XXL Nutrition

Hybris

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
scherp gezien dressed!

• Topic Starter Topic Starter
Overigens, omdat ik maandag meteen niet kan trainen start ik morgen.

Morgen post ik dus de eerste training.

Fijn weekend.

jij ook & alvast gl met je training morgen

o93gph.jpg

Comments:
In de ochtend trainen blijft k*t.
Conditioneel erg zwaar, bij de deads ging ik zowat van me eigen af.
:roflol:

fijn weekend nog!

Toch een best nette training :thumb:.

Jij ook nog fijn weekend.

Zo vreemd is dat niet, als je ziet dat hij drie keer per week gaat deadliften en chinnen. Beide goed voor massa en kracht.

BOR is echt overbodig in deze.

Denk je dat chinnen de rear delts voldoende aanspreekt voor een evenwichtige ontwikkeling van de schouders? Persoonlijk zou ik wat rear raises toevoegen (en die curls beperken/weglaten)

Zou het wel doen. 3 trainingen 3 oefeningen voorkant schouders, en als hij cheat met zn curls 5 oefeningen. Die chins gaan dat niet compenseren (en dl helemaal niet) imo. Rear delts zijn underrated voor gezondheid, uiterlijk en pressing power. Maargoed, moet seagel maar bepalen. Ik zal me bek weer houwe. Succes!:D

Zou het wel doen. 3 trainingen 3 oefeningen voorkant schouders, en als hij cheat met zn curls 5 oefeningen. Die chins gaan dat niet compenseren (en dl helemaal niet) imo. Rear delts zijn underrated voor gezondheid, uiterlijk en pressing power. Maargoed, moet seagel maar bepalen. Ik zal me bek weer houwe. Succes!:D
Die curls hoeven niet eens maar seagal heeft die graag, voor de achterkant en zijkant kan die best idd doen maar dan zou ik ze toch echt in ruil doen voor die curls.

300% agreed. curlvariant vervangen voor facepulls, raises, rd row op bankje oid.

Ik ga het schema iets veranderen op aanraden van bovenstaande beesten.

Squat
Bench
Deadlift
Mp press
Dippen
Chinnen
Barbell Curl
Rear DB raises. Op maandag en vrijdag. Woe side raises.

commentaar is welkom

Nette training ;)

Ik ga het schema iets veranderen op aanraden van bovenstaande beesten.

Squat
Bench
Deadlift
Mp press
Dippen
Chinnen
Barbell Curl
Rear DB raises. Op maandag en vrijdag. Woe side raises.

commentaar is welkom

goede aanpassing, die rear en side raises kosten weinig energie maar zijn wel een waardevolle toevoeging op je fysiek.

Doe je nog een W.U sets voordat je aan je twee werksets begint, of pak je elke oefening gewoon koud 2 sets?

goede aanpassing, die rear en side raises kosten weinig energie maar zijn wel een waardevolle toevoeging op je fysiek.

Doe je nog een W.U sets voordat je aan je twee werksets begint, of pak je elke oefening gewoon koud 2 sets?

Voor squats, bench, MP en deadlift doe ik voor ieder 1 opwarm setje a 15 reps.

2 * 15 * 100 op de deadlift , netjes man

Thkx groteman en de rest!

Seagal zonder monsterlijk arm work = onmogelijk.

Binnen de kortste keren word hij helemaal gek en vind hij zijn armen weer monster ecto waarna hij een aparte arm dag inlast. Zie het onder ogen mijn vriend je bent een arm-a-holic :P

Sterke deadlifts maat dacht echt even dat je het loodje ging leggen maar je draagde het als een man :thumb:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven