XXL Nutrition

Hulp nodig bij voedingsschema

mister88

Novice
Waardering
0
Hallo,

ik ben 19 jaar, ik ben 1,84 m lang, ik weeg 76 kilo en ik train al ongeveer 4 maanden. Toen ik begon met trainen woog ik 67 kilo en ik ben veeel gaan eten. Niet zozeer "goede" voeding ik at gewoon wat ik zag.

Mijn (tusen)doel is om 80 kilo te wegen (droog). Ik train 3 keer per week een uur tot anderhalf uur en ik ren 1 keer per week ong een half uur. Hieronder zie je wat ik momenteel eet en ik probeer me eraan te houden. Verder drink ik nog Whey massa shake na elke training.

Hebben jullie nog tips en op of aanmerkingen wat betreft mijn voedingsschema of iets anders?

Verder valt het me op dat als ik bijv. mijn triceps train dat ik wel spierpijn krijg maar mijn biceps niet. En ik zie daar ook weinig groei in terwijl ik toch vaak het uiterste train. Enig idee hoe dat komt?

10.00:
250 ml halfvolle melk
120 gram brinta
1 banaan

12.00:
3 bruine broodjes (kipfilet of kaas)

14.00:
250 ml kwark orgineel

16.00:
4 broodjes (1 pindakaas, 3 kipfilet of kalkoenfilet)

18.00:
avondeten

20.00:
350 ml kwark orgineel

tussendoor drink ik water

Snelle eiwitten zoals whey of ei-eiwit 's ochtends bij wat je nu eet.
Voeg goede vetten toe zoals noten, avocado, vis en plantaardige oliën.
Gerust nog een stuk fruit erbij.
Doe die 4 broodjes om 14.00 en de kwark later op de dag. Die kwark kun je ook vervangen door een maaltijd waarin kipfilet of tonijn zit. (bv salade met groente tonijn/kipfilet)
Probeer je koolhydraat inname naarmate de dag vordert te minderen.

pak dan wel magere kaas als je kaas eet want daar zit anders veel te veel vet in en inderdaad geen kwark om 2uur kunt beter volledige maaltijd eten dan

als je geen spierpijn in je biceps hebt en ook weinig groei heb je misschien over ge traind of je doet de oefeningen niet goed of je pakt ze niet zwaar genoeg...

maar je moet geen spierpijn krijgen om te groeien ... spierpijn kun je ook krijgen van het verkeerd trainen..