Ja dat kan wat, maar ik denk niet dat je echt dik wilt zijn. Als je het perfecte lichaam wilt raad ik aan om volgende stappen te doorlopen:
1) Je mag niet te dik zijn dus doe cardio tot je denkt dat het genoeg is. Lees hiervoor wat artikelen over hoe je het best vet verbrand. Zeker na de cardio niet gaan eten enzo van die toestanden.
2) train je spieren, benen,kontje, rug, buikje, schouders en wat je nog meer wilt. Het beste is eigenlijk om alles te trainen. Vooral op langere termijn. Als je 1 jaar lang alleen je buik traint zal je wel een ongelooflijk lekker buikje hebben maar de rest van je lichaam zal niet meer voorstellen. Het is net als sommige brede kerels die je op straat tegenkomt met dunne kippebeentjes. Je kan altijd tijdelijk enkele lichaamsdelen voortrekken omdat ze extra aandacht nodig hebben maar uiteindelijk is het de bedoeling dat je hele lichaam evolueert.
Het perfecte lichaam zal je echt niet in een maandje krijgen. Ik weet niet hoe je eruit ziet dus ik kan niet zeggen hoe lang het zal duren maar reken toch zeker op een jaartje of zelfs veeeel langer. Als je gewichtstraining doet wees niet bang om zwaar en heavy te gaan en af en toe een raar gezicht te trekken. Ik weet dat het moeilijk is en je bent vast een van de weinige vrouwen die gewichtstraining doet en van die vrouwen zal je wrs de enige zijn die een raar gezicht trekt omdat je alles aan het geven bent maar op langere termijn zal je ook de enige zijn die resultaten boekt. Vrouwen ontwikkelen veel trager spiermassa dan mannen en geloof me dat je er NOOIT mannelijk uit zal zien als je geen anabole steroiden neemt. Als je echt niet durft om vieze gezichten te trekken als vrouw als je aan het trainen bent ga dan naar een gym waar pro's trainen of waar toch tenminste veel vrouwen komen.
Als je je vooruitgang wil bijhouden trek dan een foto van je voorkant en achterkant voor nu en over een half jaartje of jaar. Dan zie je wat je al bereikt hebt en heb je motivatie om verder te doen.
3) eet gezonder: water, melk, platte kaas, kip, vis, rijst, pasta, bananen, zespri's of kiwi's, brood ... je hoeft niet aan de supplementen om het perfecte lichaam te bereiken. Heb je geld over koop dan gerust wat whey en een multi vitamine. whey kan zeer handig zijn bij het afvallen. Belangrijk is dat je na de cardio niet gaat eten in elk geval.
De 2 eerste bovenstaande puntjes kan je alletwee tegelijkertijd doen maar denk niet dat je dan sneller resultaat zult krijgen. Tijd is je beloning. Stel een schema op en hou je er ook aan. Loop niet gewoon rond in de gym om vandaag even 10 minuutjes te lopen, daarna wat buikspieroefeningen te doen, dan nog wat rond te lopen en wel zien op welk toestel je uitkomt zoals ik vele meisjes bezig zie in de gym. Schrijf op een blad papier wat je de komende 6 weken gaat doen en hou je er strikt aan. Als er op dat papier staat dat je 1 uur gaat lopen dan zal je 1 uur lopen en als je die dag maar 59 minuten loopt dan is je training niet geslaagd. Dan had je maar 59 minuten op dat blad papier moeten zetten.
Voor de rest zou ik nog willen zeggen dat als je spiermassa wil opbouwen je best veel leest over oefeningen en spieropbouw op dit forum. De regels ivm spieropbouw en oefeningen gelden immers voor iedereen. Alleen zal je als vrouw iets meer nadruk willen leggen op je kont enzo.
Je zal vaak willen stoppen met trainen en het nut er niet meer van inzien omdat je zo langzaam vooruit gaat, misschien juist niet dat kan ook. Hangt af van persoon tot persoon. Je mag er eigenlijk niet bij stilstaan. Als je niet meer gemotiveerd geraakt om naar de gym te gaan zorg dan dat je een vriendin op doet die mee wil gaan met jou of geef het gewoon op

Dat laatste geval wil ik eigenlijk afraden

Je zal het perfecte lichaam niet in een paar maandjes bereiken. Anders zou iedereen wel een paar maandjes supergoed en gezond eten en wat trainen om een perfect lichaam te hebben. Maar als je volhoud zal uiteindelijk jij met dat perfecte lichaam naar buiten komen. Veel success