da heb je al zo vaak gezegd. Hoe irriterend het ook mag lijken, zonder foto kunne we nix gerichter zeggen dan dat je gewoon verder moet trainen, als je mager bent HEB je automatisch een slanke taille, dus moet je eenvoudig wat afvallen en buikspieroefeningen doen. Heb je nu al een V-vorm of niet? Je borsten zullen alleen maar verkleinen als je vermagert !!! en vergroten als je verdikt. En maak je niet zo druk over je borsten, je hebt grote borsten, zelfs al wordt het een C omdat je nog magerder wilt worden. Ze blijven groot ...
Trek gewoon een foto van jezelf, doe cardio (met sportbh). Wat is mooi bij een vrouw:
- plat buikje (lichtjes gespierd)
- Mooie v-shape rug
- lekkere kont en benen
Train met deze 3 puntjes als doel, maar doe toch ook minstens 1 oefening voor je schouders en biceps en borst. Vraag hulp voor een schema op te stellen of stel zelf een schema op. Ik raad je aan om in een gym te beginnen. Daar zullen ze een schema opstellen en je begeleiden, je voortonen hoe je oefeningen moet uitvoeren en je helpen als je het verkeerd doet. De eerste 6 weken zal je veel leren. Namen van oefeningen, hoe je ze moet doen, je zal oefeningen zien die niet in jouw schema staan maar die andere mensen doen. Dan kan je die ook proberen en uiteindelijk stel je zelf je schema op en kan het echte werk beginnen. We kunnen je niet gewoon zeggen, doe deze oefening, deze oefening, dan x setjes van zoveel herhalingen van deze oefening en daarna nog 45 minuten joggen. Dat gaat niet. Je leert het best uit ervaring die je opdoet. Toen ik begonnen was 4 maand geleden had ik al een gans schema opgesteld, me mega diep verdiept in alles van fitness. Maar toen ik aankwam in de gym had ik in het begin 3 verplichte afspraken met de begeleiders die mij een schema hadden gegeven. Lees ook wat starttopics of belangrijke topics door op dit forum. Je moet in de eerste plaats bereid zijn om er meer over te leren. Het komt niet vanzelfs. Mensen die trainen zonder te weten waar ze mee bezig zijn zullen niet ver komen en dit zijn de eerste mensen die opgeven. En in die 4 maand dat ik train heb ik het al veel gezien.