- Waardering
- 0
moet je me maar eens pm en wanneer je verandert, ik verhuis volgende week ook naar gent. '(gasmeterlaan)
Gasmeterlaan ! Ruige buurt !

Welgekomen in Gent alleszinds !
Dan woon je niet ver van Cyan !
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
moet je me maar eens pm en wanneer je verandert, ik verhuis volgende week ook naar gent. '(gasmeterlaan)

)Gasmeterlaan is helemaal niet ver van waar ik dus woon, das pal naast rabot.
We zullen eens iets gaan drinken.
Woon je eerder dicht bij de wondelgemstraat of eerder dicht bij tolpoort ?(want jah, tis een erg lange straat hé)
@the pince: thx. Karma on the way.

Gasmeterlaan is helemaal niet ver van waar ik dus woon, das pal naast rabot.
We zullen eens iets gaan drinken.
Woon je eerder dicht bij de wondelgemstraat of eerder dicht bij tolpoort ?(want jah, tis een erg lange straat hé)
@the pince: thx. Karma on the way.
Sen S is erg dicht bij et centrum.
zie mappy:
Mappy - Stedenkaart
Rogge is iets vernieuwd ja, de 'buikspieren' ruimte is groter geworden en ze hebben een paar grote machines gekocht, maar ik train altijd achteraan waar de free weights staan en dat is jammer genoeg onveranderd geblven (ze hebben wel paar nieuwe shiny dumbbells gekocht, maar gewoon de oude vervangen, dus geen grotere gewichten)

Thx man !! Graag gedaan ! Heb enorm veel setjes, van iedereen en overal ! Al de beste dj's en dancings in Belgium en Ibiza ! Actief in't nachleven en ken veel dj's !
En idd, echt wel lange baan é !
En als jullie iets ga gaan drinken, let me know ! I'll come with you guys !
Knn we in't stad x gaan wa !![]()

s&s lijkt me wel interessant, maar is dat net iets te ver
met de fiets ben je imo onmiddelijk bekaf.
hoe zit het met die "nolimits" gym? die blijkt dicht in de buurt van mijn kot te zijn, maar ziet er weer een health center uit.

Meibloemstraat, dus waar bowling meibloem is. Wtf, ik wist niet dat er daar een gym was ?
Maar zo te zien lijkt het meer op een afslankkuur dan echte kracht/massatraining.