Louw
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vader heeft gesproken.Beter dat een mod dit verplaatst naar het vrouwen forum, voordat het een gare(geile) hanenhok topic wordt...![]()

Iets zegt me dat je verder wel een schatje bent toch ??
cup dd
en dan zeggen dat je een mooi figuur hebt?
overgewicht ja of lichaam uit proportie....
alles strak, alleen nu is het magerder met C cup 
Je moet gewoon lekker met gewichten gaan trainen, je zal dan een mooiere kont krijgen (ronde billen van het squatten), dikkere bovenbenen en die V vorm. Dat je borsten kleiner worden omdat je vet verliest is iets wat je eigenlijk niet tegen kan gaan. Maar een mooie C is ook goed toch. Tja als ze gaan hangen, dat is minder.
Je kan ook gaan trainen met gewichten waardoor je wat spiermassa aanmaakt en niet zo laag gaan in je vet% (lees gewoon voldoende eten), je zal dan wel wat zwaarder worden maar je lichaam krijg wel stuk mooiere vormen.
je bent een sgat
Het is denk ik kiezen:
Of trainen,specifiek geircht eten goede maten hebben en relatief gezien kleinere borsten ( en het indien nodig,financieel haalbaar etc... eventueel plastische cirurgie overwegen)
Of : gewoon veel eten ( waarschijnlijker resultaat dikkere borsten) maar ja, ook dikkere buik,billen etc...
Met specifieke borst trainingen ga je het niet of nauwelijks redden.
En veel goede (sport) bh's aanschaffen/dragen.
maar waarschijnlijk wanneer je specifieke krachttraining gaat doen dat je borsten ietwat steviger worden:lees dunnere strakkere huid,vorm. maar verwacht hier zekers niet teveel van.
Verder laat het eens zien: Dan kunnen we het beter beoordelenIets zegt me dat je verder wel een schatje bent toch ??
![]()
??
sorry hoor maar wtf zeg
wat heb je voor oefeningen gedaan met je hond

Beter dat een mod dit verplaatst naar het vrouwen forum, voordat het een gare(geile) hanenhok topic wordt...![]()

honden hebben beweging nodig, ik heb daarom, SAMEN met hem gerend gesrpint, hardgelopen soms wel uren gewandeld(snel wandelen,aangezien hij trekt!)
en dus waarschijnlijk flink aan mijn armen getraind omdat hij trekt en ik stevig moet vasthouden
hoe bedoel je wtf :S wij doen geen vieze dingetjes met HONDEN![]()
steviger? wordt het dan niet kleiner
ik neem aan dat ik bovenste borsten moet trainen dan? en wat als ik schouders train voor een meer V vorm? zou dat nadeliger zijn voor mijn borsten ?gewwon of alles wat je met je armen doet nadeel hebben op je borsten ?

ik bedoel wtf in de zin van dat het vreemd is als het daardoor zou komen. als vrouwen extreem aan krachttraining of cardio doen dan kunnen borsten kleiner worden. borsten bestaan immers voor een gedeelte uit klierweefsel en uit vetweefsel.
als er niet genoeg energie reserves zijn zal je lichaam ook daar van gaan gebruiken begrijp je.
waarschijnlijk heb je lange tijd flink onder je onderhoud gegeten.