AndroidHealthClinic

I :heart:Deadlift!

MacB

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
6
okey...vandaag was rugtraining..nooit zo een zin in, maargoed.

bij ons in de gym hebben we geen echte DL mogelijkheid, maar zo een raar apparaat van nautiles. lijkt beetje op een T-bar row ding , alleen dan kan je hem op meerdere manieren vastpakken (draaibare handvaten).
Vind DL'en op dat ding altijd mega k*t omdat je beetje schuin naar achter staat (voorkant is verhoogd).

Maar er was helemaal niemand dus ik dacht, ik maak mn eigen ECHTE DL wel ff.
stang van de benches gepakt, schijven erop en gaan met die banaan.

EEN WERELD VAN VERSCHIL. het voelde gewoon veel beter, geen "pijn" in mn rug dat op spit ofzo leek(wat ik bij die t-bar had)..maar gewoon lekkere failure 'pijn'

enige k*tte was dat mn handen(zelfs met handschoenen) elke x weggleden van de stang na 4-5 reps. moet ff nieuwe halen dus.

dus..aanrader voor de mensen die ook geen echte DL mogelijkheid hebben in de gym en opgescheept zitten met zo een t-bar :D:D:D (moest het gewoon ff kwijt)

Je hebt gedeadlift met een olympic barbell dan ?
Damn, daar kunnen we alleen maar van dromen:o

Ik haat die olympische stangen die dan in het midden glad zijn... Ik wil grip. :D
Heb bij mijn gym een oude roestige stang die ik voor deadliften kan gebruiken, heerlijke grip.

Alleen zonde dat ik de komende tijd niet fatsoenlijk meer kan squaten en deadliften. Eerst mijn onderrug maar weer eens versterken en laten genezen.

Is idd een wereld van veschil.

You tasted the DL

• Topic Starter Topic Starter
Ik haat die olympische stangen die dan in het midden glad zijn... Ik wil grip. :D
Heb bij mijn gym een oude roestige stang die ik voor deadliften kan gebruiken, heerlijke grip.

Alleen zonde dat ik de komende tijd niet fatsoenlijk meer kan squaten en deadliften. Eerst mijn onderrug maar weer eens versterken en laten genezen.

die stang heeft grotendeels gewoon grip, alleen in het midden zijn 2 plekken waar geen grip zit.maar daar pak ik hem toch nooit

magnesiumpoeder doet wonderen!!!

zijn ze niet blij mee in mn gym denk ik...is niet echt op bb'en gericht, en als je een dumbbell laat fl*kkeren van 30cm kijken ze je al nijdig aan :P (ondanks dat ze op die plaatsen wel rubberen matten op de grond hebben)

Boeiend verhaaltje;).

Deadliften op een apparaat? Ik weet niet anders dan met een stang....

Lekker he :D Maar met mixed grip kan je de stang toch wel langer vasthouden lijkt me?

interessant topic

okey...vandaag was rugtraining..nooit zo een zin in, maargoed.

bij ons in de gym hebben we geen echte DL mogelijkheid, maar zo een raar apparaat van nautiles. lijkt beetje op een T-bar row ding , alleen dan kan je hem op meerdere manieren vastpakken (draaibare handvaten).
Vind DL'en op dat ding altijd mega k*t omdat je beetje schuin naar achter staat (voorkant is verhoogd).

Maar er was helemaal niemand dus ik dacht, ik maak mn eigen ECHTE DL wel ff.
stang van de benches gepakt, schijven erop en gaan met die banaan.

EEN WERELD VAN VERSCHIL. het voelde gewoon veel beter, geen "pijn" in mn rug dat op spit ofzo leek(wat ik bij die t-bar had)..maar gewoon lekkere failure 'pijn'

enige k*tte was dat mn handen(zelfs met handschoenen) elke x weggleden van de stang na 4-5 reps. moet ff nieuwe halen dus.

dus..aanrader voor de mensen die ook geen echte DL mogelijkheid hebben in de gym en opgescheept zitten met zo een t-bar :D:D:D (moest het gewoon ff kwijt)

Nieuwe handen?

Als je zeer hebt in je rug niet doen man, machine is trouwes ook niet gemaakt voor te deadliften.

Wij hebben een decline BP bankje staan in onze gym waar nooit een stang ligt. Reden: ik en een aantal anderen gebruiken die stang altijd voor squatten en deadliften :D (ook bij ons geen echt squatrek aanwezig)

Thats the shit, niemand deadlift bij ons ook. Niemand BOR, squat, MP zelfs...

Rare gyms, zonder squat-/deadlift-rek... kan me dat echt niet voorstellen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven