AndroidHealthClinic

**Hyperplasia Mania!**

Bezoekers in dit topic

ECLIPSE

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
21 okt 2004
Berichten
3.457
Waardering
3
HYPERPLASIA MANIA
dames en heren.. met groot genoegen introduceer ik u aan mijn nieuwe (, geen igf1 lr3 only;)) kuur.. na een zeer korte (en waarschijnlijk volgens velen hier licht onverantwoorde) rustpauze van 7 weken sinds mijn laatste tren injectie.. ik weet nog niet heel precies wanneer ik ga beginnen.. maar het kan elk moment zijn ;) deze keer gaan we aan de slag met:

steroids

Sustanon 250mg/ml (organon - karachi)
batch nr. 190688XV exp 09/09
en een enkele
batch nr. 160614XV exp 05/09


Boldenone Undecylate 200mg/ml (generic supplements)
batch nr. 352795 exp 02/09

Oral-Turinabol (generic supplements)
batch nr. 945261 exp 01/10

Trenbolone Enanthate (golden gear)
batch nr. TRE105 exp 11/08

IGF1 LR3 (nutral)
batch nr. 050303 exp 06/07

Arimidex (golden gear)
batch nr. AX100 exp 06/08

en met deze schitterende puzzelstukjes leggen we (zoals eerder beschreven in mijn vorige post hier) de volgende puzzel:
als jullie goede resultaten hebben genoemd met dezelfde batchnummers, let me know! because I will..! :D

week 1-10 500mg sustanon 400mg eq/wk
week 1-6 oral turinabol 50mg/d
week 7-12 tren enanthaat 250mg

Week 1-13 0.5mg arimidex/ed

week 1-4 IGF1 LR3 (60-80mcg/d)
week 10(?)-14 IGF1 LR3 (60-80mcg/d)

met als nakuur:

Week 14-17 : 40 mg Nolvadex per dag
Week 14-15 : 50 mg clomid per dag

hoe ik HCG ga toepassen in deze kuur weet ik nog niet precies.. ik hoor goede verhalen over het tot stand houden van de testikelgrootte dmv IGF1 LR3.. dus waar en wanneer in de kuur ik de HCG erin gooi is nog onduidelijk.. na de kuur 4x 2500IU is voor mij iig een winning formula

in alle waarschijnlijkheid, maar nog onder voorbehoud, trek ik deze kuur door zoals besproken in mijn post hier.. met het volgende, als dit het geval is, wordt de nakuur vanzelfsprekend een stuk verschoven ;):

week 11-21 500mg test enanthate
week 11-21 500mg nandrolone decanoate
week 18-23 stanozolol xxmg/ed

week 20-24 IGF1 LR3 60-80mcg/ed

supplements

vitamine c1000 (kruidvat)
vitamine b5 - pantotheenzuur 500mg (de tuinen)
animal pak (universal)
triple strength fish fats (san)
therajoint - glucosamine (iss)
glutamine pro complex (legal gear)
aminotech (universal)
amino xplode (m double you)
megagrow (xxl nutrition)
no xplode (bsn)

oke sinds mijn vorige kuur is hier weinig aan veranderd, alleen gebruik ik nu nog sinds mijn nakuur mega grow van xxl, en pre training gebruik ik no xplode.. als dit op is blijft de rest over in mijn arsenaal..

de b5 neem ik 4-6x verdeeld over de dag met maaltijden, c1000 neem ik zo'n 3-5g (waarvan 1g na het trainen) animal pak bij het ontbijt.. fish fats verdeeld over maaltijden.. therajoint hetzelfde.. glutamine pro complex voor, na het trainen en voor het slapengaan. aminotech na het trainen en amino x plode heb ik altijd bij me voor een snelle 10g eiwitten ;)

verder natuurlijk whey en hier en daar weight gainers en/of maaltijdvervangers.. maar daar heb ik niet echt een vast merk voor.. zie mijn voeding voor verdere details hierover

nutrition

[a] 08.45 60g whey met 250ml magere melk en een grammetje of 75 brinta
[b1] 500g rijst, 400g tonijn, 150g groenten (doperwten, mais, champignons) en een schep sambal
[b2] 1000ml halfvolle melk (35g eiwit)
[b3] 1 serving myodrive met water (40g eiwit 50g carbs)
[c] 18.30 pasta met kip (~150g filet)
[d] 20.00 training
[-] pre-training - 2 bananen
[-] carbo drink (100g koolhydraten) en / of water
[-] direct post training - aminotech (12 tabs)
[e] 22.00 60g whey met melk
[f] 23.00 rijst/pasta met kip/vlees/vis of brinta met whey

dit was mijn dieetplan in mijn vorige kuur.. en ik eet nu ongeveer gelijk.. alleen ga ik rond een uur of 12 ook nog lunchen op mijn werk.. waar ik wat boterhammen achterovergooi met ei en kaas of iets.. erg hoog in carbs maar ik kom (ondanks dat ik nu off cycle ben) haast geen vet aan.. dus ik kan het me veroorloven lekker door te bunkeren.. hier wil ik eigenlijk niets aan veranderen :D gaandeweg zie ik wel of aanpassingen nodig/mogelijk zijn.

training

ok ik begin een nieuwe split.. mijn triceps zijn erg goed gevorderd, maar mijn schouders lopen nog steeds erg achter op de rest (schouders en tri's zijn een beetje mijn zwakke punten) dus heb ik besloten schouders op maandag te doen en los te trainen van de rest.. mijn splitschema gaat er dus zo uitzien:

DAG 1 SCHOUDERS
DAG 2 BENEN KUITEN
DAG 3 RUG TRAPS
DAG 4 BORST KUITEN
DAG 5 ARMEN
DAG 6 RUST
DAG 7 RUST

op de oefeningen ga ik hier verder (nog) niet in.. so that's it for now.. ik laat jullie wel weten als de eerste er weer in zit :D
 
Laatst bewerkt:
Suc6 kerel!
 
succes ermee!

ben benieuwd naar je ervaring met Nutral , heb ook "toevallig" 2 vials liggen.
Wil daar over een paar weken eens aan gaan snoepen.
 
Zo dan, dat is geen kattepis.
Succes kerel.
 
toe maar ipv van igf only....haha suc6
 
Succes bro en dat het allemaal mag lukken.....;-)
 
succes man ziet er lekker doordacht uit ook je sups en je voeding zit goed bro!! knallen
 
Ik zal anders ook een "naturaltje" igf proberen. Kijken wat ik er van vind. Heb dan zo'n beetje wel alle merken gehad:D

Verder suc6 met je kuur!
 
nou jongens ik kon het niet laten.. net voor het trainen 3 tabs (30mg) turinabol achterovergegooid.. een huidplooi vast gepakt en er 60mcg igf1 lr3 in geduwd, en niet wetend wat te verwachten voor alle zekerheid maar een rol dextro energy weggekauwd :P (tevens mijn eerste subcutane injectie.. hallelujah!) en ben gaan trainen.. triceps liepen heerlijk vol (miv a.s. maandag begin ik met de hierboven beschreven split.. vandaag was het triceps/hamstrings/kuiten) maar nog geen overweldigende pomp of iets ;) zometeen gaat de eerste shot sustanon/equipoise erin.. bedankt voor alle positieve reacties en ik hou jullie zeker op de hoogte.. let the party begin!! :D
 
wat lijkt me dat lekker zeg als je wordt ontmaagd door een injectie IGF :D
 
is het ook man.. beetje onhandig als je die huidplooi vast hebt en je buik beweegt doordat je ademt :P maar je voelt er niets van zo'n subcutane injectie.. aaaah i can't wait for the pumps to begin.. :D de sustanon en eq zit er inmiddels ook in.. gaat een stuk makkelijker zonder dat littekenweefsel dat er zat :P
 
trouwens die vloeibare arimidex is smerig man! hoe drinken jullie dat? :P
 
Zeer uitgebreide post waarvoor hulde :D

Wens je ook dit keer veel succes kerel :thumbs:
 
goedemorgen beste heren.. ik heb vannacht HEERLIJK geslapen.. en aangezien dit in geen tijden is voorgekomen vond ik dit vrij opmerkelijk.. weet niet waar het aan ligt.. en lijkt me sterk dat dat een placebo effect is ;) maar het zou natuurlijk puur toeval kunnen zijn.. mocht het komen door de IGF1 LR3 (ik heb er hier en daar over gelezen dat dit een mogelijk effect is) dan ben ik er erg blij mee :D ik zal het dan ook zeker de volgende dagen in de gaten houden.. *tovenaarachtige stem: "You feel.. refreshed"* pluk de dag jongens!
 
hierbij een injectie/doseringsschema voor de nutral igf1 lr3, aangezien een aantal van jullie er moeite mee hadden te doseren

1ml = 1000mcg

1IU = 0.0125ml = 12.5mcg
40IU = 0.5ml = 500mcg


8IU = 0.1ml = 100mcg
4.8IU = 0.06ml = 60mcg
4IU = 0.05ml = 50mcg
2.4IU = 0.03ml = 30mcg
2IU = 0.025ml = 25mcg

klopt dit een beetje? ;)
 
hmm in mr. j's log staat dat 50IU 0.5ml is.. zal ik ff thuis moeten checken.. als ik me niet vergis heb ik 40IU = 0.5ml op mijn insulinespuiten staan

edit: het is niet IU maar U40 indeling.. weet niet of dit nou hetzelfde is ofniet? maarja hij zou zo moeten kloppen ???
 
Laatst bewerkt:
he zie net je plannen!!

je kunt dus niet zo lang van de verbodenvruchtjes afblijven.. :D
in iedergeval veel succes,

greetz
 
Back
Naar boven