XXL Nutrition

Hypertrofie, hoe berekenen je het?

raoulnabuurs

Novice
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
87kg
Vetpercentage
10%
Wie kan mij wat wijzer maken betreft het cutten met Hypertrofie. Hoog in de eiwitten en vetten en zeer laag in je kcal inname. Je spiermassa is blijvend of komt zelfs nog een heel klein beetje aan.

Nadat ik het hele internet heb afgespeurd ben ik al heel wat wijzer geworden. Alleen mis ik nog hoe ze dit berekenen. Iemand enig idee?

Alvast bedankt!!!

Groet,
Raoul

Geloof je het zelf? Tijdens de cut ga je massa inleveren, tenzij je net bent begonnen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben er nu al een tijdje mee bezig ben 6 % vetpercentage gezakt, en heb vantevoren en daarna fotos genomen. Ben qua spiermassa sowieso niets tot bijna niets afgevallen. Train nu zon 7 jaar

---------- Toegevoegd om 20:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:27 ----------

Dus alleen wat vet en vocht..

Ik ben er nu al een tijdje mee bezig ben 6 % vetpercentage gezakt, en heb vantevoren en daarna fotos genomen. Ben qua spiermassa sowieso niets tot bijna niets afgevallen. Train nu zon 7 jaar

---------- Toegevoegd om 20:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:27 ----------

Dus alleen wat vet en vocht..

Wat wil je nog weten dan? Het lijkt erop dat jij hier de expert bent met zulke resultaten.

• Topic Starter Topic Starter
Mijn personal trainer maakt de voedingschemas, maar wil het zelf gaan doen. Vandaar mijn vraag of iemand weet hoe je dat berekend

Hypertrofie, hoe berekenen je het?
Nidirlands is nit jou beterste vak blijkbaar!!

Wat ik zelf doe is (lengte van de benen x breedte van de schouders) = morpishm x
pi.jpg

Dan kom je aardig in de buurt

Terug
Naar boven