Fitness Seller

ideaal figuur!

borntotrain

Cool Novice
Waardering
0
hallo allemaal

ik ben zwaar in depressie :( en wil hulp van jullie

namelijk, ik HAD een mooi figuur met cup maat 75DD ! (alleen een wat plattere kont pff)

2 jaar geleden hebben we een grote hond waarmee ik dus vanaf 2 jaar ;minimaal 3/4 keer 20 minuten loop, ren en of hardloop.
het is een deense dog en trekt ook erg hard waarbij ik mijn schouders en armen veel moet gebruiken.

nu mijn vraag !
gedurende deze tijd ben ik afgevallen , en het ERGE mijn borsten kleiner zijn geworden :( en ook juist nog hangen !!!!!

hoe krijg ik mijn borsten weer hetzelfde cup, ben namelijk bijna C gaan dragen :( ben bang dat het erger gaat worden, moet ik meer eten ??? juist meer trainen..?

ik wilde namelijk beginne met trainengen voor schouders billen buik etc. maar bedacht me met t denken dat ze juist kleinder gaan worden want in verhouding met mijn onderlichaam ziet het er niet meer uit!!mijn buik lijkt recht naar beneden te lopen i.p.v. zandloper geval :(

Wat moet ik :(:(:( ?ik zit er echt mee, heb ik mijn figuur verpest met een hond:(

ps: zou dat zijn gekomen doordat ik onbewust mijn armen/borsten ben gaan trainen met de hond?

Ja nou uh, sorry maar ik zou het echt niet weten:(.

Plastische chirurgie? Je hebt de bouw van een strijkplank.

Lijkt me wanneer je afvalt, ook je borsten kleiner worden. Het bestaat toch ook uit vet weefsel. Gewoon goed eten lijkt me zowiezo belangrijk. Verder heb ik niet zoveel ervaring met borstgroei. Succes ermee.

Voordat je met de hond ging lopen, had je toen veel vet?

van meer eten krijg je misschien wel grotere borsten maar ik denk niet dat ze mooier zullen worden, en van trainen worden ze alleen maar nog kleiner...als je echt weer cup d wilt...is plastische chirurgie de enige optie denk ik

• Topic Starter Topic Starter
Voordat je met de hond ging lopen, had je toen veel vet?

ik ben aanzienlijk afgevallen, dat de weegschaal nogsteeds 63 aan duidt begrijp ik niet ???
mijn kleren zijn nu te groot en broeken ook, dus neem ik aan dat ik ben gaan afslanken, alleen wat kan ik voor stevigere borsten trainen? of niet meer gaan lopen ? wat moet ik doen ?

ik snap het niet :(:(:(

damn.. dit moet je eigenlijk in de vrouwen sectie plaatsen want hier weet geen man een antwoord op denk ik ;)

om hang t**ten te voorkomen weet ik toevallig van mn ex dat je strakke bh's moet dragen.. en om dikkere tiete te krijgen.. geen idee maar een C cup is prima hoor.

misschien eens een foto posten om een beeld erbij te krijgen zodat dbb beter advies kan geven? :D

het gaat eigenblijk niet alleen om mijn borsten

die heb ik al verpest ok dat begrijp ik :(

maar ik had een zandloper figuur mooi in verhouding allemaal :S
nu ik ben gaan afvallen , kleinere borsten t o v mijn onderlichaam ziet er gewoon niet uit

als ik mijn rug train om een V -vorm te krijgen traing ik mijn (overgebleven ) borsten nog kleiner

zou het door deze oefeningen niet beter zijn ?

We moeten een foto zien, het figuur in het geheel. Misschien dat we kunnen zeggen wat je moet trainen of wat uit verhouding is.

C is niet heel klein hoor.. je bent echt niet al je kilo's uit je borsten opeens afgevallen?

je kunt gewoon full body gaan doen.
ga ook squatten als je vollere billen wilt.

ik denk dat er in je borsten vetweefsel mee verloren is gegaan door aftevalllen?! :dunno:

Je kan zowiezo je borst gaan trainen om de boel steviger te maken. En ja gewoon dezelfde oefeningen als mannen.

Vrouwen kennende zal het nu nog reuze meevallen en zul je waarschijnlijk gewoon een goed figuur hebben. Dus kom maar met die foto :D

C is niet heel klein hoor.. je bent echt niet al je kilo's uit je borsten opeens afgevallen?

je kunt gewoon full body gaan doen.
ga ook squatten als je vollere billen wilt.

full body: borsten wporden kleiner neem ik aan :S:S:S:S noo whaay :(

ik was mijn figuur gewend natuurlijk zijn de rest van mijn lichaam ook afgevallen ,maar mijn borsten gewoon meer :eek:

en dat vind ik niet meer uitzien of moet ik mijn rug trainen ??
als ik zijbuik spreien train gaat het breder worden las ik ergensm, dus dat ben ik niet meer gaan doen, maar buik oefeningen squats lenges enschouder oefeningen, minder lopen, veel meer eten , en onderkant meer trainen , is dit een optie OF ZIT IK FOUT ???

ik wil wel een strak figuur , ook later als ik oud ben :)

dus wil wel blijven trainen , zonder dat mijn borsten weg gaan :p

PS : ik heb wel nogsteeds t zandoper figuurr hoor maar nu ik ben afgevallene is mijn buik wat platter borsten kleiner:( alles eigenlijk TOEn waren mijn lovehandels meer te zien, dus meer duidelijke vormen. nu wat minder en meer recht figuur , dat bedoel ik

en C vind ik niet bij me zelf staan :(

Je kan zowiezo je borst gaan trainen om de boel steviger te maken. En ja gewoon dezelfde oefeningen als mannen.

steviger? wordt het dan niet kleiner

ik neem aan dat ik bovenste borsten moet trainen dan? en wat als ik schouders train voor een meer V vorm? zou dat nadeliger zijn voor mijn borsten ?gewwon of alles wat je met je armen doet nadeel hebben op je borsten ?

Terug
Naar boven