MuscleMeat

I love Techno

Ik ben er ZEKER.
I :heart: techno is een jaarlijkse traditie, al 5 jaar op rij ben ik erbij.
Kraftwerk is verleden jaar geweest...
Ik kan haast niet wachten tot 10 november :banana:

Edit: heb juist de line-up gezien. Ziet er weeral goed uit, Miss Kitten, Dj Ghost... !!!

Laatst bewerkt:
Ik ben ook aanwezig :banana: kan ik niet missen als techno fan alloewel er veel electro bijzit.

• Topic Starter Topic Starter
I know en ik heb het gemist.:( Dit wordt m'n eerste keer.

Ik hoop dat de sfeer goed zit (niet te veel marginale gastjes hoop ik, juist daarvoor ben ik een beetje bang:()

Iedereen komt er om te feesten...
Als je op zo'n plaatselijke fuif komt, moet je oppassen of je hebt ruzie, dat heb je op zo'n feestjes toch nooit niet

THE LINE-UP IS COMPLETE!

Underworld (live) | Dave Clarke | Justice (live) | Goose (live) | Technasia dj set | Miss Kittin & The Hacker (live) | Digitalism (live) | Rush | Trentemøller (live) | Adam Beyer | Felix Da Housecat | Dr.Lektroluv | Ben Sims | Klaxons (live) | Ellen Allien | Sven Wittekind (live) | Mathew Jonson (live) | Boys Noize | Marco Bailey | Erol Alkan | Redshape (live) | British Murder Boys | Marco Remus | Stephan Bodzin | Felix Kröcher | DJ Ghost | 2000 And One | MSTRKRFT | Gui Boratto (live) | Simian Mobile Disco (live) | Len Faki | Electronmike vs. Bernd Isaac | Cosy Mozzy | Monica Electronica

Zalig gewoon, die Line-Up !!

Die line-up is idd niet mis. Hoeveelste editie is dit? Inmiddels toch wel zo'n beetje de 10e of niet?

Wat betekent die (live) tussen de artiesten ? Zij spelen dus gewoon live op podium, terwijl de rest van de artiesten gewoon afgespeeld worden door een speaker ofzo ?

Wat betekent die (live) tussen de artiesten ? Zij spelen dus gewoon live op podium, terwijl de rest van de artiesten gewoon afgespeeld worden door een speaker ofzo ?

Haha nee live is om te onderscheiden tussen de DJ's en de jongens die het met sequencers en synthesizers ed doen.

Echt helemaal live wordt techno natuurlijk nooit.

daar ben ik n paar keer geweest,ben daar nu beetje te oud voor :D
De muziek is ook n beetje te eentonig geworden

THE LINE-UP IS COMPLETE!

Underworld (live) | Dave Clarke | Justice (live) | Goose (live) | Technasia dj set | Miss Kittin & The Hacker (live) | Digitalism (live) | Rush | Trentemøller (live) | Adam Beyer | Felix Da Housecat | Dr.Lektroluv | Ben Sims | Klaxons (live) | Ellen Allien | Sven Wittekind (live) | Mathew Jonson (live) | Boys Noize | Marco Bailey | Erol Alkan | Redshape (live) | British Murder Boys | Marco Remus | Stephan Bodzin | Felix Kröcher | DJ Ghost | 2000 And One | MSTRKRFT | Gui Boratto (live) | Simian Mobile Disco (live) | Len Faki | Electronmike vs. Bernd Isaac | Cosy Mozzy | Monica Electronica

Zalig gewoon, die Line-Up !!

Echt wel grote namen van goede dj's !!!
Dave Clarke komt ook elk jaar

43€ in voorverkoop mannen ! Dik in orde !! PARTY

Het feesje van het najaar !

Op de site van ILoveTehcno kan je lezen dat ze een 'zero tolerant drug policy hanteren'. Het is niet duidelijk of ze je voor de ingang controleren adhv de tekst, dus hoe zit dat eigenlijk ?

laat maar zitte veeel te veel volk :treuren:
een keer geweest (met prodigy) en geen 2de keer meer, misschien wel naar basshunter

Op de site van ILoveTehcno kan je lezen dat ze een 'zero tolerant drug policy hanteren'. Het is niet duidelijk of ze je voor de ingang controleren adhv de tekst, dus hoe zit dat eigenlijk ?

Voor je naar binnen gaat passeer je voorbij 2, 3 rijen flikken met honden die je controleren. heupzakjes enzo...
Doch lukt het meestal wel bij de meesten om binnen te gaan met...

Je moet buiten dan eens kijken langs die muur, wat er daar allemaal niet ligt ! Alles wat er maar bestaat en met hopen.

Vorig jaar geweest. Ben eigenlijk meer van de hardcore, maar een maatje van me is helemaal into de techno. Dus waarschijnlijk wil die dit jaar weer en dan ga ik gewoon mee voor de sfeer/gezelligheid.

Voor je naar binnen gaat passeer je voorbij 2, 3 rijen flikken met honden die je controleren. heupzakjes enzo...
Doch lukt het meestal wel bij de meesten om binnen te gaan met...

Je moet buiten dan eens kijken langs die muur, wat er daar allemaal niet ligt ! Alles wat er maar bestaat en met hopen.

Damn, ik durf die risico niet nemen.
Genoeg mensen te vinden dus die binnen wel verkopen dan i guess ?

Terug
Naar boven