Fitness Seller

I goes doggcrapp 2009

Nette MP, en die dips zijn dat chest dips?

• Topic Starter Topic Starter
mc. chick zei:
:eek: monster triceps. 45kg per arm. Dat zijn flinke db kickbacks omgerekend :D

Haha, good one. Enkel Ciko kon kickbacks met dat gewicht :D

Update:
Woensdag laatste DC training.
Morgen start ik met m'n stack en vanavond ook al met B12-injecties (1mg om de dag). Ik heb nog altijd wat last van afgelopen verkoudheid en voel me dikwijls lui/moe, dus even zien als B12 helpt om de energie en weerstand wat op te krikken.

Zo ga ik tewerk met de stack:

week 1-4: 4 caps mass-fx
week 3-6: 4 caps hyperdrol
week 5-7: 3 caps 11-oxo

Ben eens benieuwd wat die stack gaat doen voor je, verwacht je er zelf veel van?

Goede training. Ik ben benieuwd of je na de deload die dips wel overstijgt.
Of gooi je ze eruit?

En hoe lang ga je deloaden kerel? Of ga je dat op de feel doen?

Ben eens benieuwd wat die stack gaat doen voor je, verwacht je er zelf veel van?

Misschien wat voller/harder in de spiegel... we zullen zien.

Mugje zei:
Goede training. Ik ben benieuwd of je na de deload die dips wel overstijgt.
Of gooi je ze eruit?

En hoe lang ga je deloaden kerel? Of ga je dat op de feel doen?

Deload altijd 2 weken. Is trouwens geen excuus om niet hard te trainen hoor ;) Sowieso ga ik eens checken om T-bars te doen.

Maar hoezo de dips niet overstijgen? Heb nog dips gedaan +30kg :p

Misschien wat voller/harder in de spiegel... we zullen zien.

Deload altijd 2 weken. Is trouwens geen excuus om niet hard te trainen hoor ;) Sowieso ga ik eens checken om T-bars te doen.

Maar hoezo de dips niet overstijgen? Heb nog dips gedaan +30kg :p
Nou wat sta je dan te prutsen!:D

Nou wat sta je dan te prutsen!:D

Haha. Dat was een rep of 4-6 max. Nu zit ik met m'n eerste setje aan 10 reps met 15kg.

Verder ga ik vanavond niet trainen (gisterenavond plots 't vliegend schijt gehad en als gevolg ook weer amper geslapen) :mad: Iets verkeerd gegeten ofzo zeker :dunno:

+ Vandaag heb ik ook nog wat last in m'n hamstrings door die RDL, dus een extra dagje rust zal geen kwaad kunnen.

Net afgelopen:

spider curl (15x38) 16x38
Met veel moeite. Oefening vliegt eruit, de progressie is te verwaarlozen.

Wrist curl 1SS (12x37.5) 12x40

DB Calve raise (23x17) 22x18
...hoe een dumbbell van 18kg zwaar kan zijn om lang vast te houden door die wrist curl :s

Fullsquat 1SS + WM (5x102.5 20x65) 6x105 20x67.5
Zeer tevreden. Een zevende rep zat er ook nog in, maar tijdens de zesde neigde ik al te veel voorover te buigen, dus niet meer gedaan. Vanaf nu is deze stretch ook écht niet leuk meer.

Om de mensen die denken dat DC ook maar eventjes 1 setje is, post ik ook eens m'n voorbereiding:

15x20
10x60
8x70
8x80
6x90
6x105 (de straight set)
20x67.5 (de widowmaker) Deze was overigens 14x, dan even neerleggen en 5x diep ademhalen, en er dan nog 6 uitpersen. Dan direct 60 seconden stretch.

Zoals je kunt zien is 't niet zomaar eventjes relaxed 1 setje doen.

Glute ham raises (18xBW) 20xBW

Sit ups (12x +10 10x +15) 15x +10 12x +15
Deze gaat er ook uit. Ik kan m'n bankje niet voldoende decline zetten om deftige sit-ups te doen.

Zeer tevreden dus over deze laatste training. De volgende 2 weken zijn deload en de bedoeling is om wat uit te testen met de volgende oefeningen:

Box squat (ter verbetering van m'n explosiviteit bij squat en DL)
Goodmornings (assistance DL)
T-bar rows (heb geen adapter voor m'n halter, dus even experimenteren)

Heel netjes die Full Squats! Flinke progressie!
Leg jij die bar ook nog neer bij de widowmakers:eek:
Ik doe ze breathing style:).

Ik zat er eerst ook aan te denken om GM's in mijn schema te doen toen ik begon met DC.
Maar je kunt ze niet echt tot failure doen, dat vind ik dan weer wat jammer:)

Eerste deload:

Deadlift

12x60
10x80
8x100
6x120
5x3x130 (enkel laatste rep met mixed grip, eerste 2 overhandse grip)
12x80

M'n grip sucks! Had ik maar wat vroeger gestart met 't aanhouden van een overhandse grip.

T-bar rows

12x20
10x30
8x40
6x50

Een try-out. uiteinde van de halter in de hoek en hupsakee. Veeeel vetter dan die saaie toestellen in de gym.

Towel chins

6x bw
6x bw
4x bw

Heh, viel dat even flink tegen :o

Clean & press

2x6x60

Overhead press

8x60

Rear delt flyes

10x6
10x8
10x9

Update:

Ik heb nu in totaal 3 B12-injecties gezet, en merk nu duidelijk al een toename van m'n eetlust. Gisteren had ik de hele dag door honger. Ik dacht eventjes dat 't een alleenstaande dag ging worden, maar neen, vandaag ook... ik lijk wel onverzadigbaar.

Even schetsen:
Normaal eet ik post-wo 100g puree + 250 kip.
Vandaag: 100g puree + 250g kip, kort gevolgd door 4 volkoren boterhammen met 100g kipfilet (beleg) en :o speculoospasta :o en nu zit ik NOG met een hongergevoel :eek:

Vandaag ook begonnen met Mass-fx.

Laatst bewerkt:
Vreten maar die handel, moet ik ook eens proberen die injecties want hongergevoel is soms nog wel eens het probleem bij mij.

Wat is de meerwaarde van die towel chins, of is het gewoon een manier om je handdoek naar de kloten te helpen?

goed bezig!

Nog flinke gewichten voor een deload anders...
Ik pak nu in mijn deload/cruise lichte gewichtjes waar ik 15-20 reps mee maak.

Vreten maar die handel, moet ik ook eens proberen die injecties want hongergevoel is soms nog wel eens het probleem bij mij.

Wat is de meerwaarde van die towel chins, of is het gewoon een manier om je handdoek naar de kloten te helpen?

Grip versterken en voor de afwisseling.

nicolas24 zei:

Thnx!

Mugje zei:
Nog flinke gewichten voor een deload anders...
Ik pak nu in mijn deload/cruise lichte gewichtjes waar ik 15-20 reps mee maak.

Deload is geen excuus om 't even ultralicht te maken. Sowieso ga ik volgende week wel wat lichter trainen, maar per spiergroep (maandag = borst licht). Zo ga ik woensdag nog eens naar de sportschool voor legpresses en leg extensions, veel reps.

Vandaag ook gewogen. 74.8kg
0.8 erbij in 2 weken. Gaat goed dus.

Update:

Ik ben nu 1 week bezig met massFX, uiteraard merk ik nog geen drol, maar dat verwachtte ik ook niet. Nog altijd "last" van vreetbuien van de B12. Ook ben ik afgekickt van de koffie :D en dat bevalt me wel. Ik slaap veel vlugger in en langer aan 1 stuk, en kom veel frisser voor de dag :).

Training van vandaag:

BP
15x20
12x50
10x60
6x80
2x90
3x1x100
6x90

Teleurstellend! Het plan was om aan 3x1x110 te komen (ofzo), maar een vreemd (stram, alsof ze niet meer gewend zijn aan training) gevoel in schouders weerhield me hiervan. Erg vaag.

sumoDL
12x60
10x80
8x100
6x120
3x130
2x140
2x150

Meer kracht met sumo-style, ook betere grip (alles met normale grip!). Nog aan het twijfelen of ik conventioneel of sumo-style ga DL'en in m'n volgende DC-cycle.

Pendlay row
12x40
10x50
8x60
6x70 (te veel cheat bij meer dan 6 reps)

Yates row
10x60
8x80

Lekker. Dit wordt ingevoegd volgende week. 80kg was nog iets teveel voor een zuivere uitvoering (te veel de neiging om leg-drive te gebruiken).

4 sets Cable curl. Geen idee welk gewicht, gewoon progressief bijgegooid

4 sets Triceps cable extensions.

Oefeningen aan de kabel waren een try-out. Maar man, wat haat ik kabel-oefeningen. Komen er niet in, free weight all the way!!!

+ nog een lading cable crunches

ALGEMEEN:
Ik heb de afgelopen week amper 1 keer überlicht getraind (wat lange sets op legpress en leg extensions woensdag). Doe ik niet meer, vanaf nu wordt er in de deload net even hard getraind als bij DC. Ik had vandaag het gevoel dat ik al kracht verloren had... dat is mss meer mentaal, maar een goede mentale boost is sowieso al 10kg extra :p

Terug
Naar boven