Fitness Seller

Review Hydroxycut Hardcore - Muscletech

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner/stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Fatburner met liquid caps.

Dit is hoe Hydroxycut voor jou aan het werk gaat:

Stap 1) De strijd om de afgifte van Norepiniphrine te verhogen.
    Hydroxycut verhoogt de afgifte van het hormoon norepiniphrine met 40% Dit hormoon bind zich aan receptoren aan je vetcellen, Hierdoor komt er een eiwit vrij binnen de cel dat er voor zorgt dat het vet de cel moet verlaten. Als tweede wordt dit vet verbrand tot lichaamswarmte dat zich via de huid verlaat.

Stap 2 ) het versterken van dit signaal.
    Wanneer Norepiniphrine zich koppelt aan de receptoren wordt er het signaal afgegeven dat tot vetverlies leidt. Dit signaal is afhankelijk van een stof genaamd c-AMP. Hydroxucut bevat stoffen die de afbraak van c-AMP voorkomen zodat de Norepiniphrine zijn werk kan doen en nog meer vetkan verbranden!

Stap 3) Het signaal zijn werk laten doen
    Wanneer het lichaam merkt dat er veel Norepiniphrine is worden andere receptoren geactiveerd (de alfa receptoren) die de afgifte van norepiniphrine remmen. De ingrediënten van Hydroxycut zorgen er voor dat deze alfa receptoren geblokkeerd worden zodat norepiniphrine de vetverbranding op volle kracht kan stand houden.

Stap 4) De vetverlies hormonen op volle strekte houden
    Er is een enzym (COMT) dat de hoeveelheid Norepiniphrine kan verminderen. De ingrediënten in Hydroxycut Hardcore maken dit enzym inactief zodat Norepiniphrine het vetverlies proces aan de gang houdt.

Stap 5 ) De thermosgenesis maximaliseren.
    De vorige 4 stappen zorgen er voor dat vetten worden vrijgemaakt uit de cellen. Deze stap zorgt er voor dat de vetten worden verbrand en verloren gaat als warmte. De ingrediënten in Hydroxycut verhogen de activiteit van het eiwitje dat aangeeft dat het vet in de mytochondriën verbrand moet worden.

Kortom: Hydroxut maximaliseert je verbranding, houdt hem hoog en je vetten worden brandstof voor warmte dat via je huid verloren gaat. Meer hoef je eigenlijk niet te weten he?

• Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten (diëten)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? N.V.T. het zijn capsules.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 x per dag 3 capsules 45 min voor een maaltijd. en op trainingsdagen 1 dosering een uur voor het trainen.
  • Waar heb je het supplement gekocht? hercules-fitness.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending- Levering binnen 24 uur
  • Wat heb je voor dit supplement betaalt? €64,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. ik zal dit product zeker nog een keer kopen vanwege het feit dat het me enorm heeft geholpen te cutten.

Mijn review:
Mijn ervaringen met dit product zijn zeer goed. ik ben gezakt van 21,3% naar 17% in vet%. Het product stilt de honger goed en zorgt ervoor dat je het een beetje warm krijgt. De energie die je krijgt is lekker meegenomen. Alleen zorgt de dosering die je voor het trainen neemt voor dat 'nerveuze' gevoel, maar dat is te verhelpen met een eiwitshake.

Ben nu weer aan het bulken maar ga het in mijn volgende cut zeker weer gebruiken. hij krijgt van mij een 9 vanwege het nerveuze gevoel en de prijs kon wat lager voor de rest top product.

hydroxycut.jpg

Hydroxycut_Hardcore_ingredients.gif

Laatst bewerkt:
Ik ben vandaag ook weer begonnen met mijn nog halfvolle pot. Gewoon 1tje in de morgen en straks voor het trainen 1tje. Nu vraag ik mij af of het mogelijk is toch mijn preworkout Nox-Pump nog te nemen. Ben dan wel bang voor een slechte slaap.

Ik moet zeggen dat dit Hydroxycut "Hardcore" helemaal niet zo hardcore is het enige wat ik hier door kreeg was een Hardcore slaap gebrek.

Om eerlijk te zijn is dit product echt niet meer zo goed als dat het vroeger was.

Ik moet zeggen dat dit Hydroxycut "Hardcore" helemaal niet zo hardcore is het enige wat ik hier door kreeg was een Hardcore slaap gebrek.

Om eerlijk te zijn is dit product echt niet meer zo goed als dat het vroeger was.

Wat adviseer je me om mijn BF te laten dalen?

One rule to rule them all,

Eat less (shit) train more.....

One rule to rule them all,

Eat less (shit) train more.....

Dat is natuurlijk regel nummer 1...Heb mijn eetschema aangepast en hoop me strikt eraan te gaan houden...verder gaat de cardio op 4 maal 45 min. ipv 4 maal 30 min.

Maar voor dat klein beetje extra hulp om de machine overdag ook op een wat hoger toerental te laten draaien zoek ik nog een goed supplement.

heb er ook al goede verhalen over gehoord, kwam je met 1 container rond voor je maand ?

Hydroxycut hardcore gebruik ik nu sinds 1 week.
De werking van dit supplement is uitermare geschikt om droger te worden en je spieren beter zichtbaar te maken..

Echter moet je 1 ding goed onthouden: Er bestaan geen wondermiddelen om dat vet zomaar te verbranden.

De doelgroep voor HH zijn mensen met een BF lager dan 15%.
Je moet het idee uit je hoofd zetten dat wanneer je 25% BF naar 20% kan brengen.

Waarom?
Simpel, er zijn 3 pijlers waarop je je progressie/succes kan meten.
Dit zijn: Training, Rust & Voeding. Ontbreekt hier 1 van, dan kan je het al schudden.

Wanneer je bv. 25% BF hebt en je wilt dit naar beneden afstellen, dan zul je of wat moeten doen aan je rust, je training of je voedingsschema.
Let vooral op met het eten van suikers, dit is gif voor je lichaam.
Nadeel is dat in vrijwel elk product suikers zitten die verkapt zijn in bv. kh...

In het geval dat je te hoog zit in je BF moet je het als volgt aanpakken..
Mijn advies is om te kijken wat je daadwerkelijk aan kh nodig hebt, vervolgens in een cut te gaan met 500kh minder en KT+cardio te doen (resp. 4 * p/wk)

Maar als je een laag BF hebt, kan je prima HH nemen. Dit omdat de 3 pijlers dan ook al in orde zijn. Bijv. je voeding is echt ontzettend belangrijk.

Thanks voor deze uitgebreide reactie!

Verder zie ik op mijn potje de Yohimbine of hoe het ook heet staan. Ik was vorige week maandag begonnen met gewoon weer 2 per dag maar voelde me zo ontzettend vaag en depri. Ik ben er na 2 dagen al mee gestopt. Ik heb gelezen dat Yohimbini dit kan veroorzaken? Ik pak nu wel wat AMP's.

Kijk eens, alles wat je wilt weten, check spoiler!

Yohimbine HCL

Yohimbine of Yohimbe is een stof in de bast van de yohimbeboom (Corynante yohimbe of pausinystalia yohimbe), die groeit in het Afrikaans regenwoud. Bepaalde inheemse stammen vooral in Kameroen gebruiken het middel om impotentie bij mannen en vruchtbaarheidsstoornissen en frigiditeit bij vrouwen te verhelpen. In de Westerse geneeskunde wordt yohimbine HCL gebruikt bij dezelfde klachten en ter verbetering van prostaatproblemen. verkopen supplementfabrikanten het middel als potentieverbeteraar, omdat het bij mannen en vrouwen de zwelling in de geslachtsorganen zou verbeteren. Onderzoek heeft dit effect van yohimbine overigens bevestigd. Het is niet sterk genoeg om serieuze gevallen van impotentie op te heffen, maar werken doet het. Yohimbine HCL is de synthetische kopie van het actieve en effectieve alkaloïde in yohimbine extract. Een sterkere laboratorium versie, derhalve is vrije verkoop in Nederland verboden.
Werking
Yohimbine blokkeert alpha-2-receptoren. Alpha-2-receptoren koppelen aan A2 agonisten inclusief OESTROGEEN en nor-adrenaline, een hormoon dat als twee druppels water lijkt op adrenaline. Yohimbine bindt ook aan alpha-2-receptoren. Alleen wordt het lichaam dan niet geprikkeld en tot alertheid aangezet, zoals met adrenaline wel het geval is. Gebruikers ervaren daarom in eerste instantie een ontspannen gevoel als ze yohimbine gebruiken. Yohimbine zet nor-adrenaline als het ware buiten spel. Het duurt echter niet lang tot allerlei regelsystemen in werking treden. Als gevolg daarvan laat het lichaam om het evenwicht te herstellen de productie van nor-adrenaline en soortgelijke stoffen tot recordhoogten stijgen. Daarom worden gebruikers na wat langere tijd alsnog onrustig. Naar gelang de omstandigheden neemt die onrust de vorm aan van coïtusuele opwinding of zelfs angst. Veel mensen prefereren het onrustige gevoel boven het speedachtige wat je van de ECA-stack krijgt.
Effect
Yohimbine versnelt de afbraak van vet. Zijn voornaamste voordeel is dat het zorgt dat er vetzuren worden vrijgemaakt uit het zogenaamde “eigenwijze” vet, en dat deze vervolgens “verbrand” worden. Dit “eigenwijze” vet is sterk oestrogeen van natuur, alhoewel sommige mensen gewoon genetisch hoge aantallen A2 receptoren bezitten, worden deze A2 receptoren in belangrijke mate beïnvloed door oestrogeen. Als je van het vrouwelijk geslacht bent of een oestrogeen bepaald vetpatroon bezit, dan heb je waarschijnlijk ook grote aantallen A2 receptoren.
Hoe yohimbine vetweefsels afbreekt, is nog onbekend. De meest aangehangen theorie heeft te maken met de reactie van het lichaam op de blokkade van de alpha-2-receptoren. De daardoor extra aangemaakte nor-adrenaline brengt het lichaam in de biologische alarmfase. Dat betekent een hogere lichaamstemperatuur, een snellere hartslag, een krachtiger hartslag, kortom: een hoger energieverbruik. Volgens een andere theorie leidt de blokkade van alpha-2-receptoren ook rechtstreeks tot vetverlies. Vooral vrouwen hebben op hun dijen, achterwerk en bovenbenen veel alpha-2-receptoren in hun vetcellen. Ook berucht hiervoor zijn de triceps en de zogenaamde “love-handles”, bij zowel mannen als vrouwen. Hetzelfde geldt waarschijnlijk voor alle hormonaal bepaalde, zachte vrouwelijke vetdepots.Juist daar zou yohimbine voor plaatselijk vetverlies kunnen zorgen.
Methodes van toediening
Gebruik Yohimbine HCL poeder uitwendig als vetverlies je belangrijkste doel is.
Oraal gebruik is meer stimulerend– een kleine dosis sublinguaal (onder de tong) ongeveer 10-15 min voorafgaand aan de training kan veel voordeel bieden– veel lager doseren dan bij uiwendig gebruik.
Ga je feesten of wil je lekker uit je bol, dan kun je yohimbe hcl ook snuiven– kijk hier wel mee uit– het kan je als het is uitgewerkt, een beroerd gevoel geven
Uitwendig gebruik
Een twee keer dagelijkse toediening zal zorgen voor de beste resultaten– alhoewel een kleinere meer frequente toediening op verschillende plaatsen, bij sommige mensen voor betere resultaten zorgt.
De dosering kan variëren afhankelijk van de persoonlijke gevoeligheid, één lepeltje of zo’n 20 mg is een goed begin, sommigen tolereren/ genieten van veel hogere doses– je komt re wel achter als je teveel hebt gebruikt omdat je je dan slecht gaat voelen ( hoofdpijn, moe, onrustig– niets ernstigs alleen vervelend)
De beste plaatsen voor applicatie zijn zoals boven gezegd, de triceps, “love-handles”, heupen, achterwerk, buik,kuiten– eigenlijk alle plaatsen met vetopslag– deze plaatsen verschillen van individu tot individu– hoewel de boven genoemde plaatsen het meest voorkomen.

Kijk eens, alles wat je wilt weten, check spoiler!

Yohimbine HCL

Yohimbine of Yohimbe is een stof in de bast van de yohimbeboom (Corynante yohimbe of pausinystalia yohimbe), die groeit in het Afrikaans regenwoud. Bepaalde inheemse stammen vooral in Kameroen gebruiken het middel om impotentie bij mannen en vruchtbaarheidsstoornissen en frigiditeit bij vrouwen te verhelpen. In de Westerse geneeskunde wordt yohimbine HCL gebruikt bij dezelfde klachten en ter verbetering van prostaatproblemen. verkopen supplementfabrikanten het middel als potentieverbeteraar, omdat het bij mannen en vrouwen de zwelling in de geslachtsorganen zou verbeteren. Onderzoek heeft dit effect van yohimbine overigens bevestigd. Het is niet sterk genoeg om serieuze gevallen van impotentie op te heffen, maar werken doet het. Yohimbine HCL is de synthetische kopie van het actieve en effectieve alkaloïde in yohimbine extract. Een sterkere laboratorium versie, derhalve is vrije verkoop in Nederland verboden.
Werking
Yohimbine blokkeert alpha-2-receptoren. Alpha-2-receptoren koppelen aan A2 agonisten inclusief OESTROGEEN en nor-adrenaline, een hormoon dat als twee druppels water lijkt op adrenaline. Yohimbine bindt ook aan alpha-2-receptoren. Alleen wordt het lichaam dan niet geprikkeld en tot alertheid aangezet, zoals met adrenaline wel het geval is. Gebruikers ervaren daarom in eerste instantie een ontspannen gevoel als ze yohimbine gebruiken. Yohimbine zet nor-adrenaline als het ware buiten spel. Het duurt echter niet lang tot allerlei regelsystemen in werking treden. Als gevolg daarvan laat het lichaam om het evenwicht te herstellen de productie van nor-adrenaline en soortgelijke stoffen tot recordhoogten stijgen. Daarom worden gebruikers na wat langere tijd alsnog onrustig. Naar gelang de omstandigheden neemt die onrust de vorm aan van coïtusuele opwinding of zelfs angst. Veel mensen prefereren het onrustige gevoel boven het speedachtige wat je van de ECA-stack krijgt.
Effect
Yohimbine versnelt de afbraak van vet. Zijn voornaamste voordeel is dat het zorgt dat er vetzuren worden vrijgemaakt uit het zogenaamde “eigenwijze” vet, en dat deze vervolgens “verbrand” worden. Dit “eigenwijze” vet is sterk oestrogeen van natuur, alhoewel sommige mensen gewoon genetisch hoge aantallen A2 receptoren bezitten, worden deze A2 receptoren in belangrijke mate beïnvloed door oestrogeen. Als je van het vrouwelijk geslacht bent of een oestrogeen bepaald vetpatroon bezit, dan heb je waarschijnlijk ook grote aantallen A2 receptoren.
Hoe yohimbine vetweefsels afbreekt, is nog onbekend. De meest aangehangen theorie heeft te maken met de reactie van het lichaam op de blokkade van de alpha-2-receptoren. De daardoor extra aangemaakte nor-adrenaline brengt het lichaam in de biologische alarmfase. Dat betekent een hogere lichaamstemperatuur, een snellere hartslag, een krachtiger hartslag, kortom: een hoger energieverbruik. Volgens een andere theorie leidt de blokkade van alpha-2-receptoren ook rechtstreeks tot vetverlies. Vooral vrouwen hebben op hun dijen, achterwerk en bovenbenen veel alpha-2-receptoren in hun vetcellen. Ook berucht hiervoor zijn de triceps en de zogenaamde “love-handles”, bij zowel mannen als vrouwen. Hetzelfde geldt waarschijnlijk voor alle hormonaal bepaalde, zachte vrouwelijke vetdepots.Juist daar zou yohimbine voor plaatselijk vetverlies kunnen zorgen.
Methodes van toediening
Gebruik Yohimbine HCL poeder uitwendig als vetverlies je belangrijkste doel is.
Oraal gebruik is meer stimulerend– een kleine dosis sublinguaal (onder de tong) ongeveer 10-15 min voorafgaand aan de training kan veel voordeel bieden– veel lager doseren dan bij uiwendig gebruik.
Ga je feesten of wil je lekker uit je bol, dan kun je yohimbe hcl ook snuiven– kijk hier wel mee uit– het kan je als het is uitgewerkt, een beroerd gevoel geven
Uitwendig gebruik
Een twee keer dagelijkse toediening zal zorgen voor de beste resultaten– alhoewel een kleinere meer frequente toediening op verschillende plaatsen, bij sommige mensen voor betere resultaten zorgt.
De dosering kan variëren afhankelijk van de persoonlijke gevoeligheid, één lepeltje of zo’n 20 mg is een goed begin, sommigen tolereren/ genieten van veel hogere doses– je komt re wel achter als je teveel hebt gebruikt omdat je je dan slecht gaat voelen ( hoofdpijn, moe, onrustig– niets ernstigs alleen vervelend)
De beste plaatsen voor applicatie zijn zoals boven gezegd, de triceps, “love-handles”, heupen, achterwerk, buik,kuiten– eigenlijk alle plaatsen met vetopslag– deze plaatsen verschillen van individu tot individu– hoewel de boven genoemde plaatsen het meest voorkomen.

Thanks. Niks voor mij dus ik werd me een partij depri haha!

Even een update over mijn bevindingen.
Het gaat naar mijn zin, maar ik heb sterk het gevoel dat het meer door mijn voeding en cardio komt. Potje is bijna leeg en ik ga graag door in de cut zonder hydro. Eens dan kijken hoe mijn vooruitgang vordert.

Even een update over mijn bevindingen.
Het gaat naar mijn zin, maar ik heb sterk het gevoel dat het meer door mijn voeding en cardio komt. Potje is bijna leeg en ik ga graag door in de cut zonder hydro. Eens dan kijken hoe mijn vooruitgang vordert.

Ben benieuwd of je dan weer veel vocht vast gaat houden, dat had ik nl.,
vooral op mijn buik:(

Inmiddels ben ik weer begonnen en 't cutten gaat toch net ff makkelijker!

Daar heb ik nog niet bij stil gestaan. We komen erachter! ;)

Ik vraag me af of dit veel beter zou werken dan bijv. cafeine tabs.

Hydroxycut hardcore gebruik ik nu sinds 1 week.
De werking van dit supplement is uitermare geschikt om droger te worden en je spieren beter zichtbaar te maken..

Echter moet je 1 ding goed onthouden: Er bestaan geen wondermiddelen om dat vet zomaar te verbranden.

De doelgroep voor HH zijn mensen met een BF lager dan 15%.
Je moet het idee uit je hoofd zetten dat wanneer je 25% BF naar 20% kan brengen.

Waarom?
Simpel, er zijn 3 pijlers waarop je je progressie/succes kan meten.
Dit zijn: Training, Rust & Voeding. Ontbreekt hier 1 van, dan kan je het al schudden.

Wanneer je bv. 25% BF hebt en je wilt dit naar beneden afstellen, dan zul je of wat moeten doen aan je rust, je training of je voedingsschema.
Let vooral op met het eten van suikers, dit is gif voor je lichaam.
Nadeel is dat in vrijwel elk product suikers zitten die verkapt zijn in bv. kh...

In het geval dat je te hoog zit in je BF moet je het als volgt aanpakken..
Mijn advies is om te kijken wat je daadwerkelijk aan kh nodig hebt, vervolgens in een cut te gaan met 500kh minder en KT+cardio te doen (resp. 4 * p/wk)

Maar als je een laag BF hebt, kan je prima HH nemen. Dit omdat de 3 pijlers dan ook al in orde zijn. Bijv. je voeding is echt ontzettend belangrijk.

500 koolhydraten minder? Dan zal wel ongeveer iedereen op 0g carbs per dag uitkomen

Vervelend dat ik pas om 9 uur in de avond ga trainen als ik dan een capsule neem slaap ik pas rond 2 uur ofzo.

Ik heb potje besteld maar eens kijken of ik dan echt zo laat mn slaap kan vatten

Terug
Naar boven