Fitness Seller

I love Techno

• Topic Starter Topic Starter
moet je me maar eens pm en wanneer je verandert, ik verhuis volgende week ook naar gent. '(gasmeterlaan)

Gasmeterlaan is helemaal niet ver van waar ik dus woon, das pal naast rabot.
We zullen eens iets gaan drinken.

Woon je eerder dicht bij de wondelgemstraat of eerder dicht bij tolpoort ?(want jah, tis een erg lange straat hé:p)

@the pince: thx. Karma on the way.

Sen S is erg dicht bij et centrum.
zie mappy:
Mappy - Stedenkaart

Rogge is iets vernieuwd ja, de 'buikspieren' ruimte is groter geworden en ze hebben een paar grote machines gekocht, maar ik train altijd achteraan waar de free weights staan en dat is jammer genoeg onveranderd geblven (ze hebben wel paar nieuwe shiny dumbbells gekocht, maar gewoon de oude vervangen, dus geen grotere gewichten)

Woon je eerder dicht bij de wondelgemstraat of eerder dicht bij tolpoort ?(want jah, tis een erg lange straat hé:p)

Thx man !! Graag gedaan ! Heb enorm veel setjes, van iedereen en overal ! Al de beste dj's en dancings in Belgium en Ibiza ! Actief in't nachleven en ken veel dj's !
En idd, echt wel lange baan é !
En als jullie iets ga gaan drinken, let me know ! I'll come with you guys !
Knn we in't stad x gaan wa ! ;)

Sen S is erg dicht bij et centrum.
zie mappy:
Mappy - Stedenkaart

Rogge is iets vernieuwd ja, de 'buikspieren' ruimte is groter geworden en ze hebben een paar grote machines gekocht, maar ik train altijd achteraan waar de free weights staan en dat is jammer genoeg onveranderd geblven (ze hebben wel paar nieuwe shiny dumbbells gekocht, maar gewoon de oude vervangen, dus geen grotere gewichten)

s&s lijkt me wel interessant, maar is dat net iets te ver ???
met de fiets ben je imo onmiddelijk bekaf.

hoe zit het met die "nolimits" gym? die blijkt dicht in de buurt van mijn kot te zijn, maar ziet er weer een health center uit.

Thx man !! Graag gedaan ! Heb enorm veel setjes, van iedereen en overal ! Al de beste dj's en dancings in Belgium en Ibiza ! Actief in't nachleven en ken veel dj's !
En idd, echt wel lange baan é !
En als jullie iets ga gaan drinken, let me know ! I'll come with you guys !
Knn we in't stad x gaan wa ! ;)

is goed ;)

Dat is goed, want ik zoek constant naar nieuw soort muziek. Ben zelfs sinds kort into techno en dance en ben er verzot op, dus hoe meer artiesten ik ken, hoe beter.:D

Ik woon btw in Ijskelderstraat. (Parallel met wondelgemstraat, maar veel minder bekend)

s&s lijkt me wel interessant, maar is dat net iets te ver ???
met de fiets ben je imo onmiddelijk bekaf.

hoe zit het met die "nolimits" gym? die blijkt dicht in de buurt van mijn kot te zijn, maar ziet er weer een health center uit.

Ja, ik ging ervanuit dat ik een auto ga hebben, vandaar dat ik daar wou trainen omdat het echt hardcore is (the locust traint daar).

Maar jacky is ook een optie. Die is gelegen in ekkergem dichtbij de flikkenbureau. Ook hardcore. Nolimits ken ik niet, waar is dat mss ?
Mijn abbo verloopt in maart/april, dus ik heb nog wat tijd.

NoLimits Fitness Gent

ik ben er ook maar via de site van de stad gent opgeraakt :roflol:
volgens mappy het dichtst in de buurt van mijn kot, gasmeterlaan 37)

Meibloemstraat, dus waar bowling meibloem is. Wtf, ik wist niet dat er daar een gym was ?
Maar zo te zien lijkt het meer op een afslankkuur dan echte kracht/massatraining.

Meibloemstraat, dus waar bowling meibloem is. Wtf, ik wist niet dat er daar een gym was ?
Maar zo te zien lijkt het meer op een afslankkuur dan echte kracht/massatraining.

Nee, een Turk van op mijn werk traint daar en toch wel serieus ze !!
Er lopen daar toch wel paar zware mannen rond. Er gaan er ook veel wel om gewoon af te slanken .

Haha ik rij bijna langs de gasmeterlaan als ik van Ekkergem naar het Van Beverenplein fiets om te trainen. Da's dan wel OL in een gewichthefgym waar je ook wat kan powerliften voor 55 euro per 9 maand.

Vorige week ook eens met de fiets naar Merelbeke gegaan. Van ekkergem, via overpoort toch een 20 tal minuten fietsen (wel op het gemakje).

Terug
Naar boven