AndroidHealthClinic

Review Hydroxycut Hardcore - Muscletech

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner/stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Fatburner met liquid caps.

Dit is hoe Hydroxycut voor jou aan het werk gaat:

Stap 1) De strijd om de afgifte van Norepiniphrine te verhogen.
    Hydroxycut verhoogt de afgifte van het hormoon norepiniphrine met 40% Dit hormoon bind zich aan receptoren aan je vetcellen, Hierdoor komt er een eiwit vrij binnen de cel dat er voor zorgt dat het vet de cel moet verlaten. Als tweede wordt dit vet verbrand tot lichaamswarmte dat zich via de huid verlaat.

Stap 2 ) het versterken van dit signaal.
    Wanneer Norepiniphrine zich koppelt aan de receptoren wordt er het signaal afgegeven dat tot vetverlies leidt. Dit signaal is afhankelijk van een stof genaamd c-AMP. Hydroxucut bevat stoffen die de afbraak van c-AMP voorkomen zodat de Norepiniphrine zijn werk kan doen en nog meer vetkan verbranden!

Stap 3) Het signaal zijn werk laten doen
    Wanneer het lichaam merkt dat er veel Norepiniphrine is worden andere receptoren geactiveerd (de alfa receptoren) die de afgifte van norepiniphrine remmen. De ingrediënten van Hydroxycut zorgen er voor dat deze alfa receptoren geblokkeerd worden zodat norepiniphrine de vetverbranding op volle kracht kan stand houden.

Stap 4) De vetverlies hormonen op volle strekte houden
    Er is een enzym (COMT) dat de hoeveelheid Norepiniphrine kan verminderen. De ingrediënten in Hydroxycut Hardcore maken dit enzym inactief zodat Norepiniphrine het vetverlies proces aan de gang houdt.

Stap 5 ) De thermosgenesis maximaliseren.
    De vorige 4 stappen zorgen er voor dat vetten worden vrijgemaakt uit de cellen. Deze stap zorgt er voor dat de vetten worden verbrand en verloren gaat als warmte. De ingrediënten in Hydroxycut verhogen de activiteit van het eiwitje dat aangeeft dat het vet in de mytochondriën verbrand moet worden.

Kortom: Hydroxut maximaliseert je verbranding, houdt hem hoog en je vetten worden brandstof voor warmte dat via je huid verloren gaat. Meer hoef je eigenlijk niet te weten he?

• Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten (diëten)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? N.V.T. het zijn capsules.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 x per dag 3 capsules 45 min voor een maaltijd. en op trainingsdagen 1 dosering een uur voor het trainen.
  • Waar heb je het supplement gekocht? hercules-fitness.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending- Levering binnen 24 uur
  • Wat heb je voor dit supplement betaalt? €64,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. ik zal dit product zeker nog een keer kopen vanwege het feit dat het me enorm heeft geholpen te cutten.

Mijn review:
Mijn ervaringen met dit product zijn zeer goed. ik ben gezakt van 21,3% naar 17% in vet%. Het product stilt de honger goed en zorgt ervoor dat je het een beetje warm krijgt. De energie die je krijgt is lekker meegenomen. Alleen zorgt de dosering die je voor het trainen neemt voor dat 'nerveuze' gevoel, maar dat is te verhelpen met een eiwitshake.

Ben nu weer aan het bulken maar ga het in mijn volgende cut zeker weer gebruiken. hij krijgt van mij een 9 vanwege het nerveuze gevoel en de prijs kon wat lager voor de rest top product.

hydroxycut.jpg

Hydroxycut_Hardcore_ingredients.gif

Laatst bewerkt:
ben nu 1 week bezig, incl de opbouwfase. elke dag Min 1Hr - 1,5Hr cardio. en geen KT, de eerste inname was beetje schrikwekkend: mega energieboost!! Wanneer ik het inneem voor de workout kan ik blijven gaan!
gevolg na 1 week: 1kg :eek: bijgekomen!!!!!!!!!!!! Neem ik die pillen mischien achterstevoren in?????? afwachten na week 2!

ben nu 1 week bezig, incl de opbouwfase. elke dag Min 1Hr - 1,5Hr cardio. en geen KT, de eerste inname was beetje schrikwekkend: mega energieboost!! Wanneer ik het inneem voor de workout kan ik blijven gaan!
gevolg na 1 week: 1kg :eek: bijgekomen!!!!!!!!!!!! Neem ik die pillen mischien achterstevoren in?????? afwachten na week 2!

Het zou vocht kunnen zijn wat je vasthoudt maar als je elke dag zolang cardio doet zonder kt en je bent zwaar aan het cutten, kan het wel eens zijn dat je spiermassa verbrandt.
Die zorgt er juist voor dat je extra energie verbruikt dus spiermassa moet je altijd op peil houden!

minder cardio doen en meer KT...

cardio is een metabolisme killer

owkeee, tanx alvast, laat ik m'n schema dan maar aanpassen zodat ze me binnenkort niet vragen om mee te spelen in Star Wars als Jabba the Hut!! :D
ik hou jullie op de hoogte!

stats op 25Jul08
gewicht: 86Kg
buikomtrek: 93cm

stats op 08Aug08
gewicht: 84,2Kg
buikomtrek: 91,5cm
We zijn gelanceerd lijkt me! Qua training hou ik me aan dag 1 : cardio, 2: KT, 3: cardio,...
het nerveuze gevoel dat ik had in de opbouwfase is weg, en slapen is nog geen enkele keer een probleem geweest, integendeel!! Betreffende eetlust, die is een pak minder dan voorheen, zonder dat het storend werkt. Blijven geven, zou ik zeggen!! Tot volgende week!

Ik vroeg me af, doordat hydroxycut hardcore geen ephedrine bevat, kan je dit erbij nemen.
Bijv. de normale dosering van hydroxycut en puur ephedrine erbij nemen???
Wat is het middel dat dit product bevat die je "zoveel" energy geeft?

neen dan gewoon alleen efedrine:P

Na het zoeken van de naam Hydroxycut kwam ik op dit forum terecht, gelijk maar even het topic doorgelezen en besloten mij aan te melden.

Ik lees hier zeer goede ideeën en tips maar wat mij opvalt is dat jullie er toch echt wel pro mee bezig zijn.. :rolleyes:
schema's, eten afwegen, tijdstippen volgen,..

Nu ben ik redelijk tevreden over borst- en armspieren maar wat mij echt niet wil lukken is een strakke buik krijgen! ???

Tot voor kort ging ik 3x per week naar de gym, puur KT eigenlijk maar ben de moed een beetje kwijt aangezien die buik niet mee wilt.. wat ben je met een mooie borst en redelijk gevormde biceps en triceps als er geen buikspieren te zien zijn :mad: (mijn mening uiteraard)

Het is dus niet mijn bedoeling om echt breed te worden, maar wil me nu eens gaan concentreren op mijn buik + onderhoud arm en borst.
Ik heb nog nooit iets genomen, zelfs nog geen shake dus ben nogal voorzichtig hierin :p

Toegegeven ik sta mss wat zwaar dus leek mij een leuk cardioschema samen met hydroxycut wel aan te raden.

Nu mijn vraag :D
Wanneer en hoeveel moet je nemen voor een beginnende?

Ik eet:
's ochtends om 7u
's middags om 12.30u
's avonds om 17.45u

Wanneer hydroxycut innemen???
Welk soort voeding eet ik het best bij alle drie de tijdstippen??? gelieve concrete voorbeelden te geven zoals bv kip, rijst.. nog andere tips?

Als ik het hier allemaal zo lees zou ik graag volgend schema volgen:
3x per week gym --> telkens 3 oefening KT, intensief (benen, borst, biceps,triceps) + halfuur tot 45min cardio (lopen, fietsen op stevig tempo)
+2x per week halfuur buikspieroef + hydrocycut.

Wat vinden de experts hiervan? :D
tips omtrent training?

Zoals je merkt ben ik een amateur dus graag een adviesje aub :cool:
Bedankt!

Hoi Alpine,

er staan genoeg sticky's waar je kunt lezen wat je moet eten en wanneer.
Ook op de verpakking van Hydroxycut staat toch duidelijk dat je 3 caps, een half tot 1 uur voor je ontbijt en 3 caps 's middags moet nemen.
Of 1 uur voor een training en niet later dan 5 uur voor het slapen gaan.
Ik denk dat je nog lang niet genoeg gelezen hebt!

Ik wilde eigenlijk wachten tot dat me potje op was,
Maar ik heb geen 1 boost in vet verlies gemerkt ik verloor meer vet door mijn Leanmass cut diet dan met hydroxycut hardcore, Als dit product nu gewoon meer yohimbine hcl had was het vast wel een goed product geweest.
Ik was nog van plan om het te gaan stacken met yohimbine hcl caps, Wat ik vast nog wel een keer ga doen als ik te veel geld over heb aan de eind van de maand ;)

Ik wilde eigenlijk wachten tot dat me potje op was,
Maar ik heb geen 1 boost in vet verlies gemerkt ik verloor meer vet door mijn Leanmass cut diet dan met hydroxycut hardcore, Als dit product nu gewoon meer yohimbine hcl had was het vast wel een goed product geweest.
Ik was nog van plan om het te gaan stacken met yohimbine hcl caps, Wat ik vast nog wel een keer ga doen als ik te veel geld over heb aan de eind van de maand ;)

Goeie tip!
Daar was ik nog niet opgekomen!
Ben nu pas gestopt omdat ik na 4 weken het idee had, dat 't niet meer werkte.
Ik krijg ook alleen meer energie door hydroxycut, waardoor ik intensiefer cardio kan doen.
Met natuurlijk gevolg, meer verbranden.

Kan je dit product combineren met Lipo6(yohimbine) en Caffeine pillen?

Kan je dit product combineren met Lipo6(yohimbine) en Caffeine pillen?

Ik heb het niet geprobeerd.

Als ik het zou combineren, dan alleen met Yohimbine-hcl want in de Lipo zitten ook weer andere stoffen, en of die samen gaan weet ik niet.

Per dosering Van 3 stuks Hydroxycut zit er ook al 300mg caffeine in.
Ik ben vorige week langzaam begonnen en zit sinds eergisteren op de max.
dosis.
's Morgensvroeg 3 en rond 12:00 3 stuks, maar ik slaap zo beroerd als de pest...
Wel genoeg energie!:D

Als ik in de cut ga probeer ik het weer eens met de HH. Ik heb nog een aardige pot over. Dit omdat ik de vorige keer gestopt ben omdat ik vanwege het slecht slapen en opgejaagd gevoel mijn toenmalige vriendin verloor. Snif.

zorgde voor mij voor een verhoging van me schildklierhormoon TSH, dus ik werd echt heel erg gejaagd en heel moe dus geen product voor mij

ik heb het een tijdje gebruikt in combinatie met yohimbine HCL mijn cut verliep juist trager door dit, toen ik een maal stopte ging mijn cut een stuk sneller.

Terug
Naar boven