XXL Nutrition

I goes doggcrapp 2009

• Topic Starter Topic Starter
héhé :D

neem je nog iets van pre-workout booster ofzo?

Nee, nu gewoon niks, dankzij die antibiotica... :mad: ook geen creatine pwo. Volgende week begin ik daar weer mee. Pre-wo booster (NOX-pump; half zakje) neem ik sowieso enkel als ik me wat moe/slap voel.

yeah, aardappelen + hamburgers als PWO gaven mij ook altijd veel kracht voor de training, in tegenstelling tot rijst met kip idd... leek bijna of ik 3 dagen niets gegeten had. goede training wel, ben jaloers op je flyes!

yeah, aardappelen + hamburgers als PWO gaven mij ook altijd veel kracht voor de training, in tegenstelling tot rijst met kip idd... leek bijna of ik 3 dagen niets gegeten had. goede training wel, ben jaloers op je flyes!

idd, die gaan hier echt wel lekker!

Moeizame training toch weer vandaag. Weer doodgaan op die frontsquats...
Laatste dag met antibiotica (eindelijk!!), weer van start gegaan met 5g crea pwo

Barbell curl (1rp) 17x44 (16x44)

Hammer curl (1ss) 9x18 (9x18)

Er zat nog nét eentje meer in, maar wou niet cheaten.

DB calve raise (1ss) 8x25 (8x24)

Leg curls (1rp) 25x13,75 (25x12,5)

Frontsquat (1ss + wm) 6x92,5 20x70 (7x90 20x67,5)

De benen kunnen duidelijk meer reps aan, de core niet... :(

Cable crunches (2ss) 25x40 20x50 (12x55 8x62,5)

Voor de verandering eens op reps

Vandaag voor de tweede maal op rij een belabberde training, maar dan ook echt BELABBERD! Op iedere eerste rp-set al een fail na een rep of 6-7, terwijl dat normaliter tss 8-10 ligt. Zelfs na de yates row voelde m'n onderrug bagger aan, en dat is zeker niet normaal. Zondag ook al last met m'n core tijdens frontsquats, dus dat lijkt me een duidelijk teken dat er rust nodig is. Ik stop dus ook stante pede met deze DC-cycle.

Donderdag ga ik wel licht trainen en dan ga ik maandag van start met texas method. Als dat me bevalt (wat ik betwijfel), ga ik een tijdje daarmee verder, en anders gooi ik er eens terug een split-schema in voor een week of 8. Maar dat zien we dan wel weer, mss start ik gewoon weer DC, we shall see.

Incline BP (1rp) 13x82,5 (17x80)

DB OH-press (1rp) 15x29 (18x28)

Lateral raises (2ss) 12x10 8x12 (12x10 7x12)

CGBP (1rp) 13x75 (16x72,5)

Yates row (1ss) 9x80 (8x80)

Seated cable rows (1rp) 18x97,5 (19x95)

Vind eht toch niet slecht vor een belabberde training ;)
Veel succes met TM, hopelijk bevalt die!

Ik snap niet waarom je na 2 a 3 maanden al stopt met DC. überhaupt met een schema.

Zo kun je toch nooit zien wat wel of niet werkt voor je?

Ik snap niet waarom je na 2 a 3 maanden al stopt met DC. überhaupt met een schema.

Zo kun je toch nooit zien wat wel of niet werkt voor je?

Beetje lezen hé, ik stop helemaal niet met DC, ik ga er gewoon even tussenuit. Dat kan 2 weken zijn, maar dat kan ook 10 weken zijn. En DC werkt gewoon, dat zie je zo... check m'n vooruitgang in kg sinds januari (op vorige pagina denk ik).

Maar goed, ik ga gewoon verder met loggen hier, ook al is het een tijdje geen DC.

Beetje lezen hé, ik stop helemaal niet met DC, ik ga er gewoon even tussenuit. Dat kan 2 weken zijn, maar dat kan ook 10 weken zijn. En DC werkt gewoon, dat zie je zo... check m'n vooruitgang in kg sinds januari (op vorige pagina denk ik).

Maar goed, ik ga gewoon verder met loggen hier, ook al is het een tijdje geen DC.
Zeker Indekay! gewoon doorgaan met loggen, werkt altijd motiverend!

Na 8 tot 10 weken blast een cruise van 10 tot 14 dagen he.;)

Donderdag ga ik wel licht trainen en dan ga ik maandag van start met texas method. Als dat me bevalt (wat ik betwijfel), ga ik een tijdje daarmee verder, en anders gooi ik er eens terug een split-schema in voor een week of 8. Maar dat zien we dan wel weer, mss start ik gewoon weer DC, we shall see.
klinkt niet echt als een cruise van 2 weken maar eerder een totale overstap op een ander schema, maar het zal wel aan mij liggen.

Vandaag:

45° db curl (1rp) 18x21 (18x21)

Ik ging voor evenaring en dat is me net gelukt, zonder overschot echter

Reverse curl (1rp) 17x36 (17x36)

Volgende DC-cycle alle onderarm oefeningen straight-setted

Calve raise (1rp) 23x20 (22x20)

Om en om straight-setten en rp-setten werkt wel goed vind ik.

RDL (vanaf hier dus iets rustiger getraind)

10x60
10x80
10x90
10x100

Barbell lunges (nét plaats genoeg buiten m'n rek)

12x20
12x40
12x50

Side bends

15x22
12x28
12x32
12x36
evenaring van vorige keer, maar meer volume

Goed, en nu rust tot volgende week!

klinkt niet echt als een cruise van 2 weken maar eerder een totale overstap op een ander schema, maar het zal wel aan mij liggen.

Het ligt inderdaad aan jou :D

indekay zei:
Maar dat zien we dan wel weer, mss start ik gewoon weer DC, we shall see.

Ik weet op dit moment gewoon nog niet als ik nood heb aan verandering of niet, dat weet ik pas na m'n 2 weken deload. Meestal verlang ik na een week al terug om m'n DC-log verder te zetten, maar als dat niet het geval is, ga ik een tijdje verder met een ander schema, alvorens weer verder te DC'en.

Verstaanbaar nu?

Het ligt inderdaad aan jou :D

Ik weet op dit moment gewoon nog niet als ik nood heb aan verandering of niet, dat weet ik pas na m'n 2 weken deload. Meestal verlang ik na een week al terug om m'n DC-log verder te zetten, maar als dat niet het geval is, ga ik een tijdje verder met een ander schema, alvorens weer verder te DC'en.

Verstaanbaar nu?
Leg je nu net aan jezelf uit wat je ging doen :D? :roflol:

Reverse curl (1rp) 17x36 (17x36)

Volgende DC-cycle alle onderarm oefeningen straight-setted

Calve raise (1rp) 23x20 (22x20)

Om en om straight-setten en rp-setten werkt wel goed vind ik.

Dat is toch altijd de bedoeling?

Doe je deze niet volgens het 1sec presses/raisen, 5sec tot maximale stretch, 10/15sec in max stretch vasthouden?

Dat is toch altijd de bedoeling?

Doe je deze niet volgens het 1sec presses/raisen, 5sec tot maximale stretch, 10/15sec in max stretch vasthouden?

Je moet echt wel eens doorheen m'n log lezen hoor, voor je zulke vragen stelt.

1. nee
2. ja, geen 15 sec, maar 5 sec. maximum stretch

Terug
Naar boven