AndroidHealthClinic

Review Hydroxycut Hardcore - Muscletech

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner/stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Fatburner met liquid caps.

Dit is hoe Hydroxycut voor jou aan het werk gaat:

Stap 1) De strijd om de afgifte van Norepiniphrine te verhogen.
    Hydroxycut verhoogt de afgifte van het hormoon norepiniphrine met 40% Dit hormoon bind zich aan receptoren aan je vetcellen, Hierdoor komt er een eiwit vrij binnen de cel dat er voor zorgt dat het vet de cel moet verlaten. Als tweede wordt dit vet verbrand tot lichaamswarmte dat zich via de huid verlaat.

Stap 2 ) het versterken van dit signaal.
    Wanneer Norepiniphrine zich koppelt aan de receptoren wordt er het signaal afgegeven dat tot vetverlies leidt. Dit signaal is afhankelijk van een stof genaamd c-AMP. Hydroxucut bevat stoffen die de afbraak van c-AMP voorkomen zodat de Norepiniphrine zijn werk kan doen en nog meer vetkan verbranden!

Stap 3) Het signaal zijn werk laten doen
    Wanneer het lichaam merkt dat er veel Norepiniphrine is worden andere receptoren geactiveerd (de alfa receptoren) die de afgifte van norepiniphrine remmen. De ingrediënten van Hydroxycut zorgen er voor dat deze alfa receptoren geblokkeerd worden zodat norepiniphrine de vetverbranding op volle kracht kan stand houden.

Stap 4) De vetverlies hormonen op volle strekte houden
    Er is een enzym (COMT) dat de hoeveelheid Norepiniphrine kan verminderen. De ingrediënten in Hydroxycut Hardcore maken dit enzym inactief zodat Norepiniphrine het vetverlies proces aan de gang houdt.

Stap 5 ) De thermosgenesis maximaliseren.
    De vorige 4 stappen zorgen er voor dat vetten worden vrijgemaakt uit de cellen. Deze stap zorgt er voor dat de vetten worden verbrand en verloren gaat als warmte. De ingrediënten in Hydroxycut verhogen de activiteit van het eiwitje dat aangeeft dat het vet in de mytochondriën verbrand moet worden.

Kortom: Hydroxut maximaliseert je verbranding, houdt hem hoog en je vetten worden brandstof voor warmte dat via je huid verloren gaat. Meer hoef je eigenlijk niet te weten he?

• Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten (diëten)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? N.V.T. het zijn capsules.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 x per dag 3 capsules 45 min voor een maaltijd. en op trainingsdagen 1 dosering een uur voor het trainen.
  • Waar heb je het supplement gekocht? hercules-fitness.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending- Levering binnen 24 uur
  • Wat heb je voor dit supplement betaalt? €64,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. ik zal dit product zeker nog een keer kopen vanwege het feit dat het me enorm heeft geholpen te cutten.

Mijn review:
Mijn ervaringen met dit product zijn zeer goed. ik ben gezakt van 21,3% naar 17% in vet%. Het product stilt de honger goed en zorgt ervoor dat je het een beetje warm krijgt. De energie die je krijgt is lekker meegenomen. Alleen zorgt de dosering die je voor het trainen neemt voor dat 'nerveuze' gevoel, maar dat is te verhelpen met een eiwitshake.

Ben nu weer aan het bulken maar ga het in mijn volgende cut zeker weer gebruiken. hij krijgt van mij een 9 vanwege het nerveuze gevoel en de prijs kon wat lager voor de rest top product.

hydroxycut.jpg

Hydroxycut_Hardcore_ingredients.gif

Laatst bewerkt:
Zal vast wel verboden zijn om een reden?
Is HH-X trouwens beter?

Hydroxycut Hardcore X is net nieuw, we hebben deze sinds enkele dagen in het assortiment. De verbeterde/vernieuwde versie van Hydroxycut Hardcore. Moet volgens Muscletech dus nog beter zijn inderdaad.
(niet verboden dus..)

Bij ons is de nieuwe X versie ook net nieuw binnen.
Aangezien wij nog geen feedback hebben over deze nieuwe versie, durf ik geen oordeel erover geven. Wel komt Muscletech meestal met goede vernieuwde versies op de proppen, maar het is dus wachten op de eerste pioniers die het gaan proberen!:D

Eindelijk is mijn potje Hydroxycut binnen gekomen. Ben 4 mnd (1,80m / 94 kg) geleden begonnen met cardio training. Train gemiddeld 5x per week. Inmiddels weeg ik nu
80,5 kg. Geen extreem dieet gehouden.

- Pilsje vervangen voor witte wijn (alleen in de weekend)
- Geen junkdagen houden maar een junk maaltijd (alleen in de weekend)
- 1x in de 2 weken een fruitdag houden en zo min mogelijk vlees eten

Merk nu dat het allemaal wat langzamer gaat. Hoop dat Hydroxy uitkomst gaat
bieden. Hoop voor 1 april op 73 kg te staan (geen grap). Hebben jullie nog tips laat het mij weten. Ben een beginnende sporter dus jullie kunnen mij een hoop wijsmaken.

hmm, 73 kilo bij 1,80m?

waarom zo weinig?

hmm, 73 kilo bij 1,80m?

waarom zo weinig?

Ideaal gewicht zou 75 kg zijn. Echter probeer ik een reserve in te bouwen dus vandaar 73 kg) Op dit moment doe ik 5 dg per week aan Cardio (max 40 min per keer) in combinatie met Hydroxycut. Je denken aan hardlopen, steppen, roeien etc etc.. Afvallen gaat nu gaat nu wel langzamer. Denk je dat ik anders moet gaan trainen ?

Doe je alleen cardio?

Met alleen cardio en hydroxy cut gebruiken moet je oppassen dat je niet teveel spiermassa gaat verliezen.

Aan de andere kant, wil jij een heel droog atletisch lichaam, 73 kg is wel okay.

Ik weet niet wat je doelen zijn

Doe je alleen cardio?

Met alleen cardio en hydroxy cut gebruiken moet je oppassen dat je niet teveel spiermassa gaat verliezen.

Aan de andere kant, wil jij een heel droog atletisch lichaam, 73 kg is wel okay.

Ik weet niet wat je doelen zijn

Na jaren lang geleefd te hebben van bier en kebab zou een atletische lichaam wel wenselijk zijn. Ik geloof dat een mens kan veranderen. :D

Zolang je in jezelf geloofd en er 100% voor gaat dan kan alles !!

Gebruik nu al 6 dg Hydroxy. Redelijk heftig spul. Ben een beetje onrustig.

Vandaag voor het eerst mee begonnen. Heb eerder Lipo6 gebruikt maar daar merkte ik niet heel veel van. Vandaag 2x 1 capsule gehad Hydroxy en ben echt ****ing onrustig.... zware trainingsdrang dus maar gewoon aan toegeven haha ;)

Hey heb vandaag Hydroxycut Hardcore Binnen. Maar ik gebruik zelf nog nano vapor van muscletech. Kan ik dit dan beter niet combineren omdat er in allebei stimulanten inzitten?

Gr

Zou HHx een beetje normaal te combineren zijn met superpump? Of krijg ik dan een optater van de bom caffeine?

HHX is ook goedkoop verkrijgbaar bij [Link niet meer beschikbaar].

Scheelt zomaar enkele euro's.

Gewenning aan die sjit is naar. [Afbeelding niet meer beschikbaar] Dan heb ik altijd het idee dat het niet meer werkt :)

Ben nu 2 dagen bezig met hydroxicut hardcore en ben echt tevreden !

Alleen op stap ga ik het niet meer gebruiken want ik had het echt TE warm

Eergister een uur voor ik ging lopen 2 pillen gepakt en een dik uur gaan lopen.. ik zweette echt 10 x zo hard en was erna echt niet moe ofzo ik kon met gemak nog een uurtje langer. Voelde mij ook echt goed !

Alhoewel gisteren ik mij niet zo goed voelde.. :d zeker niet met het benauwde weer.

Niet misselijk ofzo maar gewoon nerveus en echt extreem warm. Liep in winkelstraat rond met een doorweekte rug ^^ Toen ik wat water had gedronke ging het wel een stuk beter. Had ook gelezen dat je echt veel water moet drinken maar dat het echt zo nodig was had k toch niet verwacht

Mja zweten is afvallen toch?

Al bij al , prima product ! (tot nu toe)

---------- Toegevoegd om 16:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:54 ----------

Veel (koud) water drinke is de key ;)

en niks qwa vet dan ofwa? lijkt mij straf

Terug
Naar boven