AndroidHealthClinic

ideaal figuur!

Foto of je leven!

ik denk dat je mooie tijd al voorbij is.
vrouwen zijn nu eenmaal eerder oud en uitgezakt als ONS mannen.......hehehehehe.:shut:

Beter dat een mod dit verplaatst naar het vrouwen forum, voordat het een gare(geile) hanenhok topic wordt...:rolleyes:

ik denk dat je een beter advies krijgt als je een foto post...
ook zal je wss overladen worden met karma :P

Schiet op met die foto!! :mad:

Had je eerst zo`n figuur als de schatjes op mijn avatar??

cup dd

en dan zeggen dat je een mooi figuur hebt?

overgewicht ja of lichaam uit proportie....

Je moet gewoon lekker met gewichten gaan trainen, je zal dan een mooiere kont krijgen (ronde billen van het squatten), dikkere bovenbenen en die V vorm. Dat je borsten kleiner worden omdat je vet verliest is iets wat je eigenlijk niet tegen kan gaan. Maar een mooie C is ook goed toch. Tja als ze gaan hangen, dat is minder.

Je kan ook gaan trainen met gewichten waardoor je wat spiermassa aanmaakt en niet zo laag gaan in je vet% (lees gewoon voldoende eten), je zal dan wel wat zwaarder worden maar je lichaam krijg wel stuk mooiere vormen.

Het is denk ik kiezen:

Of trainen,specifiek geircht eten goede maten hebben en relatief gezien kleinere borsten ( en het indien nodig,financieel haalbaar etc... eventueel plastische cirurgie overwegen)

Of : gewoon veel eten ( waarschijnlijker resultaat dikkere borsten) maar ja, ook dikkere buik,billen etc...

Met specifieke borst trainingen ga je het niet of nauwelijks redden.
En veel goede (sport) bh's aanschaffen/dragen.

maar waarschijnlijk wanneer je specifieke krachttraining gaat doen dat je borsten ietwat steviger worden:lees dunnere strakkere huid,vorm. maar verwacht hier zekers niet teveel van.

Verder laat het eens zien: Dan kunnen we het beter beoordelen:D Iets zegt me dat je verder wel een schatje bent toch ??:p

• Topic Starter Topic Starter
Je moet gewoon lekker met gewichten gaan trainen, je zal dan een mooiere kont krijgen (ronde billen van het squatten), dikkere bovenbenen en die V vorm. Dat je borsten kleiner worden omdat je vet verliest is iets wat je eigenlijk niet tegen kan gaan. Maar een mooie C is ook goed toch. Tja als ze gaan hangen, dat is minder.

Je kan ook gaan trainen met gewichten waardoor je wat spiermassa aanmaakt en niet zo laag gaan in je vet% (lees gewoon voldoende eten), je zal dan wel wat zwaarder worden maar je lichaam krijg wel stuk mooiere vormen.

kijk ik heb wel wat aan dit soort hulpjes :) je bent een sgat :p

alleen krijg je die V vorm met squaten ?? en wat als ik mijn schouders train ? gaan mijn borsten kleiner worden ?

en trainen met gewichten en veel eten , dus gewoon aankomen + de extra spieren?

ps: dit zijn de oefeningen die ik wil doen
welke moet ik er uit schrappen om een zandloper figuur met volle borsten over te houden?
Lunges ,Hip raise, Side leg raises,Rear leg thrusts ,
en voor schouders:
Military Press ,Seated Side Lateral Raises ,Wide-Grip Upright Rows,
en buikoefeningen crucnh enzij buikspieren en onder buik spieren

Het is denk ik kiezen:

Of trainen,specifiek geircht eten goede maten hebben en relatief gezien kleinere borsten ( en het indien nodig,financieel haalbaar etc... eventueel plastische cirurgie overwegen)

Of : gewoon veel eten ( waarschijnlijker resultaat dikkere borsten) maar ja, ook dikkere buik,billen etc...

Met specifieke borst trainingen ga je het niet of nauwelijks redden.
En veel goede (sport) bh's aanschaffen/dragen.

maar waarschijnlijk wanneer je specifieke krachttraining gaat doen dat je borsten ietwat steviger worden:lees dunnere strakkere huid,vorm. maar verwacht hier zekers niet teveel van.

Verder laat het eens zien: Dan kunnen we het beter beoordelen:D Iets zegt me dat je verder wel een schatje bent toch ??:p

pff wat is dit moeilijk , een strak lichaam willen met (natuurlijke) grote borsten :(

ik ben dus wel meer vet kwijt zote zien bijmijn borsten, komt dat door de oefeningen die ik ONBEWUST 2 jaar lang heb gedaan met de hond :eek: ??

Hoe oppervlakkig kun je zijn op het gebied van je uiterlijk ?

Join the club :thumbs:

sorry hoor maar wtf zeg :D

wat heb je voor oefeningen gedaan met je hond

honden hebben beweging nodig, ik heb daarom, SAMEN met hem gerend gesrpint, hardgelopen soms wel uren gewandeld(snel wandelen,aangezien hij trekt!)

en dus waarschijnlijk flink aan mijn armen getraind omdat hij trekt en ik stevig moet vasthouden

hoe bedoel je wtf :S wij doen geen vieze dingetjes met HONDEN :)

honden hebben beweging nodig, ik heb daarom, SAMEN met hem gerend gesrpint, hardgelopen soms wel uren gewandeld(snel wandelen,aangezien hij trekt!)

en dus waarschijnlijk flink aan mijn armen getraind omdat hij trekt en ik stevig moet vasthouden

hoe bedoel je wtf :S wij doen geen vieze dingetjes met HONDEN :)

ik bedoel wtf in de zin van dat het vreemd is als het daardoor zou komen. als vrouwen extreem aan krachttraining of cardio doen dan kunnen borsten kleiner worden. borsten bestaan immers voor een gedeelte uit klierweefsel en uit vetweefsel.
als er niet genoeg energie reserves zijn zal je lichaam ook daar van gaan gebruiken begrijp je.

waarschijnlijk heb je lange tijd flink onder je onderhoud gegeten.

steviger? wordt het dan niet kleiner

ik neem aan dat ik bovenste borsten moet trainen dan? en wat als ik schouders train voor een meer V vorm? zou dat nadeliger zijn voor mijn borsten ?gewwon of alles wat je met je armen doet nadeel hebben op je borsten ?

verdomme weer wat nieuws zie nu net dat ze de bovenste borsten moet gaat trainen en wat doe je met de onderste borsten dan volgens mij heeft ze er 4:eek:

ik bedoel wtf in de zin van dat het vreemd is als het daardoor zou komen. als vrouwen extreem aan krachttraining of cardio doen dan kunnen borsten kleiner worden. borsten bestaan immers voor een gedeelte uit klierweefsel en uit vetweefsel.
als er niet genoeg energie reserves zijn zal je lichaam ook daar van gaan gebruiken begrijp je.

waarschijnlijk heb je lange tijd flink onder je onderhoud gegeten.

ok :)

en wat nu ? moet ik meer eten en toch cardio doen ???:rolleyes:

Terug
Naar boven