Fitness Seller

iemand heeft foto genomen met een grapefruit in zijn hand met kai green (epic)

was is precies de grap?
iemand gaat samen met een pro en een stuk fruit op de foto???

hahahaha wat een baas die gozer op die foto.. ik snap best wel dat hij klappen krijgt hoor, maar beetje raar van green zelf dat hij zoiets doms doet :D wat een smeerlap :p

Dat je überhaupt op de hoogte bent van het bestaan van een film van Kai waarbij hij zijn liefde voor dit soort fruit tentoonspreid.

Die gast geeft hierbij aan dat hij zwaar gay is. Hij moet wel zwaar onder de indruk zijn geweest van deze film als hij hieraan moet denken op de Mr. O. Veel moeite doet om aan dit fruit te komen en dit heel dicht in de buurt van Kay te brengen met het idee dat Kay zijn lul in zo’n ding heeft gezeten en dit lekker in je hand vasthouden op een pic.
Daarnaast zijn armpje om Kay heen slaan want hij wil hem toch wel voelen, zijn arm gaat wel erg omlaag richting Kay zijn reet.

Dat je überhaupt op de hoogte bent van het bestaan van een film van Kai waarbij hij zijn liefde voor dit soort fruit tentoonspreid.

Die gast geeft hierbij aan dat hij zwaar gay is. Hij moet wel zwaar onder de indruk zijn geweest van deze film als hij hieraan moet denken op de Mr. O. Veel moeite doet om aan dit fruit te komen en dit heel dicht in de buurt van Kay te brengen met het idee dat Kay zijn lul in zo’n ding heeft gezeten en dit lekker in je hand vasthouden op een pic.
Daarnaast zijn armpje om Kay heen slaan want hij wil hem toch wel voelen, zijn arm gaat wel erg omlaag richting Kay zijn reet.

Die verhalen en linkjes zijn vaak genoeg voorgekomen. Als je de IFBB sectie een béétje in de gaten houdt had je het gezien.

Verder vind ik de actie zelf wel grappig alleen slecht uitgevoerd.

Die verhalen en linkjes zijn vaak genoeg voorgekomen. Als je de IFBB sectie een béétje in de gaten houdt had je het gezien.

Verder vind ik de actie zelf wel grappig alleen slecht uitgevoerd.
Hoezo slecht uitgevoerd? Heb jij genoeg lef om dat ding vlak voor zun neus te houden?

Hoezo slecht uitgevoerd? Heb jij genoeg lef om dat ding vlak voor zun neus te houden?

Gaat er niet om of ik daar het lef voor heb.. Ik zou lief zijn handje schudden en bedanken.

Maar als je dan een grapefruitgrap met Kai uit wilt halen, wil ik niet een stukje besneden grapefruit halfjes omhooghouden zodat Kai het net niet kan zien, zien. Voor zijn neus houden, en op dat moment zijn gezicht fotograferen, dat is een potentieel goede grap.

super

Alsof security je gaat meppen voor het vasthouden van een grapefruit, dan heb je reden genoeg om ze aan te klagen. Cafépraat om interessant te doen.

heheheh wat een bikkel

Klein kind is het, niet meer dan dat.
2 uur aanschuiven om zijn internetvriendjes te laten giechelen.

F*CKING HELL
Moet je die laatste foto van, hij geniet er egt van:gay:

Here we go again...

Terug
Naar boven