Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
) en ga lekker vroeg naar bed..AreZje zei:Wow ... dit interpreteer ik vast verkeerd
500g rijst = 350 gr koolhydraten
400 gr tonijn = 100 gr eiwit
dat is nog eens een maaltijd heheh .. die 500g rijst is vast gekookt gewogen?
en het is ongekookt gewogen.. is gewoon een pak rijst 
roxxe zei:
pics komen nog wel
ik ben er nog niet klaar voor 
vitamine c, zinc, glutamine inname zijn verhoogd, even een nacht goed uitrusten en morgen weer met volle moed ertegenaan.. ik stond net in de douche voor de spiegel en alles ziet er mooi vol uit
ik voel niet overal een pomp maar zo ziet het er wel uit.. mooie volle spieren
niet slecht voor week 1.. helemaal niet als ik er nog (1)9 te gaan heb
oh oh oh wat heb ik er toch zin in.. vandaag was ik erg vrolijk en opgewekt ondanks dat ik me vanmorgen niet al te goed voelde.. alles was op z'n minst een glimlach waard en ik was bijna niet te irriteren.. je zou bijna denken dat ik aan de oestrogenen zit en niet aan de test.. gelukkig ben ik erg GEIL om mijn lak aan pure aggressie naar iedereen om me heen toe te compenseren
en mijn eerste flesje nutral lijkt alweer bijna op te zijn.. nieuwe spiercellen.. wat een heerlijke gedachte
anyways vandaag heb ik het dubbel en dwars goedgemaakt.. mijn pomp is wel erg lekker maar nog niet buitengewoon huidscheurend of iets.. ik kijk het nog even aan en mogelijk gaan we van 80 naar 100mcg
maar dat nog even onder voorbehoud.. ik zie er een stuk droger uit.. mijn lichaam voelt anders aan kan het een beetje moeilijk uitleggen.. gewoon anders
voortaan verwijs ik hiernaar met het 'IGF gevoel
) wel lekkerrrrrrrrrr
heb jij dat ook mr j?
wat betreft mijn griepgevoel.. nog een beetje verkouden en lichte keelpijn.. maar stukken beter dan eergisteren.. tot morgen jongens en meisjes. kusje van eclipse
wel heerlijk geslapen verder trouwens 
wat een geile training was dit zeg.. alles liep lekker vol.. kracht voelt als toen ik in mijn vorige kuur met de tren aan het toveren was.. dus ik ben benieuwd tot welke ongekende hoogten mijn kracht in deze kuur zal oplopen
geen last van bloedneuzen meer en mijn spuitje sust/eq ligt alweer op me te wachten.. vinden jullie dat prikken ook zo leuk? 
ECLIPSE zei:oke.. vannacht werd ik wakker met een hevige bloedneus.. die toen ik 's morgens wakker werd nogmaals in het klein werd overgedaan en nu net 10 minuten geleden toen ik zat te scheiten nog een keer in het klein langskwam.. dat is toch 3x binnen 24 uur een bloedneus.. wat de fok!? nu weet ik dat een bloedneus zo goed als altijd onschuldig is.. maar vind dit toch wel een beetje opvallend.. heeft iemand hier een verklaring voor?wel heerlijk geslapen verder trouwens
![]()
vandaag heerlijk getraind.. dagje vrij dus lekker uitgeslapen.. goed gegeten.. mijn kracht is weer through the roof.. kan er weer heerlijk tegenaan.. helaas wel weer last van mijn schouderblessure die een hele lange tijd is weggebleven.. dus het zijn strikte, langzame herhalingen.. misschien de tren maar vervangen door (of stacken met..
) stanozolol?
verder beetje last van 'numb hands'.. slapende handen
geen carpaaltunnelsyndroom toch

ECLIPSE zei:verder beetje last van 'numb hands'.. slapende handengeen carpaaltunnelsyndroom toch
![]()
![]()