Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik pak squat tegenwoordig zo wijd mogelijk met m'n armen.
Ik heb een impingement gehad van m'n schouder waardoor ik nauwelijks m'n schouder achter de bar kon krijgen. Sindsdien pak ik hem er wijd, tegen de schijven aan.
Ik vind dat een comfortabelere houding.
Mooie trainingen verder, al zijn die dips wel wat magertjes met 5 reps...
Keep up the good work.
!

Beetje alcohol voor de maaltijd drinken
Door de alcohol wordt het gevoel van verzadiging vertraagd en kun je dus langer en meer eten.
haha, dat is me iets TE
maar het is niet normaal, ik heb 1 bakje brinta met tegenzin op vanmorgen, heb gewoon heel de dag geen honger. 0.0 nada.
True, heb ik momenteel niet liggen. Werkt wel idd
kouwgum en aan lekker eten denken.. hoevel kcal moet je eten dan?
oke, heb je refeed dagje vadag?
Ik dek aan eten, dan krijg je ook honger.. kheb altijd honger overgens
Als jij flexibel genoeg bent dan niet zo wijd pakken maar gewoon zoals voorgeschreven en houdt de pols in een lijn met onderarm en plaats de duim over de baar, en lift de ellebogen.Ik zal eens proberen om zo wijd mogelijk vast te pakken. Heb het nog niet zo wijd geprobeerd als je nu beschrijft, dus hopelijk!
Als jij flexibel genoeg bent dan niet zo wijd pakken maar gewoon zoals voorgeschreven en houdt de pols in een lijn met onderarm en plaats de duim over de baar, en lift de ellebogen.
Deze grip zorgt namelijk voor betere ondersteuning door spieren in de bovenrug e.d.
Op de posterior deltoids, rotator cuff, traps, en rhomboids staat minder spanning tijdens een wijde grip. De baar ligt ook minder veilig.