AndroidHealthClinic

Review Hydroxycut Hardcore - Muscletech

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner/stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Fatburner met liquid caps.

Dit is hoe Hydroxycut voor jou aan het werk gaat:

Stap 1) De strijd om de afgifte van Norepiniphrine te verhogen.
    Hydroxycut verhoogt de afgifte van het hormoon norepiniphrine met 40% Dit hormoon bind zich aan receptoren aan je vetcellen, Hierdoor komt er een eiwit vrij binnen de cel dat er voor zorgt dat het vet de cel moet verlaten. Als tweede wordt dit vet verbrand tot lichaamswarmte dat zich via de huid verlaat.

Stap 2 ) het versterken van dit signaal.
    Wanneer Norepiniphrine zich koppelt aan de receptoren wordt er het signaal afgegeven dat tot vetverlies leidt. Dit signaal is afhankelijk van een stof genaamd c-AMP. Hydroxucut bevat stoffen die de afbraak van c-AMP voorkomen zodat de Norepiniphrine zijn werk kan doen en nog meer vetkan verbranden!

Stap 3) Het signaal zijn werk laten doen
    Wanneer het lichaam merkt dat er veel Norepiniphrine is worden andere receptoren geactiveerd (de alfa receptoren) die de afgifte van norepiniphrine remmen. De ingrediënten van Hydroxycut zorgen er voor dat deze alfa receptoren geblokkeerd worden zodat norepiniphrine de vetverbranding op volle kracht kan stand houden.

Stap 4) De vetverlies hormonen op volle strekte houden
    Er is een enzym (COMT) dat de hoeveelheid Norepiniphrine kan verminderen. De ingrediënten in Hydroxycut Hardcore maken dit enzym inactief zodat Norepiniphrine het vetverlies proces aan de gang houdt.

Stap 5 ) De thermosgenesis maximaliseren.
    De vorige 4 stappen zorgen er voor dat vetten worden vrijgemaakt uit de cellen. Deze stap zorgt er voor dat de vetten worden verbrand en verloren gaat als warmte. De ingrediënten in Hydroxycut verhogen de activiteit van het eiwitje dat aangeeft dat het vet in de mytochondriën verbrand moet worden.

Kortom: Hydroxut maximaliseert je verbranding, houdt hem hoog en je vetten worden brandstof voor warmte dat via je huid verloren gaat. Meer hoef je eigenlijk niet te weten he?

• Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten (diëten)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? N.V.T. het zijn capsules.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 x per dag 3 capsules 45 min voor een maaltijd. en op trainingsdagen 1 dosering een uur voor het trainen.
  • Waar heb je het supplement gekocht? hercules-fitness.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending- Levering binnen 24 uur
  • Wat heb je voor dit supplement betaalt? €64,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. ik zal dit product zeker nog een keer kopen vanwege het feit dat het me enorm heeft geholpen te cutten.

Mijn review:
Mijn ervaringen met dit product zijn zeer goed. ik ben gezakt van 21,3% naar 17% in vet%. Het product stilt de honger goed en zorgt ervoor dat je het een beetje warm krijgt. De energie die je krijgt is lekker meegenomen. Alleen zorgt de dosering die je voor het trainen neemt voor dat 'nerveuze' gevoel, maar dat is te verhelpen met een eiwitshake.

Ben nu weer aan het bulken maar ga het in mijn volgende cut zeker weer gebruiken. hij krijgt van mij een 9 vanwege het nerveuze gevoel en de prijs kon wat lager voor de rest top product.

hydroxycut.jpg

Hydroxycut_Hardcore_ingredients.gif

Laatst bewerkt:
Goeieavond,

Ik vroeg mij af of dit product ook voor langere tijd te gebruiken is ?
Of zit hier net als bijv. met creatine ook een rustperiode van 6-8 weken bij. Word wel groter en voller echter val ik niet af en verbrand geen ene moer aan vet. Zit er behoorlijk mee want wil het liefst (mits het hiermee mogelijk is) snel en een shredded resultaat krijgen. Overigens heb ik een stabiele uitgebalanceerde voeding en ga 4x per week naar de gym.
Hoor graag wat de mogelijkheden zijn voor mij ! :)

Greetz

Hoeveel kcal eet je onder je verbruik?
En hoeveel carbs en dan met name suikers eet je op een dag?

Jeetje daar vraag je wat..
Ik heb het eens zitten berekenen en ik zit nu op zo'n 2200-2300 Kcal.
Niet veel minder als ik zou binnen moeten krijgen.
Me gewicht is nu wel constant.. Doe cardio en kracht. Ben begonnen op 84 en zit nu op 81. 3 KG in circa anderhalf maand tijd. Vetpercentage is 22 %.
Ik wil richting de 15%.

Jeetje daar vraag je wat..
Ik heb het eens zitten berekenen en ik zit nu op zo'n 2200-2300 Kcal.
Niet veel minder als ik zou binnen moeten krijgen.
Me gewicht is nu wel constant.. Doe cardio en kracht. Ben begonnen op 84 en zit nu op 81. 3 KG in circa anderhalf maand tijd. Vetpercentage is 22 %.
Ik wil richting de 15%.

Voeding is 90% van het resultaat. Je bent wat je eet ;)

Supplementen kunnen een leuke toevoeging zijn maar niet meer dan dat. Als je voeding niet goed op orde is zal je weinig hebben aan een fatburner. Er staat niet voor niets in de kleine lettertjes: 'Het beste effect wordt behaald in combinatie met een goed dieet'.

Ik geloof niet dat een fatburner gewoon vet voor je verbrand terwijl je niets doet. Het helpt je lichaam misschien om iets meer je vet reserves aan te spreken als je aan het trainen bent.

Ik zou als ik jou was eerst je voedingsschema eens posten in de voeding sectie hier op het forum. Geloof me met een goed schema bereik je meer dan met hydroxycut.

Zelf ben ik nu halverwege mijn 2e potje hydroxy cut hardcore. Het geeft wel een fijne energieboost, maar of het echt zoveel vet verbrand weet ik niet. Ik heb een voedingsschema waar ik me heel strikt aan hou en ik gebruik ook carnitine. Dus het is een beetje moeilijk in te schatten welk aandeel Hydroxycut daarin heeft. Ik zit momenteel rond de 10%.

Oke bedankt voor je advies Necros ! Kan ik zeker iets mee :)

Hey dames en heren

Ben nu sins een week bezig met HH

ik merk niet echt resultaat

ik neem Numorgen 2 ( 8:15 ) 9 uur eten

Middags 2 ( 11:45 ) 12:30 eten

en nog eens 2 om 16:00 en rond 17:00 eten

en tussen 18:00 en 19:00 trainen

en doe 5 x40 min cardio rond de 60% van me maximale hartslag

en eten let ik natuurlijk ook op.

Maar is dit een beetje goed hoe ik het inneem? of heeft iemand nog tips

Moet wel even zeggen

dat ik er super dorst van krijg en dat ik de hele dag heel gedreven ben
ik zweet er goed van.
en honger gevoel word ook minder

Groeten wesley,

Laatst bewerkt:
heb mijn vandaag binnen gekregen volgende week begin ik met cutten en dan zullen we zien.

Heb vandaag mijn laatste dosis ingenomen vaa HH, ben er wel tevreden over (verloor 2 kilo op 3 wekenà, maar hiervoor gebruikte ik Animal Cuts en dit was toch echt wel beter (4 kilo op 3 weken).

ik ben nu 12 dagen bezig met HH. Ik hoe me redelijk aan m'n eetschema en doe redelijk veel cardio enzo.

Ik voel totaal gen verschil met de HH. geen energieboost ofzo.

Ik ging wel van 74 naar 70 in deze periode. Ik begin m'n buikspieren lichtelijk te zien enzo.
Ik vind het eigelijk super spul. je hebt er geen last van en helpt me met vet verbranden.

Moet wel zeggen dat ik te veel vel/huis heb nu. :P

Hey mensen,

Als je 5 x in de week traint (s'avonds), op welke tijdstippen en hoeveel
zou je er dan moeten nemen?
bv
2x s ochtends
2x s middags
2x voor t avondeten (en meteen daarna sporten)
en dan op niet-trainingsdagen 2 of 3 s ochtends en 2 of 3 s middags?
GRaag jullie reactie, want iedereen heeft er een andere mening over.
Alvast bedankt!!!:D:):rolleyes:

Het is al een tijdje terug sinds ik het heb gebruikt maar ik zou geen oog dicht doen als ik ze voor het avondeten zou nemen. Kon ze op z'n laatst rond de klok van 15:00 nemen.

Heb ook ooit eens HH gebruikt, de amerikaanse versie (dus met yohimbe). Ik kreeg er veel energie van, soms leek het net of ik speed gebruikte ofzo. Dit effect werd na een paar weken minder. Vetpercentage is mede door dit product van 17 naar 11 procent gegaan.

Kan ik je geen antwoord op geven maar die cafeine tabs zijn vast een stuk goedkoper!:)

:roflol:

Hopelijk bedoelt hij kcal......

Uiteraard... Schrijffout :p

---------- Toegevoegd om 09:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:55 ----------

Hey dames en heren

Ben nu sins een week bezig met HH

ik merk niet echt resultaat

ik neem Numorgen 2 ( 8:15 ) 9 uur eten

Middags 2 ( 11:45 ) 12:30 eten

en nog eens 2 om 16:00 en rond 17:00 eten

en tussen 18:00 en 19:00 trainen

en doe 5 x40 min cardio rond de 60% van me maximale hartslag

en eten let ik natuurlijk ook op.

Maar is dit een beetje goed hoe ik het inneem? of heeft iemand nog tips

Moet wel even zeggen

dat ik er super dorst van krijg en dat ik de hele dag heel gedreven ben
ik zweet er goed van.
en honger gevoel word ook minder

Groeten wesley,

Het is heel goed dat je cardio hard aanpakt, echter heb ik wel een balangrijk advies voor jou.
Cardio kan je beter na je krachttraining doen, dan werkt het 25x sneller en beter. Dus ik zou zeggen, niet 5 x trainen, maar hooguit 4x per week.
Pak 4 keer krachttraining per week met aansluitend 40 tot 50 minuten cardio op idd 60% van je hartslag, resp. rond de 130.

Als je deze aanwijzing volgd, zul je zien dat je niet eens HH nodig hebt.
Daarbij komt altijd kijken dat je reslutaten rusten op 3 pijlers: voeding (je bent wat je eet...), rust (slaap voldoende > liever meer dan 8 uur per nacht) en training (pas bovenstaande tip toe.).

Ik hoorde dat HH niet meer te koop is omdat er een stofje in zou zitten dat verboden is hier in Europa?

Zal vast wel verboden zijn om een reden?
Is HH-X trouwens beter?

Terug
Naar boven