MuscleMeat

**Hyperplasia Mania!**

ECLIPSE zei:
hmm in mr. j's log staat dat 50IU 0.5ml is.. zal ik ff thuis moeten checken.. als ik me niet vergis heb ik 40IU = 0.5ml op mijn insulinespuiten staan

edit: het is niet IU maar U40 indeling.. weet niet of dit nou hetzelfde is ofniet? maarja hij zou zo moeten kloppen ???

had zelf met die naturel uitgerekend dat iedere iu op de 100iu slin spuit... 10mcg igf-1 is...

dus je zit er naast kerel... mr. j zit goed... :cool:

grt eddy

• Topic Starter Topic Starter
nee het klopt wel man.. die U40 is bij mij 0.5ml.. en dus 500mcg.. 0.1ml is dus 100mcg en 0.05 50mcg of ben ik nou gek

ECLIPSE zei:
nee het klopt wel man.. die U40 is bij mij 0.5ml.. en dus 500mcg.. 0.1ml is dus 100mcg en 0.05 50mcg of ben ik nou gek

kan dat bij jou 40iu 0.5ml is ...dan heb je namelijk geen u100 insuline spuiten die meestal worden gebruikt...

nee ik heb een u40 spuit waar 0.5ml in gaat :D

yeah yeah.. wacht maar ! :P

toen ik na het werk thuis kwam was ik een beetje suf en ben ik in slaap gevallen op bed waarna ik na een half uur wakker werd en richting sportschool ben gegaan.. vandaag schouders en traps gepakt.. maar heb sinds ik wakker ben vanmorgen een hele vervelende pijn links in mijn rug.. geen idee waar dat door komt.. gisteravond was er niets aan de hand.. als ik mijn hoofd naar achteren doe voel ik het ten hoogte van mijn traps en als ik mijn hoofd naar rechts draai voel ik het meer in het midden trekken.. heel licht getraind dus.. hele geconcentreerde rustige bewegingen met licht gewicht.. geen opmerkelijke training dus.. de spieren zijn goed warm geworden en alles voelt nu beter aan.. ingesmeerd met glucosacream ;) en nu maar hopen dat deze pijn snel uit de weg is zodat ik weer lekker kan beuken :D

ik heb trouwens die injectienaalden er bij gepakt.. en ze zijn U40, 20IU, 0.5ml ;) dus mijn vorige tabel klopte toch niet helemaal.. alle IU's moeten door 2 worden gedeeld voor de juiste verdeling

Dus hoe ziet het er dan uit? :D

KUNNEN JULLIE DAN potverdomme HELEMAAL NIETS ALLEEN?!?! :P

1ml = 1000mcg = 40IU

1IU = 0.0250ml = 25mcg
20IU = 0.5ml = 500mcg

4IU = 0.1ml = 100mcg
2.4IU = 0.06ml = 60mcg
2IU = 0.05ml = 50mcg
1.2IU = 0.03ml = 30mcg
1IU = 0.025ml = 25mcg

niet op deze insulinespuiten kerel.. ze zijn toch echt 20IU

Microfine insulinespuiten 0,5ml U40 0,30mm (30G) x 8mm

anyways anders houd je gewoon het aantal milliliter aan.. dan zit je altijd goed!

europeman zei:
hier klopt niets van, 100iu is 1 ml

oke let's clear this up aangezien er aardig wat verwarring lijkt te zijn over IU's, mg's en ml's :D

Definition of IU (international unit)

IU (international unit): An international unit (IU) is an internationally accepted amount of a substance. This type of measure is used for the fat-soluble vitamins (such as vitamins A, D and E) and certain hormones, enzymes, and biologicals (such as vaccines).

The definition of an international unit (IU) is generally arbitrary, technical, and eminently forgettable. For example, an IU of vitamin E is the specific biological activity of 0.671 milligrams of d-alpha-tocopherol. Nonetheless, most IUs are quite handy and helpful in use as a means of standardizing measures.

All international units are officially defined by the International Conference for Unification of Formulae.

How do I convert International Units (IU) to milligrams?
IU stands for International Units and is used for the measurement of drugs and vitamins.

Webster's defines IU as: a quantity of a biologic (such as a vitamin) that produces a particular biological effect agreed upon as an international standard

What this means is that IU is dependent on the potency of the substance, and each substance would have a different IU to milligram conversion. For example, 1000 IU of Vitamin C would have a different weight than 1000 IU of Vitamin A

Since each substance would have a different conversion ratio, we cannot put up a conversion for IU to milligrams that covers everything, or even most things. Just too many different substances.

aangezien het insulinenaalden zijn zal in die naald wel 20IU insuline gaan, wat dan overeenkomt met 0.5ml.. maar dat zegt dus niets over het aantal IU's IGF1 LR3.. right or not? we moeten dus niet rekenen in IU's maar in ML's..!

Je hoeft in principe niet met iu's te werken.
Want de vial is 1000mcg per 1 ML!
Dus 100 mcg=0.1ml 50mcg=0.05ml

En trouwens mijn insuline spuiten zijn 50U=0.5ML

lekker getraind vandaag.. de boel liep goed vol en zag er weer uit alsof ik in een dikke kuur zat ;) in mijn biceps had ik echt een wrede pomp.. en de pijn in mijn rug is over :D vanmorgen viel ik 20 min nadat ik wakker werd weer in slaap en om een uur of 6 was ik ook erg slaperig maar heb vol energie kunnen trainen en ben ook nu nog klaarwakker.. ooohhh dit wordt weer een heerlijke kuur :D

top kuurtje gast, en ik hoop dat je voor de 20 weken gaat.

even een korte update :) vrijdag ben ik me de kolere geschrokken.. :P mijn tweede injectie sust/eq.. nog 1 ml te gaan.. en ineens schiet mn linkerquad een paar centimeter naar links (weet je net alsof je je been heen en weer schudt voor een quad/abs pose ;)) terwijl de naald in mn been zit.. zonder dat ik mijn been ookmaar 1mm heb bewogen! shit man wat een pijn deed dat.. ik kwam net onder een warme douche vandaan zoals ik altijd doe voor het injecteren en de naald ging als boter door mn huid.. netjes geaspireerd.. rustig geinjecteerd.. wtf was dat?! anyways met pijn en moeite probeerde ik nog even verder te gaan maar het voelde alles behalve goed dus heb ik de naald eruitgehaald.. vervangen door een nieuwe en rechts de laatste millilitertjes erin gespoten.. links goed gemasseerd en vrolijk verder gehuppeld naar de koelkast na even een paar minuten te hebben gelegen met mijn mond en ogen wijd open :eek: een uur later had ik een enorme bult op mijn been en het pijn (wie geeft me even een knuffel?? :o) gisteren voelde ik het nog steeds en vandaag is de pijn weg.. thank god (ik zag even de fotos voor me van die post over dat ug lab met dat enorme absces op die gast z'n schouder.. *phew*)

vrijdag zaterdag en vandaag niet getraind en morgen begin ik met mijn nieuwe 5daagse split.. vanmorgen was mijn 10e injectie IGF1 LR3.. en ik ben een beetje trillerig geworden (vergelijkbaar met het effect van clen.. maar dan wat erger) geen idee hoe het komt.. en het ziet er een beetje raar uit ;) aan de carbs kan het niet liggen want die zijn vrij hoog.. iemand hier een verklaring voor? gisteren echt een ongelovelijk WREDE neuksessie gehad (pardon my french) mijn onovertrefbare geilheid heeft me van 10 tot 7 overdag in de slaapkamer gehouden.. (met af en toe een korte trip naar de keuken) ik heb mijn bakje rijst dan wel niet helemaal opgegeten gisteren.. maar dat was alleen omdat ik wilde kijken of de IGF1LR3 daadwerkelijk voor staalharde erecties zorgt.. en.. it does :D vrouwtje is veel gewend.. maar ze wist niet wat d'r overkwam ;) de wondere wereld van de pharmaceutica

vandaag heb ik een beetje koppijn maar ik voel me verder heel erg goed.. en ik heb er erg veel zin in :D YEAAAAAAH BUDDY.. AINT NUTTIN BUT A PEANUT!! YEAAAP

morgen een verslagje van mijn eerste workout in het nieuwe splitschema en meer.. ;)

hahaha sounds good! wel uitkijken met je duizeligheid, hou wat snelle carbs bij de hand voor de zekerheid! succes!!

yeah.. ik ben niet echt duizelig.. gewoon trillerig.. mn handen trillen ;)

vannacht werd ik om 3 uur wakker met ongelovelijke HONGER .. slaperig liep ik naar de keuken en heb een bord muesli met een shake gepakt.. nog niet helemaal voldaan zette ik de melk terug en vond tot mijn grote verbazing een grote pan pasta :D tja... minuten later piepte de magnetron en verorberde ik een groot bord pasta :D voldaan kroop ik terug mijn bedje in om vanmorgen wakker te worden met nog meer honger :P 10 eieren.. schaal brinta.. igf1lr3 en turinabol d'r in en aan het werk.. helemaal geen last van trillerigheid vandaag.. en daar ben ik heel erg blij mee :D vanavond gaat de beuk erinnnnnnnnn SWA

gruwelijk.. mijn eerste training in het nieuwe splitschema was zeer geslaagd.. door blessure zijn mijn schouders erg achtergebleven op de rest en dat wil ik de komende tijd goed maken door mijn schouders te prioritiseren (sp?) daarom begin ik de week met een schoudertraining en verder niets :D 6 oefeningen zal door velen van jullie als teveel worden gezien voor zo'n kleine spiergroep maar doordat ik erg licht moet trainen om hevige pijn te omzeilen ga ik voor wat meer sets en meer herhalingen.. ik bouw mijn schoudertraining als volgt op:

ik begin met een press (afwisselend barbell en dumbbell presses) vervolgens doe ik een oefening voor de zijkant (side raises en consorten) en daarna achter (rear lateral raises etc.) daarna nog een oefening voor voor (bv front raises) zijkant (bv side raises met kabel) en achterkant (bv incline bench rear lateral raises) :D mogelijkerwijs doe ik training A B en C om zo elke week mijn schouders te shockeren dus bv.

workout A FRONT SIDE REAR FRONT SIDE REAR
workout B FRONT FRONT SIDE SIDE REAR REAR
workout C FRONT SIDE REAR (triset) x3/4

mijn herhalingen varieren tussen 12 en 25 reps, voor de andere spiergroepen met uitzondering van benen is dit 6-10 herhalingen.

deze schoudertraining was echt GRUWELIJK.. complimentjes stromen weer binnen en ik zie er weer erg vol uit.. de pomp was al niet te houden na 3 grondige opwarmsets en bij elke herhalingen leken er meer aderen op mijn schouders nek en borststreek te verschijnen :D HEERLIJK

voor het trainen de IGF1 LR3 gezet en vergeef me als ik het mis heb maar het lijkt alsof ik wat minder huidplooi tot mijn beschikking heb om mijn midsectie :D geinig aangezien ik teringveel carbs, (goede) vetten en eiwitten naar binnengooi.. heeft iemand het adres van nutral? dan schrijf ik een mooie bedankbrief :D mijn eetlust werkt ook weer erg goed mee.. de laatste weken had ik wat moeite met het binnenkrijgen van grote hoeveelheden vast voedsel maar nu lepel ik het zo weg.. mijn huid lijkt er ook gaver uit te zien.. gewoon.. vitaler zeg maar... 'nutral.. omdat ik het waard ben.. u toch ook?' :P mensen zeggen de laatste dagen dat ik er 'anders' uitzie in mijn gezicht.. oeeehhh hoe zou dat komen? ?? >)

morgen BENEN.. yeah BABY!

Terug
Naar boven