MuscleMeat

ideaal figuur!

• Topic Starter Topic Starter
verdomme weer wat nieuws zie nu net dat ze de bovenste borsten moet gaat trainen en wat doe je met de onderste borsten dan volgens mij heeft ze er 4:eek:

hahah nee ik las ergens dat als je je onderste borsten traint dat je borsten kleiner worden en de bovenste je borsten omhoog drukken ofzoiets?ik kan wel fout zitten ,......:rolleyes:

maar zoiets, dus en ik vroeg me af alsik mijn bovenste spieren train mischien mijn borsten nie kleiner worden maar juist voller...ppff ik weet het echt niet :(

ik zit er echt meeeee:'(

het kan zijn dat je altijd al hangende borsten hebt gehad maar dat ze niet-hangend leken omdat ze vroeger dikker waren. Kijk eerst eens of de onderkant van de borst nog altijd even ver hangt dan vroeger. Als dit het geval is dan zijn je borsten niet veranderd, alleen wat magerder geworden. Als ze lager hangen dan vroeger is dit zo goed als voor 80% te wijten aan het feit dat je geen stevige bh droeg toen je ging lopen, 17% doordat het gewicht van je borsten te zwaar was voor je huid en dat je huid daarvan wat is uitgerekt en 3% door ouderdom.

Tijdens het joggen maken de borsten namelijk een ongecontroleerde 8-vormige beweging, die de weefsels en gewrichtsbanden op den duur onherroepelijke schade berokkenen

Ik zie vaak meisjes in de gym die echt wel te weinig borstondersteuning hebben. Moest ik een borst zijn zou ik het toch niet leuk vinden om met het volle gewicht op en neer te zwieren en in een 8 vormige beweging dan nog!!! Daar wordt je duizelig van !!!. Sommige meisjes mogen het dan wel geil vinden dat ze dan de aandacht trekken van mannelijke ogen, je kan dat ook op andere borst-gezondere manieren.
Soms wil ik dan naar die meisjes gaan en zeggen dat ze hun borsten beter moeten ondersteunen of anders hangtieten gaan krijgen maar ik kom nooit tot de praktijk om het ook daadwerkelijk te zeggen :D Het zou iets te raar zijn als mijn eerste gesprek met een mooi meisje die daar traint ging over haar borsten :p Als vrouw is het dus aan te raden om een stevige sportbeha te dragen en als je grote borsten hebt zelfs 2.

nog een zeer interessant artikel hierover dat u meer omtrent hangtieten in combinatie met joggen leert anno 2006: Hangborsten door het joggen

Als het al te laat is kan je nog altijd proberen om borstoefeningen te doen voor de bovenkant borst wat wel een zeer klein beetje zal helpen. Maar als het echt te erg is kan je nog altijd een borstoperatie laten doen. In het laatste geval wil ik toch zeggen dat je dit niet moet zien als vervanging voor je sportieve leven. Sporten na de operatie blijft zeer belangrijk en dan heb je een nieuwe start om toch nog het perfecte lichaam op te bouwen. Deze keer wel met een stevige sportbeha

het kan zijn dat je altijd al hangende borsten hebt gehad maar dat ze niet-hangend leken omdat ze vroeger dikker waren. Kijk eerst eens of de onderkant van de borst nog altijd even ver hangt dan vroeger. Als dit het geval is dan zijn je borsten niet veranderd, alleen wat magerder geworden. Als ze lager hangen dan vroeger is dit zo goed als voor 80% te wijten aan het feit dat je geen stevige bh droeg toen je ging lopen, 17% doordat het gewicht van je borsten te zwaar was voor je huid en dat je huid daarvan wat is uitgerekt en 3% door ouderdom.

Tijdens het joggen maken de borsten namelijk een ongecontroleerde 8-vormige beweging, die de weefsels en gewrichtsbanden op den duur onherroepelijke schade berokkenen

Ik zie vaak meisjes in de gym die echt wel te weinig borstondersteuning hebben. Moest ik een borst zijn zou ik het toch niet leuk vinden om met het volle gewicht op en neer te zwieren en in een 8 vormige beweging dan nog!!! Daar wordt je duizelig van !!!. Sommige meisjes mogen het dan wel geil vinden dat ze dan de aandacht trekken van mannelijke ogen, je kan dat ook op andere borst-gezondere manieren.
Soms wil ik dan naar die meisjes gaan en zeggen dat ze hun borsten beter moeten ondersteunen of anders hangtieten gaan krijgen maar ik kom nooit tot de praktijk om het ook daadwerkelijk te zeggen :D Het zou iets te raar zijn als mijn eerste gesprek met een mooi meisje die daar traint ging over haar borsten :p Als vrouw is het dus aan te raden om een stevige sportbeha te dragen en als je grote borsten hebt zelfs 2.

nog een zeer interessant artikel hierover dat u meer omtrent hangtieten in combinatie met joggen leert anno 2006: Hangborsten door het joggen

Als het al te laat is kan je nog altijd proberen om borstoefeningen te doen voor de bovenkant borst wat wel een zeer klein beetje zal helpen. Maar als het echt te erg is kan je nog altijd een borstoperatie laten doen. In het laatste geval wil ik toch zeggen dat je dit niet moet zien als vervanging voor je sportieve leven. Sporten na de operatie blijft zeer belangrijk en dan heb je een nieuwe start om toch nog het perfecte lichaam op te bouwen. Deze keer wel met een stevige sportbeha

ik denk wel dat hier wat waarheid in zit , ik had omdat ik zware borsten had niet echt de juiste bh kunne vinden , ongv, een jaar later vond ik de bijpassende maar toen was het dnek ik al te laat :( , maar met welk oefenign train ik ze het beste? zonder dat ze kleiner worden of mager wat je wilt noemen ?

kijk ik heb wel wat aan dit soort hulpjes :) je bent een sgat :p

alleen krijg je die V vorm met squaten ?? en wat als ik mijn schouders train ? gaan mijn borsten kleiner worden ?

en trainen met gewichten en veel eten , dus gewoon aankomen + de extra spieren?

ps: dit zijn de oefeningen die ik wil doen
welke moet ik er uit schrappen om een zandloper figuur met volle borsten over te houden?
Lunges ,Hip raise, Side leg raises,Rear leg thrusts ,
en voor schouders:
Military Press ,Seated Side Lateral Raises ,Wide-Grip Upright Rows,
en buikoefeningen crucnh enzij buikspieren en onder buik spieren

Je moet gewoon alles goed trainen. Je krijgt geen V vorm van squatten haha, squatten is voor je benen en je billen. De V-vorm krijg je door je rug te trainen, maar ook een smalle talle helpt daarbij natuurlijk.

Ga gewoon naar een goede sportschool en ga met gewichten trainen.Train alle spiergroepen en dan komt het helemaal goed :thumbs:

zal em hier ook nog effe zetten

Breast%20Sagital.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

kijk je borstspieren zitten daar meer achter ipv dat ze echt een liftend effect zouden kunnen geven.

nogmaals het "wegsmelten" van borsten komt voornamelijk door gewichtsverlies door bijv vele cardio dat je gedaan hebt i.c.m slecht voedingsschema

Je moet gewoon alles goed trainen. Je krijgt geen V vorm van squatten haha, squatten is voor je benen en je billen. De V-vorm krijg je door je rug te trainen, maar ook een smalle talle helpt daarbij natuurlijk.

Ga gewoon naar een goede sportschool en ga met gewichten trainen.Train alle spiergroepen en dan komt het helemaal goed :thumbs:

ik weet dat squaten = zit beweging etc, maar iemand zij dat van doe squaten omdat ik naar die V vroeg..maar die rugtraining zal dat een nadelig effect hebben op mijn borsten ??

nogmaals het "wegsmelten" van borsten komt voornamelijk door gewichtsverlies door bijv vele cardio dat je gedaan hebt i.c.m slecht voedingsschema

ik ga gewoon vreten voor leven :| nioot meer cardio doen , en dan kracht training ? kan dat wat ?

je rugspieren trainen zal je borst niet beinvloeden. Als je een V-vorm wilt moet je:

- dun zijn (weinig vet hebben dus)
- je rugspieren trainen
- je buik trainen
- je schouders trainen

ik ga gewoon vreten voor leven :| nioot meer cardio doen , en dan kracht training ? kan dat wat ?

Ja dat kan wat, maar ik denk niet dat je echt dik wilt zijn. Als je het perfecte lichaam wilt raad ik aan om volgende stappen te doorlopen:

1) Je mag niet te dik zijn dus doe cardio tot je denkt dat het genoeg is. Lees hiervoor wat artikelen over hoe je het best vet verbrand. Zeker na de cardio niet gaan eten enzo van die toestanden.

2) train je spieren, benen,kontje, rug, buikje, schouders en wat je nog meer wilt. Het beste is eigenlijk om alles te trainen. Vooral op langere termijn. Als je 1 jaar lang alleen je buik traint zal je wel een ongelooflijk lekker buikje hebben maar de rest van je lichaam zal niet meer voorstellen. Het is net als sommige brede kerels die je op straat tegenkomt met dunne kippebeentjes. Je kan altijd tijdelijk enkele lichaamsdelen voortrekken omdat ze extra aandacht nodig hebben maar uiteindelijk is het de bedoeling dat je hele lichaam evolueert.
Het perfecte lichaam zal je echt niet in een maandje krijgen. Ik weet niet hoe je eruit ziet dus ik kan niet zeggen hoe lang het zal duren maar reken toch zeker op een jaartje of zelfs veeeel langer. Als je gewichtstraining doet wees niet bang om zwaar en heavy te gaan en af en toe een raar gezicht te trekken. Ik weet dat het moeilijk is en je bent vast een van de weinige vrouwen die gewichtstraining doet en van die vrouwen zal je wrs de enige zijn die een raar gezicht trekt omdat je alles aan het geven bent maar op langere termijn zal je ook de enige zijn die resultaten boekt. Vrouwen ontwikkelen veel trager spiermassa dan mannen en geloof me dat je er NOOIT mannelijk uit zal zien als je geen anabole steroiden neemt. Als je echt niet durft om vieze gezichten te trekken als vrouw als je aan het trainen bent ga dan naar een gym waar pro's trainen of waar toch tenminste veel vrouwen komen.
Als je je vooruitgang wil bijhouden trek dan een foto van je voorkant en achterkant voor nu en over een half jaartje of jaar. Dan zie je wat je al bereikt hebt en heb je motivatie om verder te doen.

3) eet gezonder: water, melk, platte kaas, kip, vis, rijst, pasta, bananen, zespri's of kiwi's, brood ... je hoeft niet aan de supplementen om het perfecte lichaam te bereiken. Heb je geld over koop dan gerust wat whey en een multi vitamine. whey kan zeer handig zijn bij het afvallen. Belangrijk is dat je na de cardio niet gaat eten in elk geval.

De 2 eerste bovenstaande puntjes kan je alletwee tegelijkertijd doen maar denk niet dat je dan sneller resultaat zult krijgen. Tijd is je beloning. Stel een schema op en hou je er ook aan. Loop niet gewoon rond in de gym om vandaag even 10 minuutjes te lopen, daarna wat buikspieroefeningen te doen, dan nog wat rond te lopen en wel zien op welk toestel je uitkomt zoals ik vele meisjes bezig zie in de gym. Schrijf op een blad papier wat je de komende 6 weken gaat doen en hou je er strikt aan. Als er op dat papier staat dat je 1 uur gaat lopen dan zal je 1 uur lopen en als je die dag maar 59 minuten loopt dan is je training niet geslaagd. Dan had je maar 59 minuten op dat blad papier moeten zetten.
Voor de rest zou ik nog willen zeggen dat als je spiermassa wil opbouwen je best veel leest over oefeningen en spieropbouw op dit forum. De regels ivm spieropbouw en oefeningen gelden immers voor iedereen. Alleen zal je als vrouw iets meer nadruk willen leggen op je kont enzo.
Je zal vaak willen stoppen met trainen en het nut er niet meer van inzien omdat je zo langzaam vooruit gaat, misschien juist niet dat kan ook. Hangt af van persoon tot persoon. Je mag er eigenlijk niet bij stilstaan. Als je niet meer gemotiveerd geraakt om naar de gym te gaan zorg dan dat je een vriendin op doet die mee wil gaan met jou of geef het gewoon op :D
Dat laatste geval wil ik eigenlijk afraden :p Je zal het perfecte lichaam niet in een paar maandjes bereiken. Anders zou iedereen wel een paar maandjes supergoed en gezond eten en wat trainen om een perfect lichaam te hebben. Maar als je volhoud zal uiteindelijk jij met dat perfecte lichaam naar buiten komen. Veel success !!!

En als je echt zit met je hangende borsten dan is er nog altijd iets aan te doen door middel van een operatie of zelfs gewoon een behandeling met ultrasonenenergie ofzoiets. Lees deze link maar even: Borstverkleining, doorzakkingsplastie of borstlift bij te grote borsten - Mediplast - Plastische Chirurgie

Laatst bewerkt:
Ja dat kan wat, maar ik denk niet dat je echt dik wilt zijn. Als je het perfecte lichaam wilt raad ik aan om volgende stappen te doorlopen:

1) Je mag niet te dik zijn dus doe cardio tot je denkt dat het genoeg is. Lees hiervoor wat artikelen over hoe je het best vet verbrand. Zeker na de cardio niet gaan eten enzo van die toestanden.

2) train je spieren, benen,kontje, rug, buikje, schouders en wat je nog meer wilt. Het beste is eigenlijk om alles te trainen. Vooral op langere termijn. Als je 1 jaar lang alleen je buik traint zal je wel een ongelooflijk lekker buikje hebben maar de rest van je lichaam zal niet meer voorstellen. Het is net als sommige brede kerels die je op straat tegenkomt met dunne kippebeentjes. Je kan altijd tijdelijk enkele lichaamsdelen voortrekken omdat ze extra aandacht nodig hebben maar uiteindelijk is het de bedoeling dat je hele lichaam evolueert.
Het perfecte lichaam zal je echt niet in een maandje krijgen. Ik weet niet hoe je eruit ziet dus ik kan niet zeggen hoe lang het zal duren maar reken toch zeker op een jaartje of zelfs veeeel langer. Als je gewichtstraining doet wees niet bang om zwaar en heavy te gaan en af en toe een raar gezicht te trekken. Ik weet dat het moeilijk is en je bent vast een van de weinige vrouwen die gewichtstraining doet en van die vrouwen zal je wrs de enige zijn die een raar gezicht trekt omdat je alles aan het geven bent maar op langere termijn zal je ook de enige zijn die resultaten boekt. Vrouwen ontwikkelen veel trager spiermassa dan mannen en geloof me dat je er NOOIT mannelijk uit zal zien als je geen anabole steroiden neemt. Als je echt niet durft om vieze gezichten te trekken als vrouw als je aan het trainen bent ga dan naar een gym waar pro's trainen of waar toch tenminste veel vrouwen komen.
Als je je vooruitgang wil bijhouden trek dan een foto van je voorkant en achterkant voor nu en over een half jaartje of jaar. Dan zie je wat je al bereikt hebt en heb je motivatie om verder te doen.

3) eet gezonder: water, melk, platte kaas, kip, vis, rijst, pasta, bananen, zespri's of kiwi's, brood ... je hoeft niet aan de supplementen om het perfecte lichaam te bereiken. Heb je geld over koop dan gerust wat whey en een multi vitamine. whey kan zeer handig zijn bij het afvallen. Belangrijk is dat je na de cardio niet gaat eten in elk geval.

De 2 eerste bovenstaande puntjes kan je alletwee tegelijkertijd doen maar denk niet dat je dan sneller resultaat zult krijgen. Tijd is je beloning. Stel een schema op en hou je er ook aan. Loop niet gewoon rond in de gym om vandaag even 10 minuutjes te lopen, daarna wat buikspieroefeningen te doen, dan nog wat rond te lopen en wel zien op welk toestel je uitkomt zoals ik vele meisjes bezig zie in de gym. Schrijf op een blad papier wat je de komende 6 weken gaat doen en hou je er strikt aan. Als er op dat papier staat dat je 1 uur gaat lopen dan zal je 1 uur lopen en als je die dag maar 59 minuten loopt dan is je training niet geslaagd. Dan had je maar 59 minuten op dat blad papier moeten zetten.
Voor de rest zou ik nog willen zeggen dat als je spiermassa wil opbouwen je best veel leest over oefeningen en spieropbouw op dit forum. De regels ivm spieropbouw en oefeningen gelden immers voor iedereen. Alleen zal je als vrouw iets meer nadruk willen leggen op je kont enzo.
Je zal vaak willen stoppen met trainen en het nut er niet meer van inzien omdat je zo langzaam vooruit gaat, misschien juist niet dat kan ook. Hangt af van persoon tot persoon. Je mag er eigenlijk niet bij stilstaan. Als je niet meer gemotiveerd geraakt om naar de gym te gaan zorg dan dat je een vriendin op doet die mee wil gaan met jou of geef het gewoon op :D
Dat laatste geval wil ik eigenlijk afraden :p Je zal het perfecte lichaam niet in een paar maandjes bereiken. Anders zou iedereen wel een paar maandjes supergoed en gezond eten en wat trainen om een perfect lichaam te hebben. Maar als je volhoud zal uiteindelijk jij met dat perfecte lichaam naar buiten komen. Veel success

HARDSTIKKE bedankt voor je tip! ik vind het echt TOP !!!

alleen heb ik een klein vraagje..:o

ik ben niet van plan om als ene bodybuilder te gaan rond lopen :p natuurlijk weet ik dat niet alles zo HUP snel in een maand klaar is :)

alleen wil ik er wel mooi gevormd niet DUN ! en niet blubberig en hangend erbij lopen, gewoon STRAK EN mooie ronde vormen incl, mijn borsten :( dus

maar, zou ik dan ook hiervoor echt een JAaar moeten trainen ? of zie ik al wat resultaat in bijvoorbeeld 6 weken, dat ik beter in vorm ben, meer strakkere velletje dan voorheen ?

zie je sneller resultaat als je met gewichten werkt?

welke oefeningen raad je af zodat ik mijn borsten niet helemaal kwijt raak :) opdenduur dus wegsmelt ore something :(

ik bedank je nogmaals voor je TIP ,

shutter die fotos wil ik niet zien ik wil fotos van haar borsten zien :D sorry jongens ik bent zat en ik zou beter niet op het forum komen maar kan het niet laten.

ontopic: niet alle vrouwen kunne dikke borsten hebben en een slanke lijn hebben. dat is mijn mening ... de 200 percent perfecte vrouw bestaat niet zo is het nou eenmaal.. je hebt een slanke lijn en nog normale borsten dat is toch meer dan voldoende? of zijn je borsten echt zo klein? indien ja foto graag ;)

HARDSTIKKE bedankt voor je tip! ik vind het echt TOP !!!

alleen heb ik een klein vraagje..:o

ik ben niet van plan om als ene bodybuilder te gaan rond lopen :p natuurlijk weet ik dat niet alles zo HUP snel in een maand klaar is :)

alleen wil ik er wel mooi gevormd niet DUN ! en niet blubberig en hangend erbij lopen, gewoon STRAK EN mooie ronde vormen incl, mijn borsten :( dus

maar, zou ik dan ook hiervoor echt een JAaar moeten trainen ? of zie ik al wat resultaat in bijvoorbeeld 6 weken, dat ik beter in vorm ben, meer strakkere velletje dan voorheen ?

zie je sneller resultaat als je met gewichten werkt?

welke oefeningen raad je af zodat ik mijn borsten niet helemaal kwijt raak :) opdenduur dus wegsmelt ore something :(

ik bedank je nogmaals voor je TIP ,

Geen enkele oefening zal je borsten verkleinen of zal ze nog meer hangend maken. Alleen als je vet verliest door cardio zoals lopen zullen je borsten ook iets kleiner worden. Ze zullen zeker niet meer hangender worden als je een goed passende sportbeha koopt. Ga desnoods naar een lingerie speciaalzaak waar de verkoopster je kan helpen.

Na 6 weken kan je al "iets" van resultaat zien maar verwacht zeker niet te veel. Als je nu meteen begint zal je tegen de zomer zeker al wat goede veranderingen zien. Maar nogmaals: verwacht er niet te veel van. Iedereen zou er mooi uitzien moest het in enkele maanden gaan. In 1.5-2 jaar kan je er echt top uitzien als je het goed volhoud. Het is echter wel belangrijk dat je in die 2 jaar tussentijdse doelen stelt. Neem nu dat je 5 kg wil afvallen stel dan een datum in tegen wanneer je die 5 kg moet zijn afgevallen. Met spiermassa moet je als vrouw zeker niet echt doelen stellen omdat het relatief traag zal gaan. Maar belangrijk is dat je er tussendoor steeds strakker zal blijven uitzien. Je kont zal mooier rond zijn omdat ze strakker zal staan, je buikje lekker dun en mooi afgelijnd zoals mijn avatar :D Dan kan je hem ook een klein beetje inolieën en er dan druppeltjes op gooien en een foto van trekken zodat ik hem kan veranderen in een kleurenfoto :D ([Link niet meer beschikbaar] , 2de plaats op 1 of andere online fotograafwedstrijd sjieke foto toch? nie door mij gemaakt hoor :p),
je huid zal strakker staan en niet zo oneffen zoals ik bij vele meisjes zie die weinig aan sport doen maar toch slank zijn. Je kan eerder je doel als perfecte lichaam stellen tegen de zomer van 2008 als je er nu mee begint. Ik zou zeggen: gewoon mee beginnen en volhouden. Als je het blijft uitstellen en opgegeven hebt en we zijn de zomer van 2008 en je leest dit topic toevallig opnieuw door dan weet je dat je er normaal TOPPIE had uitgezien moest je niet hebben opgegeven. En wat is 1.5-2 jaar van je leven als je weet dat je door gezonder te leven en aan sport doet nog es 10 jaar extra leeft? Herinner jezelf eraan dat je het later zult betreuren als je tussendoor opgeeft. Het zal zeker niet makkelijk gaan en je zal veel willen stoppen omdat je in een depressie zit of de gezonde voeding niet langer aankunt of gewoon geen zin hebt om naar de gym te gaan omdat het regent of je toch amper vooruit gaat en dat iedereen die je ziet in de gym van God al een perfect lichaam gekregen heeft dat ze gewoon maar moeten onderhouden en dat jij een mislukking bent van moeder natuur en van die toestanden maar als je opgeeft zal het alleen maar langer duren !!! Ik train nog maar 4 maand dus ik heb weinig te zeggen over ervaring en volhouden en zelfs in het algemeen over fitness en bodybuilding maar ik lees enooooorm veel op het internet waarvan ik mega veel bijleer en al overdrijf ik soms wat, dat is soms nodig om je het licht te laten vinden ;)

PS: hoe oud ben je, hoe groot ben je en hoeveel weeg je? want ik weet eigenlijk niet of je wel moet afvallen, als je ecto bent zoals ik vroeger moet je eigenlijk niet echt afvallen. Af en toe op de loopband staan is echter wel goed, je gebruikt er veel meer spieren mee dan je met oefeningen kan doen en je lichaam komt er ook echt strak van.

Wat een geweldig topic:D Maar goed we zijn er om te helpen.

Nee het ligt niet specifiek aan de hond:D

Je borsten bestaan uit melkklieren en vet. Als je afvalt dan raak je vet kwijt, logischerwijs neemt je borstomvang dan ook wat af. Met een DD neem ik aan dat je behoorlijk stevig was. Ze hingen toen niet, maar stonden wel perfect rechtop:eek:

Meer eten, zul je weer aankomen niet alleen je borsten maar ook weer de rest. Trainen van de borstspier heeft geen invloed op hangende borsten. Je borsten bestaan zoals gezegd uit melkklieren en vet. Het doet alleen iets met je borstspieren. Het enige gedeelte dat daarvan een beetje zichtbaar is bij de vrouw is de bovenkant. Deze kun je dus trainen zodat je borst iets voller lijkt. Veel verschil zal het echter niet maken.

Trainen van je rug (latissimus dorsi) resulteert een beter zandloper figuur.
Trainen van je billen ook.

Alles wat je doet of je nu loopt, armen traint of in je neus peutert kost energie, als je meer verbruikt als dat je binnenkrijgt (eet) dan val je nog meer af en zul je hoogstwaarschijnlijk ook nog iets van je borstomvang verliezen.

Hopelijk snap je er nu iets meer van.

er zijn precies 2 topics van dit onderwerp :p

ik heb er wat van begrepen natuurlijk :)
zo ver kon ik zonder jullie hulp niet komen :(

dus ik moet veel eten en toch spieren trainen zoals ik al zij ik loop/ren wandel/sprint al 2 jaar !! bijna wel 3 * 3 kwartier zeg maar ongeveer 2.5 UUR PER DAG !!! en daarbij maak ik dus steeds ARM spiren bewegingen waarbij ik tegenwerp krijg van de hond met ook een bepaald gewicht en waarmee hij trekt

zo heb ik , kwam er net achter dat ik mijn arm spieren, oftewel langs mijn zijkant van de bosrt getraind, waarbij een strak lijntje zeer zichtbaar is, en ook breder ben bij mijn sleutelbeen :S wat ik zelf dus niet uit vind zien, omdat het boven veel ste vol is en ietsjes beneden 2 bolletjes van de cup D en mijn taille wat breed :S

hier heb ik een voorbeeld van hoe het ongever, niet prezies natuurlijk uit ziet voor een beeld :)

Kena12.gif

wat heb ik verkeer d gedaan :S :(

zo heb ik , kwam er net achter dat ik mijn arm spieren, oftewel langs mijn zijkant van de bosrt getraind, waarbij een strak lijntje zeer zichtbaar is, en ook breder ben bij mijn sleutelbeen

als ik je goed begrijp is het claviculare gedeelte (het reepje net onder je sleutelbenen) wat dikker.
en met ''langs zijkant borst'' bedoel je je lattimus dus waar degene op de foto hieronder zn duim houd

LatDorsi.jpg

Terug
Naar boven