gruwelijk.. mijn eerste training in het nieuwe splitschema was zeer geslaagd.. door blessure zijn mijn schouders erg achtergebleven op de rest en dat wil ik de komende tijd goed maken door mijn schouders te prioritiseren (sp?) daarom begin ik de week met een schoudertraining en verder niets

6 oefeningen zal door velen van jullie als teveel worden gezien voor zo'n kleine spiergroep maar doordat ik erg licht moet trainen om hevige pijn te omzeilen ga ik voor wat meer sets en meer herhalingen.. ik bouw mijn schoudertraining als volgt op:
ik begin met een press (afwisselend barbell en dumbbell presses) vervolgens doe ik een oefening voor de zijkant (side raises en consorten) en daarna achter (rear lateral raises etc.) daarna nog een oefening voor voor (bv front raises) zijkant (bv side raises met kabel) en achterkant (bv incline bench rear lateral raises)

mogelijkerwijs doe ik training A B en C om zo elke week mijn schouders te shockeren dus bv.
workout A FRONT SIDE REAR FRONT SIDE REAR
workout B FRONT FRONT SIDE SIDE REAR REAR
workout C FRONT SIDE REAR (triset) x3/4
mijn herhalingen varieren tussen 12 en 25 reps, voor de andere spiergroepen met uitzondering van benen is dit 6-10 herhalingen.
deze schoudertraining was echt GRUWELIJK.. complimentjes stromen weer binnen en ik zie er weer erg vol uit.. de pomp was al niet te houden na 3 grondige opwarmsets en bij elke herhalingen leken er meer aderen op mijn schouders nek en borststreek te verschijnen

HEERLIJK
voor het trainen de IGF1 LR3 gezet en vergeef me als ik het mis heb maar het lijkt alsof ik wat minder huidplooi tot mijn beschikking heb om mijn midsectie

geinig aangezien ik teringveel carbs, (goede) vetten en eiwitten naar binnengooi.. heeft iemand het adres van nutral? dan schrijf ik een mooie bedankbrief

mijn eetlust werkt ook weer erg goed mee.. de laatste weken had ik wat moeite met het binnenkrijgen van grote hoeveelheden vast voedsel maar nu lepel ik het zo weg.. mijn huid lijkt er ook gaver uit te zien.. gewoon.. vitaler zeg maar... 'nutral.. omdat ik het waard ben.. u toch ook?'

mensen zeggen de laatste dagen dat ik er 'anders' uitzie in mijn gezicht.. oeeehhh hoe zou dat komen? ?? >)
morgen BENEN.. yeah BABY!