AndroidHealthClinic

Hulp nodig met schema

SGeezy

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
82kg
Vetpercentage
14%
Hoi DBB'ers,

Ik ga beginnen aan een bulk-voedingsschema, ik heb alvast een voedingsschemaatje gemaakt met de vaste waarden die ik sowieso wel ga eten. Dit is tevens ook mijn eerste voedingsschema die ik heb gemaakt, ik heb de stickies gelezen maar ik heb ervaren hulp/inspiratie nodig om mijn schema bij te vullen en te variëren met gehakt of vis, groentes.

Maar mijn voedingsschema is nog niet klaar en er moet nog wat bij, en misschien vergeet ik nog iets etc.
Dat wil ik graag even weten, wat er nog bij kan en/of alles goed is.

Ik ben net 17 jaar geworden,
weeg ~84kg als ik net wakker ben op een nuchtere maag,
en mijn vetpercentage is rond de 14-15%

Ik waardeer het hulp heel erg, alle informatie neem ik mee en ga ik het ook proberen toe te passen!

~edit: btw ik train altijd na mijn 4e maaltijd tussen 2 en 4uur en kom meestal vlak voor het avondeten thuis. bij maaltijden met kip en rijst doe ik ook wel vaak een pot doperwten en wortelen verdeeld in die 3 maaltijden als een tijdelijke oplossing.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Ik wok meestal me kip en groente en maak dan elke keer zo los rijst of noodles of zo erbij. Je kunt die groente zelf snijden maar ook gewoon een zak halen bij de supermarkt die je dan zo bij de kip kan pleuren, ideaal. Verder kun je natuurlijk ook volkoren boterhammen eten met pindakaas of vleesbeleg. Gooi de brinta trouwens omhoog naar 100 gr of zo, 30 is echt weinig, vooral aangezien je nog ongeveer 4, 500 kcal ergens vandaan moet halen.
Lukt het dan echt niet om boven je onderhoud te komen, vergeet dan het clean eten en ga over op slechter voer met meer kcal, want je moet echt aan je energie per dag komen anders ga je nergens heen met je bulk.

• Topic Starter Topic Starter
Met 100gr brinta zit ik op 3136kcal, ik denk dat ik nog wat ongezouten pinda's erbij ga doen of chocomelk met druivensuiker voordat ik ga trainen.

Hoe doen jullie trouwens met het eten voorbereiden?
Ik maak mijn maaltijden om de 2 dagen klaar, maar kan het ook anders?
Ik heb geen ervaring met invriezen en dergelijke..

Ok ik heb mijn schema nu een beetje veranderd, ik denk dat het nu wel goed is.

Ik zit dus nu op 3413kcal; 200 eiwit; 427 carbs; 84 vet
met 25% - 52% - 23%

Kan ik met dit schema gaan knallen of hebben jullie toch nog een paar aanmerkingen?

Bijlagen

100 g brinta in slechts 250 ml melk ? dat gaat een bonk cement worden.

Oh goed dat je het zegt, dat was ik even vergeten bij te stellen!
Ik denk dat 350ml melk wel genoeg is?

Maar er is voor de rest niets op aan te merken?

500ml melk & 100g brinta

Terug
Naar boven