb je beachboyplannen en wil je alleen maar pronken met je mooie bolle biceps?

Voor een goede verhouding zou ik je toch zeker wel aanraden beter je best te gaan doen. Beste is je inschrijven bij een sportschool zodat je meer dingen tot je beschikking hebt... mar goed..misschien vanwege bepaalde redenen lukt dat niet, dan raad ik je sowieso hetvolgende aan:

SQUATTEN met dumbbells... (benen breed meer voor je abductors.. benen smaller, meer voor je quads)
LUNGES met dumbbells (goed voor je hams/bips, je kunt hier ook in variëren, van stil staan tot the walking lunges :))
PURBEES goed voor je hele lichaam&conditie
SIDE/FRONT RAISES met dumbbells (goed voor je schouders, achter kant rug)
DIPPEN goed voor je triceps o.a. (ligt er aan hoe je um pakt)
ONE ARM PUSH UP op je zij (ga op je zij liggen (bijv. rechts) dan linker hand voor je borst...rechter hand pak je onder je linker arm je zij vast en ga je nu met je linker hand je zelf opdrukken, goed voor de triceps!)
SIDE RAISE ON THE SIDE kom in de plank staan op je dumbbells (let erop dat je houding goed recht is, geen ingezakte heup of hangen in je schouders!...dan ga je langzaam naar 1 zij bijv. rechts... je rechter arm gaat helemaal omhoog met een dumbbell en je kijkt omhoog naar je arm...dan rustig terug naar de plank -> PUSH UP -> en dan naar links...en herhaal dit maar een stuk of 15 / 20 x :)

ETC ETC. en zo zijn er nog genoeg...je kunt ook chin up / pull up doen als je een stang in huis hebt hangen? In iedere geval... biceps/buik weet je wel te varieren.

Suc6, maar wees verstandig.

Laatst bewerkt:
Ja dat is wel een goed schema maar ik zou er toch Flat Chest Presses
, Concentration Curls en misschien nog hammer curls erbij doen.

Squat, deadlift, pres, rows

Terug
Naar boven