Fitness Seller

Hulp nodig

Insta

Dutch Bodybuilder
Waardering
5
Lengte
1m87
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
Hallo,

Ik cut nu ongeveer 6 weken en het voelt net of word ik een wandelende tak en vallen al mijn spieren weg
ook heb ik kapot veel honger gedurende dag en terwijl al die "body fat calculators" zeggen dat ik op 11-12% bf zit vind ik zelf dat het nu op Afrika% begint te lijken
ook drink ik 4-5L water per dag kan het ook zijn dat mijn gewicht niet verrandert door dat ik zoveel water drink?

Het zou kunnen dat je een te groot calorietekort hebt, ook in de cut moet je zorgen dat je genoeg voeding binnenkrijgt. Daarnaast is het belangrijk dat je de juiste voeding binnenkrijgt zodat je lichaam alle bouwstoffen heeft om goed te functioneren. Heb je je behoefte goed berekend en een uitgebalanceerd voedingsschema?
Veel water drinken is juist goed in de cut, als jij het lekker vind zoveel water te drinken moet je dat gewoon blijven doen, beter te veel dan te weinig.

• Topic Starter Topic Starter
Ik deed 2000 kcal viel niks af nu deze week naar 1800 gegaan want wil echt graag sixpack

wat boeit een sixpack als je dr uit ziet als een 11jarig meisje verder

Xd ik wil 8% en dan lean bulken

Als je op een wandelende tak gaat lijken, zoals je zelf beschrijft dan zal je kcal verbruik hoger zijn dan je kcal inname. iig het er is wat verstoord :) Even uitrekenen hoe en wat, staat hier wel op het forum

mijn gewicht blijf gelijk maar mijn middel krimpt wel naar mijn mening

Terug
Naar boven