MuscleMeat

Hybris

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
niet lullig bedoeld ofzo, maarre ligt het niet aan je doorzettingsvermogen?

ik bedoel, ik heb zelf ook vaak zat geen trek of het gevoel dat er niks naar binnen kan maar toch doe ik het.

• Topic Starter Topic Starter
niet lullig bedoeld ofzo, maarre ligt het niet aan je doorzettingsvermogen?

ik bedoel, ik heb zelf ook vaak zat geen trek of het gevoel dat er niks naar binnen kan maar toch doe ik het.

snap je punt,

Ik heb net getraind en nu krijg ik echt niks door me keel, enkel drinken.
Wordt al misselijk bij de gedachte dat ik zo een borst rijst ga vreten.

Heb gewoon geen honger. Vol gevoel zelfs.

maar goed, ik prop het er gewoon in en bouw het op. Hopelijk next week better luck

snap je punt,

maar goed, ik prop het er gewoon in en bouw het op. Hopelijk next week better luck

dat is mooi ****ed up dan :(

beterschap dude!

Het klinkt misschien gek maar even wat cardio doen, of sowieso bezig zijn, verhoogd mijn honger gevoel enorm. Ik zou zo het dubbele er weer aan kunnen eten na cardio. Je kan even een rondje rond het huis rennen, dat helpt al. Als je het echt goed wilt doen kan je s'ochtends gaan zwemmen, daarna heb ik echt enorm veel honger voor de hele morgen en middag. Sowieso gaat m'n honger gevoel dus erg omhoog als ik wat beweeg, bij de hele dag achter de PC zitten denk ik niet eens aan eten.

Ook bij elke maaltijd koolhydraten eten zorgt bij mij voor versneld honger gevoel. Wanneer ik maaltijden eet die voornamelijk uit vetten en eiwitten bestaan duurt het veel langer. En kauwgom kauwen helpt ook wel. Als ik nog iets weet hoor je het.

Succes met eten.

Als jij flexibel genoeg bent dan niet zo wijd pakken maar gewoon zoals voorgeschreven en houdt de pols in een lijn met onderarm en plaats de duim over de baar, en lift de ellebogen.
Deze grip zorgt namelijk voor betere ondersteuning door spieren in de bovenrug e.d.
Op de posterior deltoids, rotator cuff, traps, en rhomboids staat minder spanning tijdens een wijde grip. De baar ligt ook minder veilig.

Dat is precies de reden waarom ik hem zo wijd mogelijk pak.
Maargoed ik had schouder issues.

snap je punt,

suck it up bro, eten is veelal psychisch.

Spoel al je eten weg met melk, dan heb je ook nog een paar liter melk binnen bovenop je voeding!

Ongekend!

Seagals hardcoreness ten top. In de middag faalt de beste jongen op 210 DL. Zwaar over de zeik hij wilde zelfs stoppen met de sport. Hij was er klaar mee. Ik natuurlijk vertellen dat hij niet moest janken en gewoon moest rammen etc etc je kent de gesprekken. Maar goed Seagal eindelijk tot rust gekomen maken we de sessie af. Hij naar huis en ik aan het werk in de gym. Tot mijn grote verbazing zie ik rond een uur of 9 in eens Seagal de gym weer binnen stappen met de volgende woorden "ik ga die 210kg pakken ik ga niet eerder weg voordat ik hem heb". Enigzins bedust van zijn uitspraak en opkomst vond ik het natuurlijk wel een goude actie en steunde hem dan ook in zijn poging. Na een lange aanloop kwam het er dan toch van de 210kg magisch doch duister liggend in het immidels met magnesuim besmeurde vloer. Vertelde seagal vriendelijk hoe belangrijk dit was en niet te vergeten dat het light weight was. Daar stond hij dan start klaar, aarzelend en bijna hyperventilerend. Met een grote snuk sleurde hij het gewicht tot over de knie maar toen ging het mis. De lockout bleef uit, ondanks mijn schreeuw partij waardoor de gehele sportschool zich afvroeg wat ons bezielde gaf seagal zich niet gewonnen. Hij bleef proberen als een kind wat net leert fietsen. Het mocht niet baten ondanks dat hij zo dichtbij was lukte het hem net niet. Ik had met hem te doen toch gaf ik hem uit woede een vriendelijk stootje op de bovenarm als blijk van medeleven. Volgende keer pakt hij hem zeker het was nu zijn tijd nog niet. Maar de actie was meer dan goud! Hulde voor Seagal!

Ongekend!

Seagals hardcoreness ten top. In de middag faalt de beste jongen op 210 DL. Zwaar over de zeik hij wilde zelfs stoppen met de sport. Hij was er klaar mee. Ik natuurlijk vertellen dat hij niet moest janken en gewoon moest rammen etc etc je kent de gesprekken. Maar goed Seagal eindelijk tot rust gekomen maken we de sessie af. Hij naar huis en ik aan het werk in de gym. Tot mijn grote verbazing zie ik rond een uur of 9 in eens Seagal de gym weer binnen stappen met de volgende woorden "ik ga die 210kg pakken ik ga niet eerder weg voordat ik hem heb". Enigzins bedust van zijn uitspraak en opkomst vond ik het natuurlijk wel een goude actie en steunde hem dan ook in zijn poging. Na een lange aanloop kwam het er dan toch van de 210kg magisch doch duister liggend in het immidels met magnesuim besmeurde vloer. Vertelde seagal vriendelijk hoe belangrijk dit was en niet te vergeten dat het light weight was. Daar stond hij dan start klaar, aarzelend en bijna hyperventilerend. Met een grote snuk sleurde hij het gewicht tot over de knie maar toen ging het mis. De lockout bleef uit, ondanks mijn schreeuw partij waardoor de gehele sportschool zich afvroeg wat ons bezielde gaf seagal zich niet gewonnen. Hij bleef proberen als een kind wat net leert fietsen. Het mocht niet baten ondanks dat hij zo dichtbij was lukte het hem net niet. Ik had met hem te doen toch gaf ik hem uit woede een vriendelijk stootje op de bovenarm als blijk van medeleven. Volgende keer pakt hij hem zeker het was nu zijn tijd nog niet. Maar de actie was meer dan goud! Hulde voor Seagal!

Seagal kon het niet vertellen omdat hij nog in de gym zit :p
Ach ja volgende keer gaat hij hem dan pakken.

@ SEAGAL, Ik weet niet of het al gezegd is.. Maar drink melk.. Eventueel met brinta, dit wekt hongergevoel op.. doe gewoon 500 ML Halfvolle Melk in een pannetje met 100 gram brinta, koken op een groot bord en genieten!

Ook kun je je eten smakelijk maken, kruiden, maar ook afwisseling, dus niet alleen droge rijst met droge kip en broccoli, ook eens macaroni met varkensvlees en doperwten enzo..

Wel heel apart dat je zo in ene geen honger meer hebt, heb je dit altijd gehad? Opzich wel handig voor in de cut..

Wat een agressief mannetje is die Seagal:cool:

Volgende keer is die 210 van hem.

Trainze deze week beest boog kan niet altijd gespannen zijn.
Je moet op bepaalde momenten tijdens je trainingsessies aan een bepaald plateau gaan wennen om vervolgens weer progressie te kunnen maken.

Vriendelijk groetend,

Mos

Seagels egoisme is sterk zo te zien :D

PS: eet een appel of sinaasappel ofzo na training, uurtje later ga je kapot vd honger!

Jammer van die 210 man, volgende keer pak je hem!

Thkx allen voor de reacties!

Vandaag:

bench
12x40
8x50
4x60
2x70
1x80
1x90
1x100
1x100

Alle reps, bar volledig stil gelegd op borst.
Tevreden voor nu.

incline db press
8x32
6x40
8x32

DB rows
8x44
8x46

chins
5xbw
5xbw

rear side raises
8x14
8x14

Nice, alvast wat aan het oefenen om met een pauze je reps te drukken voor de wedstrijd? Ik heb verder nog nooit een PL wedstrijd gedaan.. maar ik heb vaak gelezen dat het ook belangrijk is om met die commando's te trainen "PRESS", "RACK" etc.

Zoals altijd weer een hele nette -bijna- overall compound training.
Mazzel,

Mos

Nice session buddy. 2 weeks to go :D

Sterke training kerel!

failen op de 210 is geen schande , er zijn mensen die hun hele leven dat niet zullen trekken - mooi verhaal , ambitieus ook S - mooi sterke bench vandaag

Nice, alvast wat aan het oefenen om met een pauze je reps te drukken voor de wedstrijd? Ik heb verder nog nooit een PL wedstrijd gedaan.. maar ik heb vaak gelezen dat het ook belangrijk is om met die commando's te trainen "PRESS", "RACK" etc.
Jep! De bedoeling is om die pauzed rep(s) onder de knie te krijgen. Thkx voor de tip!
Zoals altijd weer een hele nette -bijna- overall compound training.
Mazzel,

Mos
Thkx beest

Nice session buddy. 2 weeks to go :D
jup jup buddy
thkx
failen op de 210 is geen schande , er zijn mensen die hun hele leven dat niet zullen trekken - mooi verhaal , ambitieus ook S - mooi sterke bench vandaag
thkx grote man

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven