AndroidHealthClinic

**Hyperplasia Mania!**

klinkt goed :D
succes :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
in de loop van vanmorgen voelde ik me heel erg ziek.. veel niezen.. ontzettende hoofdpijn.. griepachtige symptonen.. nu heb ik nergens meer last van en voel ik me kiplekker.. erg bizar.. ik houd het in de gaten, doe het vanavond rustig aan (tenminste.. ik probeer het rustig aan te doen ;)) en ga lekker vroeg naar bed..

hoop dat het nix is :thumb:
misschien is het van een injectie ofzo? gebeurt wel eens bij eq schijnt het...

nooit eerder last van gehad.. mijn laatste injectie was vrjidag en dit is mijn 3e kuur met EQ.. nu voel ik me prima btw dus het zal wel niets zijn geweest.. :D maar lief van je dat je je zorgen maakt schat ;)

Wow ... dit interpreteer ik vast verkeerd :D

500g rijst = 350 gr koolhydraten
400 gr tonijn = 100 gr eiwit

dat is nog eens een maaltijd heheh .. die 500g rijst is vast gekookt gewogen?

wij willen pics

AreZje zei:
Wow ... dit interpreteer ik vast verkeerd :D

500g rijst = 350 gr koolhydraten
400 gr tonijn = 100 gr eiwit

dat is nog eens een maaltijd heheh .. die 500g rijst is vast gekookt gewogen?

dit eet ik verdeeld :) en het is ongekookt gewogen.. is gewoon een pak rijst :D

roxxe zei:

zoals je hebt kunnen zien aan die pics die ik van de vials eq heb geschoten heb ik echt een CRAPPY camera :P pics komen nog wel :D ik ben er nog niet klaar voor :D

ok jongens.. mijn lichaam gaf duidelijk aan dat een dag rust beter was dan een moordlustige beentraining dus heb ik een dutje gedaan tussen de maaltijden door en ga nu mijn warme nest in :) vitamine c, zinc, glutamine inname zijn verhoogd, even een nacht goed uitrusten en morgen weer met volle moed ertegenaan.. ik stond net in de douche voor de spiegel en alles ziet er mooi vol uit :) ik voel niet overal een pomp maar zo ziet het er wel uit.. mooie volle spieren :) niet slecht voor week 1.. helemaal niet als ik er nog (1)9 te gaan heb :D oh oh oh wat heb ik er toch zin in.. vandaag was ik erg vrolijk en opgewekt ondanks dat ik me vanmorgen niet al te goed voelde.. alles was op z'n minst een glimlach waard en ik was bijna niet te irriteren.. je zou bijna denken dat ik aan de oestrogenen zit en niet aan de test.. gelukkig ben ik erg GEIL om mijn lak aan pure aggressie naar iedereen om me heen toe te compenseren :D en mijn eerste flesje nutral lijkt alweer bijna op te zijn.. nieuwe spiercellen.. wat een heerlijke gedachte

sjo.. lekker weertje zeg hier teeeeeeering.. kletsnat terug van een GRUWELIJKE training.. rug/traps.. echt heerlijk gewoon.. gisteren ging het voor geen meter.. last van mijn schouder.. geen POWER.. diep triest voelde ik me :P anyways vandaag heb ik het dubbel en dwars goedgemaakt.. mijn pomp is wel erg lekker maar nog niet buitengewoon huidscheurend of iets.. ik kijk het nog even aan en mogelijk gaan we van 80 naar 100mcg ;) maar dat nog even onder voorbehoud.. ik zie er een stuk droger uit.. mijn lichaam voelt anders aan kan het een beetje moeilijk uitleggen.. gewoon anders :P voortaan verwijs ik hiernaar met het 'IGF gevoel ;)) wel lekkerrrrrrrrrr :D heb jij dat ook mr j? ;) wat betreft mijn griepgevoel.. nog een beetje verkouden en lichte keelpijn.. maar stukken beter dan eergisteren.. tot morgen jongens en meisjes. kusje van eclipse

:thumbup:

/me vangt het kusje

THX! :D

Dat je maar een goeie kuur mag hebben, maar dat gaat zo te zien wel goedkomen ;)

oke.. vannacht werd ik wakker met een hevige bloedneus.. die toen ik 's morgens wakker werd nogmaals in het klein werd overgedaan en nu net 10 minuten geleden toen ik zat te scheiten nog een keer in het klein langskwam.. dat is toch 3x binnen 24 uur een bloedneus.. wat de fok!? nu weet ik dat een bloedneus zo goed als altijd onschuldig is.. maar vind dit toch wel een beetje opvallend.. heeft iemand hier een verklaring voor? :) wel heerlijk geslapen verder trouwens :D

nee ouwe :D daarom heb ik er ook geen verklaring voor ;)

vandaag armen :D wat een geile training was dit zeg.. alles liep lekker vol.. kracht voelt als toen ik in mijn vorige kuur met de tren aan het toveren was.. dus ik ben benieuwd tot welke ongekende hoogten mijn kracht in deze kuur zal oplopen :D geen last van bloedneuzen meer en mijn spuitje sust/eq ligt alweer op me te wachten.. vinden jullie dat prikken ook zo leuk? :D

ECLIPSE zei:
oke.. vannacht werd ik wakker met een hevige bloedneus.. die toen ik 's morgens wakker werd nogmaals in het klein werd overgedaan en nu net 10 minuten geleden toen ik zat te scheiten nog een keer in het klein langskwam.. dat is toch 3x binnen 24 uur een bloedneus.. wat de fok!? nu weet ik dat een bloedneus zo goed als altijd onschuldig is.. maar vind dit toch wel een beetje opvallend.. heeft iemand hier een verklaring voor? :) wel heerlijk geslapen verder trouwens :D

Ik weet wel zeker dat dit hoge bloedruk is, ik had dit ook in mijn vorige kuur, ik zou het toch een beetje in de gaten houden, want leuk is het niet, test anders even je bloeddruk.

heb er helemaal geen last meer van gehad.. :) vandaag heerlijk getraind.. dagje vrij dus lekker uitgeslapen.. goed gegeten.. mijn kracht is weer through the roof.. kan er weer heerlijk tegenaan.. helaas wel weer last van mijn schouderblessure die een hele lange tijd is weggebleven.. dus het zijn strikte, langzame herhalingen.. misschien de tren maar vervangen door (of stacken met.. :D) stanozolol? :) verder beetje last van 'numb hands'.. slapende handen??? geen carpaaltunnelsyndroom toch?????? ;)

it better be :D

Terug
Naar boven